Missä asuu maailman ihanin Mari? tunteeko joku ?
Sekaisin Marista
31
4054
Vastaukset
- m..i
Missähän päin pitäisi olla?
- Ukko
Ethän sä voi tollasta multa kysyä! :-)
- pakan sekoittaja
Ukko kirjoitti:
Ethän sä voi tollasta multa kysyä! :-)
Usko tai älä, täällä ollaan :)
*hali* :)))))))))) - Ukko
pakan sekoittaja kirjoitti:
Usko tai älä, täällä ollaan :)
*hali* :))))))))))No empä tiiä uskonko sua? :-) Miten sä voisit olla ? ? ? Koitappas vakuuttaa mut hieman paremmin!
- pakan sekoittaja
Ukko kirjoitti:
No empä tiiä uskonko sua? :-) Miten sä voisit olla ? ? ? Koitappas vakuuttaa mut hieman paremmin!
Hmmmm.........
Pitääkö tosiaan vakuutella?Luulin, että meillä oli sielujen sympatiaa jollain tasolla, kyllä sinä minut tunnistat, etkös vain? :))))
Niih, Ukkoseni! :)
PS. Kohta olet vielä enemmän sekaisin :) - Ukko
Hmmmm.........
Pitääkö tosiaan vakuutella?Luulin, että meillä oli sielujen sympatiaa jollain tasolla, kyllä sinä minut tunnistat, etkös vain? :))))
Niih, Ukkoseni! :)
PS. Kohta olet vielä enemmän sekaisin :)Emmä kyllä tän enempää voi mennä sekaisin! :-)
Entäs jos et olekkaan etsimäni Mari? telepatiasta ei silloin ole mittään hyötyä!
Kerros jo mistä olet, niin sitten tiedän tärppäsikö!
edelleen epäilen hiukan......vähemmän kuitenkin kun äsken! - kerrohan
Ukko kirjoitti:
No empä tiiä uskonko sua? :-) Miten sä voisit olla ? ? ? Koitappas vakuuttaa mut hieman paremmin!
sun etunimi....ees eka kirjain? Sen jälkeen voin vakuuttaa sut....
"Ei mikään pakansekottaja" ..... - Ukko
kerrohan kirjoitti:
sun etunimi....ees eka kirjain? Sen jälkeen voin vakuuttaa sut....
"Ei mikään pakansekottaja" .....Ukkohan alkaa U:lla *virn*....sillä ei tosin ole mitään tekemistä mun oman nimen kanssa! :-)
- mut mistä voin tietää
Ukko kirjoitti:
Ukkohan alkaa U:lla *virn*....sillä ei tosin ole mitään tekemistä mun oman nimen kanssa! :-)
ootko sä mun etsimäni? Kui pitkään oot kaipaillu Maria?
- Ukko
mut mistä voin tietää kirjoitti:
ootko sä mun etsimäni? Kui pitkään oot kaipaillu Maria?
Rontti! :-)
Aika hankala kertoa kauanko olen kaipaillu...ehkä koko ikäni.... mutta kesäkuun puolivälistä asti olen tähän Mariin ekaa kertaa tutustunut! - Akka
Ukko kirjoitti:
Aika hankala kertoa kauanko olen kaipaillu...ehkä koko ikäni.... mutta kesäkuun puolivälistä asti olen tähän Mariin ekaa kertaa tutustunut! - mut mä taidan
Ukko kirjoitti:
Aika hankala kertoa kauanko olen kaipaillu...ehkä koko ikäni.... mutta kesäkuun puolivälistä asti olen tähän Mariin ekaa kertaa tutustunut!etsiä jotain "ihan muuta"....... Ehkä toi pakan sekoittaja on se ketä etsit.....
- pakan sekoittaja
Ukko kirjoitti:
Aika hankala kertoa kauanko olen kaipaillu...ehkä koko ikäni.... mutta kesäkuun puolivälistä asti olen tähän Mariin ekaa kertaa tutustunut!Vai rontti, ite oot :)
Laitas tuleen mailia höpönassu :) - Ukko
Vai rontti, ite oot :)
Laitas tuleen mailia höpönassu :)No enhän mä voi laittaa sulle mailia, sillonhan paljastaisin että ajattelen yhä sua! Kyll sä sen tiiät, että niin se menee! :-)
- pakan sekoittaja
Ukko kirjoitti:
No enhän mä voi laittaa sulle mailia, sillonhan paljastaisin että ajattelen yhä sua! Kyll sä sen tiiät, että niin se menee! :-)
Olisko se loppujen lopuksi niin paha asia, että saisin sun tietää ajattelevan yhä mua?
Mistä tiedät, etten sitä muutenkin tietäisi?
Sitä paitsi, voithan aina kysellä vain kuulumisia, mä kyllä sitten vastaan, että vikavalinnan tein ja ikävä se on täälläkin! ;)
Yrittänyttä ei.......... , niin, kyl sä tiiät :)
Elämä on........ välillä pirun tylsää ilman sua ;) - Ukko
Olisko se loppujen lopuksi niin paha asia, että saisin sun tietää ajattelevan yhä mua?
Mistä tiedät, etten sitä muutenkin tietäisi?
Sitä paitsi, voithan aina kysellä vain kuulumisia, mä kyllä sitten vastaan, että vikavalinnan tein ja ikävä se on täälläkin! ;)
Yrittänyttä ei.......... , niin, kyl sä tiiät :)
Elämä on........ välillä pirun tylsää ilman sua ;)Mä oon ihan pihalla nyt.....
Et sä voi olla se ketä ajattelen! Et vaan voi olla, maailma ei voi olla näin pieni! *nauraa*...
hehee..... Mistä muuten tiedät kuka mä oon??? - pakan sekoittaja
Ukko kirjoitti:
Mä oon ihan pihalla nyt.....
Et sä voi olla se ketä ajattelen! Et vaan voi olla, maailma ei voi olla näin pieni! *nauraa*...
hehee..... Mistä muuten tiedät kuka mä oon???Tuli vaan sellainen tunne, että sinä se voisit olla ;)
Itse asiassa, maailma on pieni.Niin pieni, että näin ne tiet voi joskus kohdata toisensa.
Joko muuten ajattelit laittaa sitä mailia?Sillähän se selviäisi. Mitään et menettäisi, päinvastoin, elämällä voi olla sen jälkeen jotain uutta tarjottavanaan ;)
*hymyilee* ;) - ja tempaukset...
minä muistan ne vieläkin. ja kaikki kirjeet ja niissä esiintyvät henkilöt. Nekään eivät ole unohtuneet ;)
- Ukko
Tuli vaan sellainen tunne, että sinä se voisit olla ;)
Itse asiassa, maailma on pieni.Niin pieni, että näin ne tiet voi joskus kohdata toisensa.
Joko muuten ajattelit laittaa sitä mailia?Sillähän se selviäisi. Mitään et menettäisi, päinvastoin, elämällä voi olla sen jälkeen jotain uutta tarjottavanaan ;)
*hymyilee* ;)Olen laittanu sulle mailia, onko tullu perille?
- asuu..
Oulussa;)
- D´ulla
kanssa kun etsiskelet sitä Unelma- Maria!
- yks
Larussa on ainakin yks Mari!
- ma..
En o kyl kuopiolainen..mut kuiteski..
- ma..
Kyl meit riittää:)
- yksi Mari
???
- aurinko
Niin, sinunhan se pitäisi kai kertoa. Mistä päin tämä kyseinen ihminen on? Meitä kun on niin paljon täällä Suomessa, yhteensä yli 20000 Maria! Joten anna vähän vihjeitä..;)
- muista....
... mainitsin kyllä missä päin asun? :)
- seinäjoki
seinäjoellakin asuu mari
- se ukko
Minä se olen se ukko jota etsitään siis. Tunnistin heti itseni noista jutuista. Hihii. Mutta enpä tiedä mailia, joten en voi laittaa, laita ite mulle ;-)
- ...tampereella
...tietysti!
- tiätysti
nääs tiätysti mansessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3776671Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta754295Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll973760Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom443654Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole1353636Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1493600Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut2473529Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi393088Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a143064Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1052799