apua..korvaani..

..on kasvanut sisäinen paine.. paise.. luulen että se on F:I:N:N:I.. nyt tunnen itseni teinipojaksi jälleen..

18

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takkunen

spiigelin eteen ja rupees kattelee josko niitä teinimerkkejä vie lisääki löytys.Aatteles sitä ihanaa aikaa,ku piti kulkee anorakki väärinpäin päällä et sai tarpeeks intimiteettisuojaa,ku ei halunnu näyttää kelleen,et hei mää oon teini.Mulla ittellä ei oo koskaa ollu onneks sitä onkelmaa,mut josko se vie tulee,niin sit kyllä testaan ton hommelin anorakil.

• ..eihh se sai riittää silloin.. tosin oonkohan vieläkään aikuinen?? en menis vannomaan..

• takkunen
        pervokki kirjoitti:

..eihh se sai riittää silloin.. tosin oonkohan vieläkään aikuinen?? en menis vannomaan..

lapsilisät loppuneet,ja saat äänestää,niin kyl sitte täytyy sanoo,et iältäs olet,mut josko niinku minäki et ei koskaan saa heitäytyy liian aikuiseks.Jonain päivänä sen kuiteski huomaa,et ny oon jo vanha,mut ei passaa antaa sen vaikuttaa viel.

• takkunen kirjoitti:

lapsilisät loppuneet,ja saat äänestää,niin kyl sitte täytyy sanoo,et iältäs olet,mut josko niinku minäki et ei koskaan saa heitäytyy liian aikuiseks.Jonain päivänä sen kuiteski huomaa,et ny oon jo vanha,mut ei passaa antaa sen vaikuttaa viel.

..ihan sopivan ikäinen.. enkä aio muuttua.. tulla tylsäksi.. sitä paitsi se on mahdotonta..

• quistis

on ikuinen teini:o/ Vaik ei olekkaan paiseita...Paineita kyllä....haluutkos vähän...Ota vaik kaks painetta:o))))

• ..en kestä omiakaan paineitani.. joten ei kiitos.. meikä on öö ehkä ikuiseti nuori..toivottavasti mut ei kyllä teini.. ei ikinä enään..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..en kestä omiakaan paineitani.. joten ei kiitos.. meikä on öö ehkä ikuiseti nuori..toivottavasti mut ei kyllä teini.. ei ikinä enään..

olla teini...Ei edes teini itse:o/

• quistis kirjoitti:

olla teini...Ei edes teini itse:o/

..hyvinkin totta.. ootko käyny kattomassa maalauksiini??.. eipä sillä että niissä jotain katsottavaa olis..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..hyvinkin totta.. ootko käyny kattomassa maalauksiini??.. eipä sillä että niissä jotain katsottavaa olis..

Mut haluaisin kyllä...Missä niitä voi kaydä katsomassa?? Hän ystävällisesti valistaa Quuta:o))

• quistis kirjoitti:

Mut haluaisin kyllä...Missä niitä voi kaydä katsomassa?? Hän ystävällisesti valistaa Quuta:o))

..kts..matti pelkosen maalauksia.. vinks..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..kts..matti pelkosen maalauksia.. vinks..

taidenautinnosta....Arvaa tunnistinko niistä mielikuvani Pervokin:o)

• quistis kirjoitti:

taidenautinnosta....Arvaa tunnistinko niistä mielikuvani Pervokin:o)

..joo.. tunnistit??

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..joo.. tunnistit??

Kyllä ja en.....Missä on elämänilo..?? Sä olet taitava.....Vaikuttavia teoksia:o)

• quistis kirjoitti:

Kyllä ja en.....Missä on elämänilo..?? Sä olet taitava.....Vaikuttavia teoksia:o)

..kyllä mulla elämäniloo on.. no okei paljon puuttuu mut aina mä tommosii oon tehnyt.. no nyt ainakin tunnistat mut.. sillä tuollainen on pervokki..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..kyllä mulla elämäniloo on.. no okei paljon puuttuu mut aina mä tommosii oon tehnyt.. no nyt ainakin tunnistat mut.. sillä tuollainen on pervokki..

olet paljon muutakin...Quu osaa qurkkia ihmistem sieluun...Niin myös pervokin:o)

• quistis kirjoitti:

olet paljon muutakin...Quu osaa qurkkia ihmistem sieluun...Niin myös pervokin:o)

..mut synkkyys vallitsee ja siitä mä tykkään..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..mut synkkyys vallitsee ja siitä mä tykkään..

Vallitsee hyvinkin;o)

• quistis kirjoitti:

Vallitsee hyvinkin;o)

..rapsuttaa päätä..jep näin on..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      66
      4127
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      82
      3731
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3225
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2568
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2427
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      52
      2226
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2065
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1788
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36