apua..korvaani..

..on kasvanut sisäinen paine.. paise.. luulen että se on F:I:N:N:I.. nyt tunnen itseni teinipojaksi jälleen..

18

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takkunen

      spiigelin eteen ja rupees kattelee josko niitä teinimerkkejä vie lisääki löytys.Aatteles sitä ihanaa aikaa,ku piti kulkee anorakki väärinpäin päällä et sai tarpeeks intimiteettisuojaa,ku ei halunnu näyttää kelleen,et hei mää oon teini.Mulla ittellä ei oo koskaa ollu onneks sitä onkelmaa,mut josko se vie tulee,niin sit kyllä testaan ton hommelin anorakil.

      • ..eihh se sai riittää silloin.. tosin oonkohan vieläkään aikuinen?? en menis vannomaan..


      • takkunen
        pervokki kirjoitti:

        ..eihh se sai riittää silloin.. tosin oonkohan vieläkään aikuinen?? en menis vannomaan..

        lapsilisät loppuneet,ja saat äänestää,niin kyl sitte täytyy sanoo,et iältäs olet,mut josko niinku minäki et ei koskaan saa heitäytyy liian aikuiseks.Jonain päivänä sen kuiteski huomaa,et ny oon jo vanha,mut ei passaa antaa sen vaikuttaa viel.


      • takkunen kirjoitti:

        lapsilisät loppuneet,ja saat äänestää,niin kyl sitte täytyy sanoo,et iältäs olet,mut josko niinku minäki et ei koskaan saa heitäytyy liian aikuiseks.Jonain päivänä sen kuiteski huomaa,et ny oon jo vanha,mut ei passaa antaa sen vaikuttaa viel.

        ..ihan sopivan ikäinen.. enkä aio muuttua.. tulla tylsäksi.. sitä paitsi se on mahdotonta..


    • quistis

      on ikuinen teini:o/ Vaik ei olekkaan paiseita...Paineita kyllä....haluutkos vähän...Ota vaik kaks painetta:o))))

      • ..en kestä omiakaan paineitani.. joten ei kiitos.. meikä on öö ehkä ikuiseti nuori..toivottavasti mut ei kyllä teini.. ei ikinä enään..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..en kestä omiakaan paineitani.. joten ei kiitos.. meikä on öö ehkä ikuiseti nuori..toivottavasti mut ei kyllä teini.. ei ikinä enään..

        olla teini...Ei edes teini itse:o/


      • quistis kirjoitti:

        olla teini...Ei edes teini itse:o/

        ..hyvinkin totta.. ootko käyny kattomassa maalauksiini??.. eipä sillä että niissä jotain katsottavaa olis..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..hyvinkin totta.. ootko käyny kattomassa maalauksiini??.. eipä sillä että niissä jotain katsottavaa olis..

        Mut haluaisin kyllä...Missä niitä voi kaydä katsomassa?? Hän ystävällisesti valistaa Quuta:o))


      • quistis kirjoitti:

        Mut haluaisin kyllä...Missä niitä voi kaydä katsomassa?? Hän ystävällisesti valistaa Quuta:o))

        ..kts..matti pelkosen maalauksia.. vinks..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..kts..matti pelkosen maalauksia.. vinks..

        taidenautinnosta....Arvaa tunnistinko niistä mielikuvani Pervokin:o)


      • quistis kirjoitti:

        taidenautinnosta....Arvaa tunnistinko niistä mielikuvani Pervokin:o)

        ..joo.. tunnistit??


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..joo.. tunnistit??

        Kyllä ja en.....Missä on elämänilo..?? Sä olet taitava.....Vaikuttavia teoksia:o)


      • quistis kirjoitti:

        Kyllä ja en.....Missä on elämänilo..?? Sä olet taitava.....Vaikuttavia teoksia:o)

        ..kyllä mulla elämäniloo on.. no okei paljon puuttuu mut aina mä tommosii oon tehnyt.. no nyt ainakin tunnistat mut.. sillä tuollainen on pervokki..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..kyllä mulla elämäniloo on.. no okei paljon puuttuu mut aina mä tommosii oon tehnyt.. no nyt ainakin tunnistat mut.. sillä tuollainen on pervokki..

        olet paljon muutakin...Quu osaa qurkkia ihmistem sieluun...Niin myös pervokin:o)


      • quistis kirjoitti:

        olet paljon muutakin...Quu osaa qurkkia ihmistem sieluun...Niin myös pervokin:o)

        ..mut synkkyys vallitsee ja siitä mä tykkään..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..mut synkkyys vallitsee ja siitä mä tykkään..

        Vallitsee hyvinkin;o)


      • quistis kirjoitti:

        Vallitsee hyvinkin;o)

        ..rapsuttaa päätä..jep näin on..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe