Miksi Cesar ei ole mukana keskusteluissa?Ainoastaan poistaa tarpeettomat keskustelun aloitukset ja vastaukset.Aloitin yhden otsikon sanoilla HYVÄÄ HUOMENTA.Vähän ajan päästä samanlainen aloitus??????????Ihmettelen vaan?
Miksi Cesar ei ota osaa enään keskusteluihin?
5
437
Vastaukset
- ole paikalla
kait se on joutunut kotiarestiin. On nimittäin 15-vuotias. Tähti kertoo millon se on paikalla.
- kun höpiset tollasii
sana on vapaa ! Huomenta sullekin
- istua koneen ääressä
koko ajan... typerää edes olettaa että olis paikalla. ääliöt, sillä on varmaan oma elämäki eikä vaan roiku täälä lukemassa tyhjänpäiväsiä lässytyksiä!
- tänään rahapula
ota burana se helpottaa
Olen jo tuolla aikaisemmin sanonut että tämä viikko menee työn merkeissä. Ensi viikolla taas aikaa enempi syventyä Bigbrotheriin. Tallenteilta pikakelauksella olen vähän katsellut koosteita ja bilehetkiä. Aloituksia on ollut niin paljon että kaikki aika mennyt niiden lukemiseen ja karsimiseen. Vähempi nyt ehtinyt mitään kirjoitusta miettimään. Kiitos huolenpidostasi :)
Tuo toinen huomenta viesti oli tullut sen jälkeen kun olin yöllä käynyt viestejä katsomassa... Sinun huomenta-toivotus oli kyllä tullut melko varhain... Mutta jatkellaan taas lukemisia ja kirjoittamisia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568