On muuten ämmät parempia autonkuljettajia.
Turha väittää etteikö olis.
Se on viisautta johon mies ei yleensä kykene.
Esimerkki:Hitonmoinen jono.Iso paku vetää jonnoo.Kaikki menossa esim Jyväskylästä Kuopioon.
Sataa sais ajaa,paku menee kaheksaakymppiä.Mitä tekee mies?Ohittelee,ohittelee,survoutuu toisten väliin ym.ym.Emäntä ajaakin kymmeneksi minuutiksi huilauspaikalle ja tuumaa:Antaa noitten mennä,ajellaan me vaan kaikessa rauhassa.
Tupakoijjaan vaikka ja otetaan limuva,mikä kiire meillä.Se on viisautta.
Naiset parempia
7
475
Vastaukset
- Sakal
Se pakukuski pääsee ensimmäisen auton rinnalle joka sitä jonoa aiheuttaa, hän huomaakin että siellä se ämmä on puikoissa kädet kymmentä vaille 2 ja silmät liimaatuneena siihen asfalttiin.
- Kun on aikaa!
Kaikilla ei ole sitä yleellisyyttä, että pannaan auto parkkiin limutauolle. Sitäpaitsi tupakka tappaa ja pilaa auton.
- mieshenkilö..
Irtaudut jonosta ja menet vartiksi rauhoittumaan.
Juot kaffeet ja lähdet takaisin tien päälle.
Ajat todennäköisesti jonon kiinni lähellä määränpäätäsi ja saavut perille minuutin myöhemmin, kuin jos olisit jäänyt jonoon.
Tai voit jonottaa ja kytätä ohitusmahdollisuutta. Jono elää. Pitää kiihdyttää ja jarruttaa. Hermot menee. Saat ehkä ohitettua pari autoa.
Saavut perille hermot pinnassa ja päästät höyryjä moottoritiellä.
Todennäköisesti se poliisien tutka on juuri siinä kohti...
Ai ei tapahdu tosielämässä?
Valitettavasti on tapahtunut 1992, minulle. - Mulukku
mieshenkilö.. kirjoitti:
Irtaudut jonosta ja menet vartiksi rauhoittumaan.
Juot kaffeet ja lähdet takaisin tien päälle.
Ajat todennäköisesti jonon kiinni lähellä määränpäätäsi ja saavut perille minuutin myöhemmin, kuin jos olisit jäänyt jonoon.
Tai voit jonottaa ja kytätä ohitusmahdollisuutta. Jono elää. Pitää kiihdyttää ja jarruttaa. Hermot menee. Saat ehkä ohitettua pari autoa.
Saavut perille hermot pinnassa ja päästät höyryjä moottoritiellä.
Todennäköisesti se poliisien tutka on juuri siinä kohti...
Ai ei tapahdu tosielämässä?
Valitettavasti on tapahtunut 1992, minulle.Kun Norttoni käyntiin turahtaa,niin paska se housuun lurahtaa.
mieshenkilö.. kirjoitti:
Irtaudut jonosta ja menet vartiksi rauhoittumaan.
Juot kaffeet ja lähdet takaisin tien päälle.
Ajat todennäköisesti jonon kiinni lähellä määränpäätäsi ja saavut perille minuutin myöhemmin, kuin jos olisit jäänyt jonoon.
Tai voit jonottaa ja kytätä ohitusmahdollisuutta. Jono elää. Pitää kiihdyttää ja jarruttaa. Hermot menee. Saat ehkä ohitettua pari autoa.
Saavut perille hermot pinnassa ja päästät höyryjä moottoritiellä.
Todennäköisesti se poliisien tutka on juuri siinä kohti...
Ai ei tapahdu tosielämässä?
Valitettavasti on tapahtunut 1992, minulle.niin, että sitä kummasti vanhemmiten viisastuu.
Ja huomaa että aikaa on samanverran teki mitä tahansa (24h vrk.)ja sitä voi käyttää siihen kaffin juontiinkin ja hermot lepää, kun katsoo sitä ohikiitävää jonoa!
- Roju
Se on kuule aivan sama,elämä tappaa jokatapauksessa polttipa tupakkia tai ei.
Työelämässä saa niipaljon paskaa henkeensä ettei ole tosikaan,vaan kaikki pistetään tupakin syyksi.
Suomessa ollaan alkutekijöissä esim.asbestin,maalauskaasujen,rikkaruohotorjunta-aineitten suhteen,joita esim.metsurit joutuvat käyttämään työssään.Kaikki menee tupakin piippuun.
Miksi helvetissä isäni kuolo hengenlähtöön 88 v,vaikka poltti piippuva viimmiset viiskymmentä vuotta. - Jenson Button
olen ja anteeksi en pyytele vaikka niin väitetään tuolla tekstitv:ssä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416