tommosta,asuntoauto kyseessä ja talvi tulossa,niin miten noiden jääkaapin tuuletus ritilöiden kanssa?autossa mukana suojat molempiin tuuletus ritilöihin ulkopuolelle.
voiko ne olla koko ajan paikallaan vai ainostaan ajon aikana?
t.epätietoinen
jääkaapin
3
1880
Vastaukset
- karaavaanari*
Talvisuojia käytetään alle 10 asteen lämpötiloissa.
Koko ajan - ajaessakin! - Ärjy
Kaasukäytöllä jääkaapin taustan ilmankierto voi häiriintyä niin, ettei kaappi kylmene tarpeeksi talvisuojien kanssa. Usein jo pelkästään yläsuojan poisto auttaa ilmankiertoon paikallaan ollessa. Itse rupean käyttämään alinmaista suojaa n. 5 asteessa, ja yläsuojan laitan n. -5 asteessa. Jääkaappia käytettäessä sähköllä voivat talvisuojat olla käytössä jo lämpöisimmilläkin ilmoilla. Seuraa jääkaapin jäähtymistä, tai kylmänä pysymistä kaasulla jäähdyttäessä talvisuojat laitettuasi. Näet parhaiten millä lämpötiloilla kaappi vielä jäähtyy hyvin.
Nämä talvisuojat eivät maksa kovinkaan paljon, siksi olen nähnyt joidenkin tehneen erilliset "välikausisuojat" porailemalla suojiin useanpia isoja lisäreikiä, yläsuojaan reilusti enenmän. Saadakseen ilmankierron lisääntymään.- karavaanari*
Dometic automaattijääkaapin (ent. elektrolux ) ohjeissa suositellaan käyttämään talvisuojia jo alle 10 asteen lämpötilassa.
Virityksistä päättää ja ne tekee sitten jokainen haluamallaan tavalla.
Itse luotan ohjekirjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275