Onko siinä perää

holley

Onko siinä perää, että kalanmaksaöljy pitää terveenä. Minä olen ottanut parin vuoden ajan
kaksi kapselia päivässä. Eihän tuo maku tunnu
ainakaan ja terveenä on oltu.

8

646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä 3-omegaa

On hyvä ottaa päivittäin jos on vaikka nivelvaivoja tai sydänoireita.

jussa

• tulee ottaa pullolääkkeenä kuin kapseleina. Nykyöljy ei maistu miltään, on kuin ruokaöljyä.

• Amanda
        sitroen kirjoitti:

tulee ottaa pullolääkkeenä kuin kapseleina. Nykyöljy ei maistu miltään, on kuin ruokaöljyä.

Mihin tämä maailma on oikein menossa, kun edes kalanmaksaöljy ei enää maistu miltään nykyään! Itseasiassa mä hieman petyin kun kansakouluajoilta tuttua härskiä kalanmaksaöljyn makua ei enää ollutkaan!

• Katleija

Kalanmaksaöljy on oikein hyvä verisuonille, luustolle ja iholle sekä limakalvoille. Jos käyttää kalanmaksaöljyä, niin silloin ei saisi käyttää muuta D-vitamiinivalmistetta. Liika D-vitamiini nimittäin kertyy kroppaan ja se taas ei ole terveellistä. Mutta esim. C-vitamiinia voi syödä runsaastikin, niinkuin jotkut tekevät uskoessaan ehkäisevänsä flunssaa, sillä se "liika" erittyy virtsaan.

• annulix

kalkkitabletteja ? Niissähän on D-vitamiinia kalkin imeytymisen varmistamiseksi. Silloinko ei ole syytä enää käyttää kalanmaksaöljyä ?

• Katleija
        annulix kirjoitti:

kalkkitabletteja ? Niissähän on D-vitamiinia kalkin imeytymisen varmistamiseksi. Silloinko ei ole syytä enää käyttää kalanmaksaöljyä ?

Kannattaa kysyä apteekista. Siellä neuvotaan annostus. Minä kysyin, koska käytän päivittäin Multi-Tabs monivitamiinivalmistetta. Minua neuvottiin jättämään tabletti ottamatta silloin, kun otan kalanmaksaöljyä.

• annulix
        Katleija kirjoitti:

Kannattaa kysyä apteekista. Siellä neuvotaan annostus. Minä kysyin, koska käytän päivittäin Multi-Tabs monivitamiinivalmistetta. Minua neuvottiin jättämään tabletti ottamatta silloin, kun otan kalanmaksaöljyä.

Käytän itsekin MultiTabseja. Kalanmaksaöljyä en ole vielä käyttänyt se on vain ollut "mietintämyssyssä". Täytyy sitten huomioida vähennyksenä muiden pillereiden osalta jos sitä päätän hankkia.

• sitten

Perää on ,vaan ei keulaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      143
      1649
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1551
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      28
      1179
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1121
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      83
      951
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      921
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      913
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      788
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      761
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50