kuinka moni täällä loppujen lopuksi on kuullut kyseistä bändiä? mun mielestä musiikissa on todella hienosti yhdistelty metallia ja klassista: siis todella näpsäkkää metallia ja omaperäistä sanoisin. käsittääkseni tämä bändi on alkuperältään ranskalainen.
mitäs mieltä muut on bändistä? levyjäkin saa suositella...? ja sitten.. kun nyt näistä genreistäkin on jauhettu täällä jonkun verran niin mihin genreen tämä kuuluu.. olisiko symphonic metal oikea ryhmä jos on pakko saada laatikkoon? *virnistää*
ANOREXIA NERVOSA
kalistaja
3
454
Vastaukset
- Huoh
Eikös jotkut naispuoliset teinigootit/wannabesynkistelijät tehneet itsemurhan kun olivat kuunnelleet Anorexia Nervosan musiikkia?
- kalistaja
no sehän ei periaatteessa ole mun ongelma.
HAHAA!! ja mikä on truesynkistelijän ja wannabesynkistelijän ero? *naurahtaa* mä en ainakaan tee mitään eroa noiden välille, koska en tietääkseni kuulu kumpaankaan ryhmittymään *virnu*
en oo kuullu kun 2 biisiä: stabat mater dolorosa ja joku toinen. ainakin tuon stabat... on ihan kohtalaisen menevä biisi :) löytyy new obscurantis order - levyltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15011392- 288092
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565864Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1614634- 104626
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324321Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844183- 843477
- 803230
- 481731