..on kasvanut sisäinen paine.. paise.. luulen että se on F:I:N:N:I.. nyt tunnen itseni teinipojaksi jälleen..
apua..korvaani..
18
668
Vastaukset
- takkunen
spiigelin eteen ja rupees kattelee josko niitä teinimerkkejä vie lisääki löytys.Aatteles sitä ihanaa aikaa,ku piti kulkee anorakki väärinpäin päällä et sai tarpeeks intimiteettisuojaa,ku ei halunnu näyttää kelleen,et hei mää oon teini.Mulla ittellä ei oo koskaa ollu onneks sitä onkelmaa,mut josko se vie tulee,niin sit kyllä testaan ton hommelin anorakil.
- takkunen
pervokki kirjoitti:
..eihh se sai riittää silloin.. tosin oonkohan vieläkään aikuinen?? en menis vannomaan..
lapsilisät loppuneet,ja saat äänestää,niin kyl sitte täytyy sanoo,et iältäs olet,mut josko niinku minäki et ei koskaan saa heitäytyy liian aikuiseks.Jonain päivänä sen kuiteski huomaa,et ny oon jo vanha,mut ei passaa antaa sen vaikuttaa viel.
takkunen kirjoitti:
lapsilisät loppuneet,ja saat äänestää,niin kyl sitte täytyy sanoo,et iältäs olet,mut josko niinku minäki et ei koskaan saa heitäytyy liian aikuiseks.Jonain päivänä sen kuiteski huomaa,et ny oon jo vanha,mut ei passaa antaa sen vaikuttaa viel.
..ihan sopivan ikäinen.. enkä aio muuttua.. tulla tylsäksi.. sitä paitsi se on mahdotonta..
- quistis
on ikuinen teini:o/ Vaik ei olekkaan paiseita...Paineita kyllä....haluutkos vähän...Ota vaik kaks painetta:o))))
..en kestä omiakaan paineitani.. joten ei kiitos.. meikä on öö ehkä ikuiseti nuori..toivottavasti mut ei kyllä teini.. ei ikinä enään..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..en kestä omiakaan paineitani.. joten ei kiitos.. meikä on öö ehkä ikuiseti nuori..toivottavasti mut ei kyllä teini.. ei ikinä enään..
olla teini...Ei edes teini itse:o/
quistis kirjoitti:
olla teini...Ei edes teini itse:o/
..hyvinkin totta.. ootko käyny kattomassa maalauksiini??.. eipä sillä että niissä jotain katsottavaa olis..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..hyvinkin totta.. ootko käyny kattomassa maalauksiini??.. eipä sillä että niissä jotain katsottavaa olis..
Mut haluaisin kyllä...Missä niitä voi kaydä katsomassa?? Hän ystävällisesti valistaa Quuta:o))
quistis kirjoitti:
Mut haluaisin kyllä...Missä niitä voi kaydä katsomassa?? Hän ystävällisesti valistaa Quuta:o))
..kts..matti pelkosen maalauksia.. vinks..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..kts..matti pelkosen maalauksia.. vinks..
taidenautinnosta....Arvaa tunnistinko niistä mielikuvani Pervokin:o)
quistis kirjoitti:
taidenautinnosta....Arvaa tunnistinko niistä mielikuvani Pervokin:o)
..joo.. tunnistit??
- quistis
pervokki kirjoitti:
..joo.. tunnistit??
Kyllä ja en.....Missä on elämänilo..?? Sä olet taitava.....Vaikuttavia teoksia:o)
quistis kirjoitti:
Kyllä ja en.....Missä on elämänilo..?? Sä olet taitava.....Vaikuttavia teoksia:o)
..kyllä mulla elämäniloo on.. no okei paljon puuttuu mut aina mä tommosii oon tehnyt.. no nyt ainakin tunnistat mut.. sillä tuollainen on pervokki..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..kyllä mulla elämäniloo on.. no okei paljon puuttuu mut aina mä tommosii oon tehnyt.. no nyt ainakin tunnistat mut.. sillä tuollainen on pervokki..
olet paljon muutakin...Quu osaa qurkkia ihmistem sieluun...Niin myös pervokin:o)
quistis kirjoitti:
olet paljon muutakin...Quu osaa qurkkia ihmistem sieluun...Niin myös pervokin:o)
..mut synkkyys vallitsee ja siitä mä tykkään..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..mut synkkyys vallitsee ja siitä mä tykkään..
Vallitsee hyvinkin;o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
