..on kasvanut sisäinen paine.. paise.. luulen että se on F:I:N:N:I.. nyt tunnen itseni teinipojaksi jälleen..
apua..korvaani..
18
639
Vastaukset
- takkunen
spiigelin eteen ja rupees kattelee josko niitä teinimerkkejä vie lisääki löytys.Aatteles sitä ihanaa aikaa,ku piti kulkee anorakki väärinpäin päällä et sai tarpeeks intimiteettisuojaa,ku ei halunnu näyttää kelleen,et hei mää oon teini.Mulla ittellä ei oo koskaa ollu onneks sitä onkelmaa,mut josko se vie tulee,niin sit kyllä testaan ton hommelin anorakil.
- takkunen
pervokki kirjoitti:
..eihh se sai riittää silloin.. tosin oonkohan vieläkään aikuinen?? en menis vannomaan..
lapsilisät loppuneet,ja saat äänestää,niin kyl sitte täytyy sanoo,et iältäs olet,mut josko niinku minäki et ei koskaan saa heitäytyy liian aikuiseks.Jonain päivänä sen kuiteski huomaa,et ny oon jo vanha,mut ei passaa antaa sen vaikuttaa viel.
takkunen kirjoitti:
lapsilisät loppuneet,ja saat äänestää,niin kyl sitte täytyy sanoo,et iältäs olet,mut josko niinku minäki et ei koskaan saa heitäytyy liian aikuiseks.Jonain päivänä sen kuiteski huomaa,et ny oon jo vanha,mut ei passaa antaa sen vaikuttaa viel.
..ihan sopivan ikäinen.. enkä aio muuttua.. tulla tylsäksi.. sitä paitsi se on mahdotonta..
- quistis
on ikuinen teini:o/ Vaik ei olekkaan paiseita...Paineita kyllä....haluutkos vähän...Ota vaik kaks painetta:o))))
..en kestä omiakaan paineitani.. joten ei kiitos.. meikä on öö ehkä ikuiseti nuori..toivottavasti mut ei kyllä teini.. ei ikinä enään..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..en kestä omiakaan paineitani.. joten ei kiitos.. meikä on öö ehkä ikuiseti nuori..toivottavasti mut ei kyllä teini.. ei ikinä enään..
olla teini...Ei edes teini itse:o/
quistis kirjoitti:
olla teini...Ei edes teini itse:o/
..hyvinkin totta.. ootko käyny kattomassa maalauksiini??.. eipä sillä että niissä jotain katsottavaa olis..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..hyvinkin totta.. ootko käyny kattomassa maalauksiini??.. eipä sillä että niissä jotain katsottavaa olis..
Mut haluaisin kyllä...Missä niitä voi kaydä katsomassa?? Hän ystävällisesti valistaa Quuta:o))
quistis kirjoitti:
Mut haluaisin kyllä...Missä niitä voi kaydä katsomassa?? Hän ystävällisesti valistaa Quuta:o))
..kts..matti pelkosen maalauksia.. vinks..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..kts..matti pelkosen maalauksia.. vinks..
taidenautinnosta....Arvaa tunnistinko niistä mielikuvani Pervokin:o)
quistis kirjoitti:
taidenautinnosta....Arvaa tunnistinko niistä mielikuvani Pervokin:o)
..joo.. tunnistit??
- quistis
pervokki kirjoitti:
..joo.. tunnistit??
Kyllä ja en.....Missä on elämänilo..?? Sä olet taitava.....Vaikuttavia teoksia:o)
quistis kirjoitti:
Kyllä ja en.....Missä on elämänilo..?? Sä olet taitava.....Vaikuttavia teoksia:o)
..kyllä mulla elämäniloo on.. no okei paljon puuttuu mut aina mä tommosii oon tehnyt.. no nyt ainakin tunnistat mut.. sillä tuollainen on pervokki..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..kyllä mulla elämäniloo on.. no okei paljon puuttuu mut aina mä tommosii oon tehnyt.. no nyt ainakin tunnistat mut.. sillä tuollainen on pervokki..
olet paljon muutakin...Quu osaa qurkkia ihmistem sieluun...Niin myös pervokin:o)
quistis kirjoitti:
olet paljon muutakin...Quu osaa qurkkia ihmistem sieluun...Niin myös pervokin:o)
..mut synkkyys vallitsee ja siitä mä tykkään..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..mut synkkyys vallitsee ja siitä mä tykkään..
Vallitsee hyvinkin;o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664127Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423225
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222427Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522226- 482065
- 471788
- 361740
- 301576