TIMO KÄSKI MIKAN LAITTAA VODKAA KOVEMMIN PERTUN LASIIN TÄMÄN POISSAOLLESSA.JA MIKA- KYY TEKI SEN.
USKOMATONTA KÄÄRMEILYÄ.
BB PUUTU ASIAAN!
HABITUS CORBUS PÄTEE TALOSSAKIN.
JOS PERTULLE TAI VÄLILLISESTI JOTAIN OLIS SATTUNUT..., SE OLISI OLLUT MYÖS BBn VASTUU.
TIMO JA MIKA SALAJUOTTI PERTTUA
4
910
Vastaukset
- .on pojat..
..jotka pelkäävät menettävänsä kansan suosiota ja noin yrittävät saada Pertun huonoon valoon kansan edessä. Laittamalla vodkaa lisää lasiin, luulevat että hän siten törttöilee pahemmin. RAUKKAMAISTA TODELLA!!!!
Ihan mielenkiinnosta aloin googlettamaan tuota mutta eipä tuollaista löytynyt. Tarkoititko kenties "Habeas corpus"?
Habeas corpus on latinaa ja tarkoittaa "sinulla olkoon ruumis". Termiä käytetään lakipykälissä ja tarkoittaa ainakin lakia pidätetyn enimmäisajasta. Aikoinaan englannissa tuolla tarkoitettiin sitä että mielipuolta ei saa vangita. Miten tämä tähän tapaukseen liittyisi?- TOTA
hABITUS ON KYLLÄ MYÖS "RUUMIS"
rUUMIILLINEN JA HENKINEN KOSKEMATTOMUUS ON yk:N LISTALLAKIN SUN KIRJOITTAMASSASI MUODOSSA.
kEHENKÄÄN EI SAA KÄYTTÄÄ VÄKIVALTAA=LIENEE LÄHIN OIKEA SUOMENNOS.
kIITOS HUOMAAVAISUUDESTA JA ONNEE SULLEKIN.
P.S.
m/n? - Kleopatra
TOTA kirjoitti:
hABITUS ON KYLLÄ MYÖS "RUUMIS"
rUUMIILLINEN JA HENKINEN KOSKEMATTOMUUS ON yk:N LISTALLAKIN SUN KIRJOITTAMASSASI MUODOSSA.
kEHENKÄÄN EI SAA KÄYTTÄÄ VÄKIVALTAA=LIENEE LÄHIN OIKEA SUOMENNOS.
kIITOS HUOMAAVAISUUDESTA JA ONNEE SULLEKIN.
P.S.
m/n?Cesar kyy on Mika-fan, jokos tiedätte!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502