Naiset parempia

Tyrä

On muuten ämmät parempia autonkuljettajia.
Turha väittää etteikö olis.
Se on viisautta johon mies ei yleensä kykene.
Esimerkki:Hitonmoinen jono.Iso paku vetää jonnoo.Kaikki menossa esim Jyväskylästä Kuopioon.
Sataa sais ajaa,paku menee kaheksaakymppiä.Mitä tekee mies?Ohittelee,ohittelee,survoutuu toisten väliin ym.ym.Emäntä ajaakin kymmeneksi minuutiksi huilauspaikalle ja tuumaa:Antaa noitten mennä,ajellaan me vaan kaikessa rauhassa.
Tupakoijjaan vaikka ja otetaan limuva,mikä kiire meillä.Se on viisautta.

7

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sakal

      Se pakukuski pääsee ensimmäisen auton rinnalle joka sitä jonoa aiheuttaa, hän huomaakin että siellä se ämmä on puikoissa kädet kymmentä vaille 2 ja silmät liimaatuneena siihen asfalttiin.

    • Kun on aikaa!

      Kaikilla ei ole sitä yleellisyyttä, että pannaan auto parkkiin limutauolle. Sitäpaitsi tupakka tappaa ja pilaa auton.

      • mieshenkilö..

        Irtaudut jonosta ja menet vartiksi rauhoittumaan.
        Juot kaffeet ja lähdet takaisin tien päälle.
        Ajat todennäköisesti jonon kiinni lähellä määränpäätäsi ja saavut perille minuutin myöhemmin, kuin jos olisit jäänyt jonoon.

        Tai voit jonottaa ja kytätä ohitusmahdollisuutta. Jono elää. Pitää kiihdyttää ja jarruttaa. Hermot menee. Saat ehkä ohitettua pari autoa.
        Saavut perille hermot pinnassa ja päästät höyryjä moottoritiellä.
        Todennäköisesti se poliisien tutka on juuri siinä kohti...

        Ai ei tapahdu tosielämässä?
        Valitettavasti on tapahtunut 1992, minulle.


      • Mulukku
        mieshenkilö.. kirjoitti:

        Irtaudut jonosta ja menet vartiksi rauhoittumaan.
        Juot kaffeet ja lähdet takaisin tien päälle.
        Ajat todennäköisesti jonon kiinni lähellä määränpäätäsi ja saavut perille minuutin myöhemmin, kuin jos olisit jäänyt jonoon.

        Tai voit jonottaa ja kytätä ohitusmahdollisuutta. Jono elää. Pitää kiihdyttää ja jarruttaa. Hermot menee. Saat ehkä ohitettua pari autoa.
        Saavut perille hermot pinnassa ja päästät höyryjä moottoritiellä.
        Todennäköisesti se poliisien tutka on juuri siinä kohti...

        Ai ei tapahdu tosielämässä?
        Valitettavasti on tapahtunut 1992, minulle.

        Kun Norttoni käyntiin turahtaa,niin paska se housuun lurahtaa.


      • mieshenkilö.. kirjoitti:

        Irtaudut jonosta ja menet vartiksi rauhoittumaan.
        Juot kaffeet ja lähdet takaisin tien päälle.
        Ajat todennäköisesti jonon kiinni lähellä määränpäätäsi ja saavut perille minuutin myöhemmin, kuin jos olisit jäänyt jonoon.

        Tai voit jonottaa ja kytätä ohitusmahdollisuutta. Jono elää. Pitää kiihdyttää ja jarruttaa. Hermot menee. Saat ehkä ohitettua pari autoa.
        Saavut perille hermot pinnassa ja päästät höyryjä moottoritiellä.
        Todennäköisesti se poliisien tutka on juuri siinä kohti...

        Ai ei tapahdu tosielämässä?
        Valitettavasti on tapahtunut 1992, minulle.

        niin, että sitä kummasti vanhemmiten viisastuu.
        Ja huomaa että aikaa on samanverran teki mitä tahansa (24h vrk.)ja sitä voi käyttää siihen kaffin juontiinkin ja hermot lepää, kun katsoo sitä ohikiitävää jonoa!


    • Roju

      Se on kuule aivan sama,elämä tappaa jokatapauksessa polttipa tupakkia tai ei.
      Työelämässä saa niipaljon paskaa henkeensä ettei ole tosikaan,vaan kaikki pistetään tupakin syyksi.
      Suomessa ollaan alkutekijöissä esim.asbestin,maalauskaasujen,rikkaruohotorjunta-aineitten suhteen,joita esim.metsurit joutuvat käyttämään työssään.Kaikki menee tupakin piippuun.
      Miksi helvetissä isäni kuolo hengenlähtöön 88 v,vaikka poltti piippuva viimmiset viiskymmentä vuotta.

    • Jenson Button

      olen ja anteeksi en pyytele vaikka niin väitetään tuolla tekstitv:ssä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe