Aviomiesten pirulliset akat

Sinkku

On se yhtä helvettiä,kun kapakassa ukkomiehet on iskemässä sinkku naisia ja akat soittavat perään,että vikittelit hänen miehen.Olis pitäny siitä huolen ei ne lähe kielletylle alueelle.Kerrankin yks ukkomies sano ruvetaanko styylaan yhdessä.Meni pari päivää niin eukko soitti mulle.Seuraavalla kerralla oli vaimo kapakassa arvaa tekikö mieli mennä ja sanoa että styylataanko!Hyi helvetti.Ite käyny rankan eron niin näitä saa jatkuvasti väistellä.Siihen vielä kaikenlisäksi on yrittäny pari siskon miestäkin käydä yksin muka "kylässä".Ottaa päästä ei hetken rauhaa kaikki kiimassa tyrkyllä.Itellä on menny maku miehistä joksikin aikaa.Sitten on vielä yksi laji"auervaarat".Olevinaan rikkaita ja ovatkin persaukisia taukkeja.Pitäkää ukkonne en niitä huoli,kun oon entisestä eroon päässyt.Lirkuttelut seksikkyydestä ja kauneudesta jätän omaan arvoonsa.Kuolatkaa niin paljon,kun haluatte!!!!Mutta nuo eukot elekää nyt meille sinkuille soittako ja hauku oma miehesi siinä on ollut asialla.

56

7153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Joo, olen kanssasi ihan samaa mieltä, on se kumma että se on meidän sinkkujen vika jos varatut ukot hakee tanssimaan, niin vaimot on heti meidän kimpussa että mokomakin viettelijä. Laittaisivat ukkonsa selkään lapun että älä tanssi tämän miehen kanssa. Siis onko naiset niin tyhmiä että eivät näe omissa miehissään vikaa, tai menisivät itseensä, miksi se ukkokulta haluaa muita hakea eikä omaansa.
      Jossain on mätää.HOX HOX NAISET!

      • Niisku

        Tuo kaikki on totta!!!Nämä auervaarat luulevat vielä itsestään liikoja.NAISET PANKAA KIERRÄTYKSEEN tuommoset häntäheikit ja HANKI ELÄMÄ.Haukutte väärää puuta.Voi voi mitä olet tehnyt,kun mun ukon varastit.Kyllä on niin,että ne tekee vaikka mitä,että pääsis nauttimaan vierasta!!!Minä en ainakaan anna sitä mahollisuutta.EI KOSKAAN:TAAS PIKKUJOULU AIKA!!!!Kyllä siellä ukot on kuin KUKKONA vapaiden naisten perässä ja myös naimisissa olevien.MUUTEN AKAT TE TEETTE SITÄ IHAN SAMAA!Olen huomannut,kun olette yksin liikenteessä niin ei siellä lapsia ja miestä muisteta ollenkaan.SILLÄKÖ TE TIEDÄTTE MEITÄ SYYTTÄÄ!!!:=(


      • wertsa

        Olisin odottanut täysin päinvastaista reaktiota naisten puolelta. Itse miehenä en voi nähdä vikaa kuin siinä joka on pettäjä.Joku klikki on silloin suhteessa ja miksi pettää silloin itseään ja suhteen toista puolta jollain väliaikaisella "hoidolla" jos kuitenkin on kuin kantaisi kaivoon vettä. Ei millään väliaikaisilla hoidoilla tilannetta paranneta.

        Paljon pahempaa olisi jos nainen olisi vainoharhainen ja "laittaisi lappuja selkään", yhden suhteen olen tälläisen vainoharhaisen käytöksen takia laittanut poikki.


      • nimetön
        wertsa kirjoitti:

        Olisin odottanut täysin päinvastaista reaktiota naisten puolelta. Itse miehenä en voi nähdä vikaa kuin siinä joka on pettäjä.Joku klikki on silloin suhteessa ja miksi pettää silloin itseään ja suhteen toista puolta jollain väliaikaisella "hoidolla" jos kuitenkin on kuin kantaisi kaivoon vettä. Ei millään väliaikaisilla hoidoilla tilannetta paranneta.

        Paljon pahempaa olisi jos nainen olisi vainoharhainen ja "laittaisi lappuja selkään", yhden suhteen olen tälläisen vainoharhaisen käytöksen takia laittanut poikki.

        No en tarkoittanut sitä ihan konkreettisesti,tuohan on vain sellainen sanonta, tarkoitin lähinnä sitä että miksi se on meidän sinkkujen vika, vaimot tai avokit yleensä syyttää sitä naista että on viettelijä,jos mies hakee tanssimaan ja vielä pahempaa jos hakee toisenkin kerran, eivätkä näe muualla vikaa ollenkaan.Itse ainakin toisinaan ihan pelkään lähteä parketille miehen kanssa jolla on puoliso mukana, eri asia tutut.Näin se vaan on, monesti koettu, vaikkei sinne tanssipaikkaan miestä lähde metsästämään vaan tanssimaan.


      • Tässä totuus
        nimetön kirjoitti:

        No en tarkoittanut sitä ihan konkreettisesti,tuohan on vain sellainen sanonta, tarkoitin lähinnä sitä että miksi se on meidän sinkkujen vika, vaimot tai avokit yleensä syyttää sitä naista että on viettelijä,jos mies hakee tanssimaan ja vielä pahempaa jos hakee toisenkin kerran, eivätkä näe muualla vikaa ollenkaan.Itse ainakin toisinaan ihan pelkään lähteä parketille miehen kanssa jolla on puoliso mukana, eri asia tutut.Näin se vaan on, monesti koettu, vaikkei sinne tanssipaikkaan miestä lähde metsästämään vaan tanssimaan.

        Etköhän provosoinut hiukan liikaa ap. Se on aina pettäjän syy, ei aviovaimon. Mutta totuuden nimessä on noita naisiakin moneen eri junaan nähty. Se vain valitettavasti ON NIIN, että monet sinkutkin ja eronneet ennen kaikkea eivät välitä piirunkaan vertaa onko mies naimisissa vai ei. Sattumoisinko näihin muka olisi törmäilty, totta joka sana. Sitäkin varmempaa jos kysymyksessä on eronnut tai miehen hylkäämä nainen, ei näytä olevan väliä mikä on miehen tilanne. Aika epätoivoisen näköistä.


    • iiris

      HYTVÄ HYVÄ niin sitä pitää.Tuo on oikea asenne!Oman ukon pettämiset muka sinkkujen syytä.Olen minäkin monelta eukolta haukut saanut ihan suotta.Varsin yhtäkin miestä oikein härnäsin tassiessa niin näytti,että ei kalu pysy housuissa ja lähin kävelee!!!!Kyllä me tyttöjen kasn naurettiin.Kumarassa käveli kun...JA PALJON MUUTA..

      • Tina.K

        " HYTVÄ HYVÄ", "Varsin yhtäkin miestä oikein härnäsin tassiessa".

        No, joo. Iiriksen viesti tuli meille kaikille selväksi varsin hyvin.
        Tuliko? Olen kuullut sanonnan; joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.!

        En usko että sinua Iiris, on koskaan turhaan haukuttu. Tietoinen valinta härnätä vastapuolta, ja poistua paikalta nauraen tyttöporukassa onkin varsin kypsää.
        Teini-iässä kun oli epävarma itsestään tuli kokeiltua juuri samantapaista mitä sinä teet aikuisiällä.(oletan näin, kun puhut ravintolasta)
        Juu, teini-iän jälkeen ei ole tarvinnut kokeilla viehätysvoimaa antamalla yksityistansseja kapakoissa tai muutenkaan testata miehiä, että olenko upea, ja saanko jollain stondiksen aikaan.

        Minä tiedän sen jo, mitä sinä ett tiedä, ja etkä tule tietämään vielä moniin vuosiin, Iiris rukka.
        Minä tiedän että olen upea ja saan sen stondiksen aikaan, jos haluaisin.
        Tieto siitä riittä minulle. Kun siitä tosiasiasta ei päästä minnekkään, etteikö ole sellaisia avio/avoliittoja jossa tuo uskollisuus ei ole pääasia, on pariskuntia joissa olemmat pettävät, ja kumppanit jopa tietävät tästä jatkuvasta juoksuajasta.
        Asia on surullinen ja todella vastenmielinen, mielestäni.

        Iiris silti en ymmärrä, mitä saat kun testaat miehiä ? Ruutuvihkoosi yhden plussan?
        Siitä alkaa elämä Iiris- rukka, kun tietää mitä tahtoo ja vielä sen, että kuinka sen saa.
        ....kyllä se sulle joskus aukee, tai sitten ei oskaan.........


    • Ukkomies

      Olen aikoinaan armosta-antanut muutamalle sinkku tytölle. Ei siinä mitään, joittenkin kanssa oli aikansa kivaakin. Sitten on tämä joukko joka soittelee perään, jopa kotiin eukolle. Puhelimessa sitten kerrotaan, ettei voida elää ilman tätä miestä ja täytyy saada hänet. Itketään ja vongutaan, uhataan ehkä itsarilla.
      Kuitenkin jokaiselle olen kertonut ensi tapaamisella olevani naimisissa, enkä mitään muuta kuin kunnon kyydit luvannut. Että tältä pohjalta kirjotelkaa lisää.

      • Sinkku

        On tosiaan sellainen porukka jotka tahallaan oikein hakevat ukkomiehiä. Kostavat sitten ja tosiaan soittelevat piruuttaan,että eukko sais tietää ja sitten nauraa räkättävät.Tiedän monta!!!Kallis armon pala!!!


    • kotonasi

      Pysy kotonasi niin eivät ne ukkomiehet tule kotoa sinua iskemään.Mitä ruikutat turhaan vai kuvitteletko antavasi itsestäsi sellaisen kuvan että joku olisi sinusta kiinnostunut.Tuskinpa...Eikä tulisi mieleenkään soittaa sinulle...miksi pitäisi?Kyllä siitä ukosta riittää nyt muutamalle "kylmälle"sinkullekin.

    • terppa

      luuletko että varatuista miehistä saa vakituista seuraa??? ois pitäny jo oppia.

      • sinkku

        En tosiaankaan luule mitään.Lähinnä tässä on kysymys minkä vuoksi ne akat soittelee perään.Puhusivat miestensä kans eikä meille soittele.Jos nyt on vahingossa lipsahtanu.Mistä ne eukot saa tietää kenen luona on ollut?Onko jäänyt puh.numero taskuun.penkoneet tietenkin,että mitä ukko on taskuunsa pistänyt.Kyllähän sitä hauskaa saa pitää vaikka ei aina sänkyyn menekkään.sanokaa vaimolle,että HANKI ELÄMÄ!!!!


      • blondi
        sinkku kirjoitti:

        En tosiaankaan luule mitään.Lähinnä tässä on kysymys minkä vuoksi ne akat soittelee perään.Puhusivat miestensä kans eikä meille soittele.Jos nyt on vahingossa lipsahtanu.Mistä ne eukot saa tietää kenen luona on ollut?Onko jäänyt puh.numero taskuun.penkoneet tietenkin,että mitä ukko on taskuunsa pistänyt.Kyllähän sitä hauskaa saa pitää vaikka ei aina sänkyyn menekkään.sanokaa vaimolle,että HANKI ELÄMÄ!!!!

        Kuka hölmö nyt sellaista edes kuvittelee,että ukkomiehistä vaki seuraa sais.Ja kattia kans.En sitäpaitsi halua sitoutua kehenkään.Mutta tuo on outoa,että mistä pirusta ne akat tietää soittaa.Ukko vissiin kerskunu tai saanut joltain tutulta numeron.NO EI MAKSA VAIVAA!!!!Pitäkää omana tietonanne.Mulle soitti erään vaimo jonka ka ei edes oltu,että mulla on lapset ja....mitä se mulle kuuluu.Jos ukko menee niin eihän sitä väkisin pidättele.Samoin naisten kans kyllä ne ne vasta osaakin ukkojaan pettää!ON NÄÄS NÄHTY!


      • valinnan teet itse
        blondi kirjoitti:

        Kuka hölmö nyt sellaista edes kuvittelee,että ukkomiehistä vaki seuraa sais.Ja kattia kans.En sitäpaitsi halua sitoutua kehenkään.Mutta tuo on outoa,että mistä pirusta ne akat tietää soittaa.Ukko vissiin kerskunu tai saanut joltain tutulta numeron.NO EI MAKSA VAIVAA!!!!Pitäkää omana tietonanne.Mulle soitti erään vaimo jonka ka ei edes oltu,että mulla on lapset ja....mitä se mulle kuuluu.Jos ukko menee niin eihän sitä väkisin pidättele.Samoin naisten kans kyllä ne ne vasta osaakin ukkojaan pettää!ON NÄÄS NÄHTY!

        Jos kaikki kerran on itselle luvallista, valitsen itse mitä teen, sanon, kenen kanssa ja missä. Yhtä luvallista se on kaikille muille myös. Jos vaimo, tyttöystävä tai esim. media soittelee tai kyselee valinnoistani sekin on ok, koska tein ihan itse valintani ja tiedän, että näin voi tapahtua. Sehän on taas sen toisen valinta mitä hän tekee kun saa esim. tiedon tai epäilyn. Miksi ei eletä täysin avointa elämää ja hyväksytä, että vain minä itse olen vastuussa omista valinnoistani ja mitä siitä seuraa sen jälkeen. Jälkikäteen ei ihmettelyä toisten valinnoista mitä he tekevät valinta tilanteessa.


    • Sinkku

      Ihan kiitettävästi olette lukeneet juttuani.
      Olen ollut nyt sitten kapakoista pois pidemmän aikaa eikä paljon huvita mennäkkään.Käy noita ukkomiehiä kotonakin yrittämässä jos vaikka lohkeais,mutta turha vaiva.Yksi entinen työkaverikin on käynyt tuossa muka kahvilla ja niin kaihoisasti katsonut makuukamaariin että.Teki mieli kysyä mitä mietit.Naapurit varmaan ajattelee,että käypä sillä viuhka.Entinen mies ystävä soitti ja itki ,että sais tulla mutta nou.Hoidan itseäni kevät kuntoon ja avot.Sitten pyrähdän taas maisemiin.

    • wertsa

      Aina vaan seksiä jokapaikassa pitäis saada kaikkien kaikenaikaa ja aina.. En vaan ymmärrä. Tuntuu kuin 90% ihmiskunnasta eläisi kehityksen alimmilla portailla 100% ajastaan.

    • nuinkohan...

      no joka suhde *väljähtyy*..ja miehet on miehii..ne juoksee helposti hameiden perässä..ovat sillon terveitä miehiä :-)))
      nykyään ei kannata oikein sitoutuu sinkkuna mukavempaa..eikä sit syyttelyjä tule tehdyistä iskemisistä.Jos mulle joku nainen soittas sanosin *et pidä hyvänäsi*Silloinhan suhde on epävakaalla pohjalla jos toisia pitää vongata!

    • kokenut

      ovat niiiin ärsyttäviä mustasukkaisuudessaan. Mies ei saa jutella toiselle ei katsoa.

      Vahtivat mailit, viestit, taskut.. vittu varmaan ajatuksetkin, jos voisivat.

      • _ tietotoimisto

        huomaat tämän nyt vain omasta näkökulmastasi ja sinulla ei ole toista näkökulmaa ennen kuin se kerrotaan. Ukkomiehet ovat hyvinkin samanlaisia mustasukkaisia, sen vaimot tietää!


    • ookko kuullu...

      miehen kuuluu olla tollanen..ja kirottu olkoon se joka ei kiimasta naista auta jne..sanontojahan on..Miehet haluu kaikkee mikä liikkuu niin se vaan o.Älä marise!!!

    • ukko tarjolla

      kiitos puhelun kun otit multa riesan pois. Kelpaisko ukko? kerro vaan mihin osoitteeseen toimitan.

      • Puristussupistuma

        Vaikka kuin riekkuisivat sinkut kimpussa soittoruokalassa, en päätä kääntäis.
        Kotosalla on ehana oma vaimo, lämmin ja erroottinen.
        Hus vosut pois mun kimpusta, ettekä nää ees mun isoo, siis tosi isooo
        sormusta !


    • On kyllä mäkättämisen mestari.

      • Muuta ne ei osaakaan

        Hieno lopetus!


    • mk

      Se on sitä kun miehet päästää naiset määräämään suhteessa ja silloin olaan liikaa naisen armoilla kaikissa asioissa ja kärsitään seksin puutetta kun ei osata ottaa suhteessa sitä mikä kuuluu suhteeseen ja tehdä vaimolle aisat selväksi mitä halutaan ja mitä ei. Ne ovat ne nössö miehet joita naiset pompottaa mennen tullen.

      • wild-woman

        Hei, olen just samaa mieltä ylläolevan kanssa. Olen itse nainen, avoliitossa ja kihloissa mut olen huomannut että naiset eivät anna miehilleen hengähdystilaa, kaikesta he määräävät ja pompottavat miestään. Mies alistetaan suhteessa nurkkaan ja eipä ihme jos vieraalle mennään. Itse olen myös huomannut että tutut miehet eivät naistensa, vaimojensa ja morsiantensa seurassa uskalla edes moikata tai mikäli moikkaavat niin ihan häthätää ettei se oma nainen vaan suinkaan huomaisi. Sitten kyllä kädet nousevat ja moikataan reippaasti ellei tätä elämän sulostuttajaa olekaan mukana. Tästäkin voi päätellä minkälainen suhteen tila on. Itse annan omalle avomiehelleni hengähdystilaa kaikin puolin. Mitä enemmän miestään kahlitsee monin tavoin sitä suuremmat mahdollisuudet on se mies menettääkin!


      • sairauttako?
        wild-woman kirjoitti:

        Hei, olen just samaa mieltä ylläolevan kanssa. Olen itse nainen, avoliitossa ja kihloissa mut olen huomannut että naiset eivät anna miehilleen hengähdystilaa, kaikesta he määräävät ja pompottavat miestään. Mies alistetaan suhteessa nurkkaan ja eipä ihme jos vieraalle mennään. Itse olen myös huomannut että tutut miehet eivät naistensa, vaimojensa ja morsiantensa seurassa uskalla edes moikata tai mikäli moikkaavat niin ihan häthätää ettei se oma nainen vaan suinkaan huomaisi. Sitten kyllä kädet nousevat ja moikataan reippaasti ellei tätä elämän sulostuttajaa olekaan mukana. Tästäkin voi päätellä minkälainen suhteen tila on. Itse annan omalle avomiehelleni hengähdystilaa kaikin puolin. Mitä enemmän miestään kahlitsee monin tavoin sitä suuremmat mahdollisuudet on se mies menettääkin!

        Minulla taas on kokemusta toisin päin. Joudun varomaan aina ketä tervehdin ja jos tervehdin niin pitää selittää mistä tunnen ja miksi tervehdin. Mieheni ei haluaisi minun huomioivan ketään muuta kuin itsensä. Aivan sama ollaanko ruokakaupassa tai ravintolassa.


    • JK

      SULLAONNHULU UKO

    • Auta

      Haluatko tukea ihmisoikeuksien puolesta tehtävää kampanjaa.

      104535-826713
      FI10453500826713

    • tähtiä kämmenellä3

      Niin se on, että ukkomiehet on koko ajan iskemässä.Tuttavallani on profiili Treffeissä,suurin osa on
      ukkomiehiä ja kertovat ,että elävät kylmässä liitossa.Ja nuoret miehet 40-53 etsivät vanhempia naisia iältään 60- ylöspäin.On markkinat menneet ihan sekasin .Turha siinä vaimojen on nipottaa, laittasivat miehensä kuriin.On niin,ettei
      ukkomiehiä tarvitse vietellä ,he viettelevät itse itsensä.Ja ihmisiä on vapaat naisetkin ,jos sattuu että rakastuu ukkomieheen ja päinvastoin ,minkäs teet elämää se on . valitettavasti.

    • fsdr324
    • Tytsyggä

      Samaa oon kans huomannu ja monta kertaa!!! Ollaan "kylmissä"suhteissa tai tossun alla tai sitten valehdellaan, että ollaa sinkkuja,vaikka vaimo oottaaki himassa. Kannattas vaimojen/tyttöystävien hiukka löysentää pipoa ja ja antaa miehelle tilaa. Mitä enemmän sä kontrolloit ja kyttään, sen enemmän ukkos menee, se on niin nähty!

      • Kinatikinatikinati

        Täällä keskustellaan, kuin pettäminen olisi vain ilkeä juttu joka johtuu "kylmistä" osapuolista. Kätevästi siitä selviää eroamalla. niinhän muutkin tekevät. Haloo!

        http://therapiafennica.fi/wiki/index.php?title=Skitsofrenia_ja_muut_psykoosit :
        "Akuutisti psykoottisen henkilön somaattisessa, psykologisessa tai sosiaalisessa tilanteessa on voinut tapahtua muutos, esimerkiksi muutto kotoa, omaisen kuolema, opiskelun aloittaminen, ihmissuhdepettymys, eroottinen kokemus, työpaikan menetys, avioero, lapsen syntymä (puerperiumpsykoosit), lääkityksen lopettaminen tai vaihdos, hoitosuhteen kriisi tai päättyminen tai somaattinen sairaus. Potilaan haastattelun ja arvioinnin yhtenä tavoitteena tuleekin olla vastaus kysymykseen: miksi juuri nyt?"


    • Siri52

      Kyl huomas että ukkomiehii harmittaa ku sinkut pitää ja jättää niinku haluu.. Eihän ukkomiehiä pidetä. Sinkkuja piisaa!!

    • henriksoni8781

      oonpa pirulliset akat yhtä vittumaienn kun wnetti,.

      • henriksoni8781

        wnet itisanoi m ut muitten takia kerran.
        newsgroup


      • henriksoni87817871
        henriksoni8781 kirjoitti:

        wnet itisanoi m ut muitten takia kerran.
        newsgroup

        freekit kirjoitti tda tiedostoon suomea tai kiintolevy seonnu tulu kuopoiolaista tekstiä
        tai joensuu


      • henriksoni8781
        henriksoni87817871 kirjoitti:

        freekit kirjoitti tda tiedostoon suomea tai kiintolevy seonnu tulu kuopoiolaista tekstiä
        tai joensuu

        pdf tiesodtoon kirjoittivat avasin editorilla.


      • henriksoni8781
        henriksoni8781 kirjoitti:

        pdf tiesodtoon kirjoittivat avasin editorilla.

        chattijuttuju löyty


      • henriksoni8781
        henriksoni8781 kirjoitti:

        chattijuttuju löyty

        telkkarista kuulu skitsofrniaa yöllä
        baari juttuja


      • henriksonbi8781
        henriksoni8781 kirjoitti:

        telkkarista kuulu skitsofrniaa yöllä
        baari juttuja

        jos mun trelkkari ainut vastaan ottanut ylen signaalia ja baarissa sama signaaali niin kuuluu hetken niitten jutut
        hybridi.
        hiljentyminenn


      • hemnriksoni8781
        henriksonbi8781 kirjoitti:

        jos mun trelkkari ainut vastaan ottanut ylen signaalia ja baarissa sama signaaali niin kuuluu hetken niitten jutut
        hybridi.
        hiljentyminenn

        hevonen


      • henrikdsoni8781
        hemnriksoni8781 kirjoitti:

        hevonen

        ei oo skitsoa kun 2 läheystä tulee ylelktä eielen.


      • henriksonbi8781
        henrikdsoni8781 kirjoitti:

        ei oo skitsoa kun 2 läheystä tulee ylelktä eielen.

        signaaalit sekottunu sitten hilhnenee ja lkoppuu


      • henriksoni8781
        henriksonbi8781 kirjoitti:

        signaaalit sekottunu sitten hilhnenee ja lkoppuu

        yöradio ja baari sekottunu signaalit


      • henriksoni8781
        henriksoni8781 kirjoitti:

        yöradio ja baari sekottunu signaalit

        hevoshullu


    • N

      Mitäpä tuolla meinasit.

    • Huh, hah, hei!

      Niin, kyllä se näin on, että noin puolet miehistä pettää...ja ne tarvitsee siihen siis sen toisen puolen eli myös puolet naisista pettää...
      Mikä on pettämistä? Nettipalstan deitti-ilmoituksen kautta miesystäväni bongannut puhelinkavereita, joille juovuksissaan soittelee, kun minä pysyn kaukana. Soitin eräällä näistä arvon daameista, joka vielä oli ystävällisesti kiitellyt mukavasta yöllisestä puhelinkeskustelusta. Tiedustelin heidän suhteensa laatua, niin tämäpä Heidi Helsingistä alkoi haukkua mua, että pitäisin ukostani parempaa huolta, jotei tarvitsisi toisia etsiä.... Luuliko ko Heidi olevansa jotain ainutkertaista? Ei todellakaan....Eikä ketään voi vahtia 24h - jos on mennäkseen, niin menee.
      Ainahan nainen siellä toisessa päässä voisi tiedustella, onko mies varattu ja myöntävän vastauksen kuullessaan lopettaa jutun sikseen. Vai miten on sinkut? Joihin myös minä nykyisin kuulun. Syyn varmaan arvaattekin.....

    • 8643

      Katkeroituneet parisuhdeongelmaiset siis saavat sairaan huvinsa häiriköimällä sinkkuja. Siitä tulee kai polleempi olo narsistille ihtelleen, kun saa vielä oman huonosti toimivan parisuhteen lisäksi tuhota toisten yrityksiä onneen.

      Ravintolaan lähdetään törkeästi häiriköimään, annetaan ymmärtää, mut mitään ei olla rakentamassa vieläkään kenenkään toisen ihmisen eteen. On se itsekeskeisyys surullista, kun siihen ei hankita apua. Masennuspilleripurkit vaan käteen ja tohtorin puheelle parisuhdeongelmaiset selvittämään mielenterveysongelmansa.

      Järkyttävää, että ainoastaan sairas itse ei tajua miten muita häiriköi. Onhan se kai sitten mielisairaan mielestä cool katsella tilastoja kuinka useat epäonnistuvat liitoissaan. Siinähän sitä fiksut aikuiset ihmiset antavat omille lapsilleen oppia mitenkä onnistutaan pilaamaan sekä oma, että jälkipolvien elämänlaatu. Ja kaupan päälle papukaijamerkki, kuinka monen muun elämän on onnistunut pilaamaan.

      Katsoisitte narsisti peiliin ja lopettakaa parisuhdeongelmienne jakaminen teidän ongelmista osattomille. Lapset teiltä ainakin pitäisi ottaa pois, vaikka mielenterveysongelmienne uhreille kasvatettaviksi.

    • kuultu on

      Eihän tuohon voi muuta sanoa kuin että omat koirat purivat.

      Te naiset kun saatte vihanpuuskan niin ensimmäinen vastaantulija siitä saa kärsiä.

    • NotATrueFriend

      Joo, olen myös huomannut itse saman homman, varatussa puolisossa ei muka ole vika, vaan sinkkunaisessa.
      Ystäväni mies yritti iskeä minua, mentiin samaan paikkaan yöksi (tuttavalle) ja siellä alkoi hirveä lähentely. En lähtenyt leikkiin, vaan painuin nukkumaan humalaani yksin sänkyyn. Aamulla heräsin kun tämä mies silitteli hiuksiani, ja hänen avopuolisonsa soitti minulle, että ukko on ollut yön poissa kotoa. En sanonut, että hän oli samassa paikassa, ajattelin että selvittäköön itse jutun ystäväni kanssaan. Ukko sitten kertoi tälle ystävälleni missä oli ollut, ja ilmeisesti sen että oli yrittänyt iskeä minua. Myöhemmin puhelimeeni alkoi tulla viestejä: "Matti ei oo susta kiinnostunut, se vaan halus mulle kostaa", jne. Vastasin, että minulle se on ihan sama kenestä Matti on kiinnostunut, johan hänelle ei kiitos sanoinkin. Hieman myöhemmin kyseinen Matti tekstasi vielä minulle, pahoitteli, kertoi että oli ollut hauskaa viettää iltaa kanssani ja toivoi että minullakin oli hauskaa hänen kanssaan. Vastasin etten halua häneltä viestejä ikinä, ja että hän pilasi minun ja "ystäväni" välit. Ilmoitin vielä ystävälleni hänen ukkonsa tekstailevan minulle, ystäväni uteli että mitä, johon vastasin että kysyköön Matiltaan. Sen päivän jälkeen en ole kummastakaan kuullut. Myöhemmin kuulin toiselta ystävältäni kyseisen Matin yrittäneen iskeä häntäkin, mutta hän ei ollut kertonut asiasta yhteisellä ystävällemme, koska arvasi että tämä syyttäisi häntä. Tajusin, että tämä Matin muija ei mikään ystävä edes ole, ja "ystävyyttämme" en enää jäänyt kaipaamaan. Hän syyttäisi ketä tahansa ennemmin kun omaa pettävää siippaansa.

    • tyhmeliini 4

      Onko paras keino ,pirullinen akka panna kilometri tehtaalle?,vain mitä oitäisi tehrä?Viereen ei ole päästänyt vuosikausiin,,aina on jokin vaiva,minä poloinen uskon vieläkin .että joskus hän antautuu ,mitätä turhaa!

    • Tip Top

      Nyt ei käsitä. Hakee vimmatusti seuraa, sitten tyrmää ja tuomitsee kaikki lähentelyt. Sinä kaunis,rikas ,rintava ja persevä muija ! Kuolaa hanuriis.

    • mimmu40

      Tulen miesten kanssa paremmin juttuun. ja parhaimmat ja luotettavammat kaverit ovat olleet miehiä. en niinkään luota naisiin vaikka itse olenkin nainen. Ei mitään seksiin liityvää (minun puolelta ainakaan, eikä suurimman osan miehenkään puolelta). Olen siis ollut ns "hyvä jätkä" mies porukassa. Että silleen täällä.

    • Ratkaisu

      Ongelma ratkaistu, älkää menkö baariin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe