Tuolla toisaalla osui silmiini kirjoitus mustasukkaisista naisista. Tuli mieleeni yksi tapaus takavuosilta.
Asuin siihen aikaan Pispalanharjulla, siellä ihan korkeimmalla paikalla. Menin sit siihen Tahmelan puolelle baarin terassille istumaan. Terassi oli siis sen korkean harjun rinteen alla. Itse olin siihen aikaan alle 30 vuotias.
Terassille saapui arviolta viiskymppinen pariskunta. Se mies oli todella valtava, pitkä ja painoi taatusti toista sataa kiloa.
Se ukko rojahti pöytään ja sammui kuin saunalyhty. Akka tuli perässä ja melkein lensi silmilleni. Minä kuulemma yritin viedä hänen miehensä.
Jos minä siinä iässä todella olisin halunnut kammeta isäni ikäisen, sammuneen äijän kotiini, en olisi millään jaksanut kantaa sitä ukkoa niitä Pispalan portaita ylös.
Että vois ne mustasukkaiset naiset pikkuisen pysähtyä miettimään....
Mustasukkaisuudesta
85
187
Vastaukset
Tuossa aiheeseen liittyvä biisi
Suomalainen slovari
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=8773&c=13&o=s- pahapena
Eipä oo tullu kuultuu tällästä versioo Je T'aimesta, very, very funny ;))
pahapena kirjoitti:
Eipä oo tullu kuultuu tällästä versioo Je T'aimesta, very, very funny ;))
Itse meinaan tippua tuolilta aina, kun kuulen tuon version.
Yksi kaveri kertoi, että soitti tuon isolle seurueelle. Naiset olivat nauraneet, mutta miehet olivat kuulemma ottaneet kunnolla nokkiinsa. Missähän niiden huumorintaju mahtoi olla?- pahapena
tuputuu kirjoitti:
Itse meinaan tippua tuolilta aina, kun kuulen tuon version.
Yksi kaveri kertoi, että soitti tuon isolle seurueelle. Naiset olivat nauraneet, mutta miehet olivat kuulemma ottaneet kunnolla nokkiinsa. Missähän niiden huumorintaju mahtoi olla?Vaikeeta mullakin oli tuolilla pysyy, kuuntelin kaks kertaa ;)
Pistin menee meilinä broidille Ruotsiin (asustellu siel 40v), et tällästä on Suomalainen lovestoori nykyjään ;)
Noista totisista miehistä, ehkä niiltä puuttuu taito nauraa itselleen. pahapena kirjoitti:
Vaikeeta mullakin oli tuolilla pysyy, kuuntelin kaks kertaa ;)
Pistin menee meilinä broidille Ruotsiin (asustellu siel 40v), et tällästä on Suomalainen lovestoori nykyjään ;)
Noista totisista miehistä, ehkä niiltä puuttuu taito nauraa itselleen.Olen itse soittanut tuon biisin moneen kertaan kamuilleni. Minun kavereista miehet nauraa vielä enemmän kuin naiset:)
- pahapena
tuputuu kirjoitti:
Olen itse soittanut tuon biisin moneen kertaan kamuilleni. Minun kavereista miehet nauraa vielä enemmän kuin naiset:)
Niillä kavereilla ei oo huumori pienestä kiinni ;)
Muutamia kertoja on törmännyt ilmiöön, puhumattakaan näistä netin lieveilmiöistä.;)
Kerran olimme firman juhlissa ja minua haki tanssimaan duunikaveri, sen muija tuli repimään ukkonsa kesken tanssin ja huusi mulle, että et tanssi hänen ukkonsa kanssa.;))
Tunteet menee järjen edelle noissa jutuissa ja siihen kun vielä lisätään kuningas alkoholi, muuta ei tarvita.Minä jouduin vaihtamaan pöytää, vaikka olin tullut paikalle ennen sitä pariskuntaa. Sit kuulin, että se akka käyttäytyy aina niin. Jokin sairaus se mustasukkaisuus on.
Tilanne oli todella absurdi. Minä en olis tehnyt mitään sillä ukolla, vaikka se oliskin perääni vongannut. Mutta eihän sammunut naisia iske...- oikea.heippa
tuputuu kirjoitti:
Minä jouduin vaihtamaan pöytää, vaikka olin tullut paikalle ennen sitä pariskuntaa. Sit kuulin, että se akka käyttäytyy aina niin. Jokin sairaus se mustasukkaisuus on.
Tilanne oli todella absurdi. Minä en olis tehnyt mitään sillä ukolla, vaikka se oliskin perääni vongannut. Mutta eihän sammunut naisia iske...Kaikkea sattuu ja tapahtuu:)
Hyvää iltaa. Ilma ei ollut sitten mustasukkainen eikä suosiollinen kun ei antanut
- ukkosta ja sadetta meinaan. Kiersi eteläisemmän suomen. Ja mä niiiin odotin kunnon¨rysäystä, kiirehdin duunistakin pois ajoissa.
Vit.....jakellot sentään. Nyt meni päivä pilalle. Hiostavaa on kylläkin. tuputuu kirjoitti:
Minä jouduin vaihtamaan pöytää, vaikka olin tullut paikalle ennen sitä pariskuntaa. Sit kuulin, että se akka käyttäytyy aina niin. Jokin sairaus se mustasukkaisuus on.
Tilanne oli todella absurdi. Minä en olis tehnyt mitään sillä ukolla, vaikka se oliskin perääni vongannut. Mutta eihän sammunut naisia iske...Sitä ei tiedä, vaikka sen naisen mielestä mies yrittikin isketellä sua.;))
Katsoi sua "sillä" silmällä.;)
Se on tuo mielikuvitus, mikä tekee tepposia, kun järki sumenee.oikea.heippa kirjoitti:
Kaikkea sattuu ja tapahtuu:)
Hyvää iltaa. Ilma ei ollut sitten mustasukkainen eikä suosiollinen kun ei antanut
- ukkosta ja sadetta meinaan. Kiersi eteläisemmän suomen. Ja mä niiiin odotin kunnon¨rysäystä, kiirehdin duunistakin pois ajoissa.
Vit.....jakellot sentään. Nyt meni päivä pilalle. Hiostavaa on kylläkin.Minulla on oikein hyvä olla. Se ukkonen meni eilen Tampereen ohi, mutta taisi tehdä jotakin tällekin ilmastolle, koska täällä ei tunnu ahdistavalta.
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Sitä ei tiedä, vaikka sen naisen mielestä mies yrittikin isketellä sua.;))
Katsoi sua "sillä" silmällä.;)
Se on tuo mielikuvitus, mikä tekee tepposia, kun järki sumenee.Minä olen aina ollut mustasukkaisista sitä mieltä, että he vain tehostavat itseään.
Ovat muka onnistuneet vamppaamaan jonkun, jota kaikki muutkin himoitsevat.
Ne oikeasti vieraissa juoksevat onkin ihan eri juttu. Mutta miks kukaan sellaista suostuu katselemaan?tuputuu kirjoitti:
Minä olen aina ollut mustasukkaisista sitä mieltä, että he vain tehostavat itseään.
Ovat muka onnistuneet vamppaamaan jonkun, jota kaikki muutkin himoitsevat.
Ne oikeasti vieraissa juoksevat onkin ihan eri juttu. Mutta miks kukaan sellaista suostuu katselemaan?Kyllä se sairaalloinen mustasukkaisuus on mielenterveysongelma, jotain läheisriippuvuutta tms...itsetunto on aika heikko sellaisella ihmisellä, oma minuus hukassa.
Kyllä se sairaalloinen mustasukkaisuus on mielenterveysongelma, jotain läheisriippuvuutta tms...itsetunto on aika heikko sellaisella ihmisellä, oma minuus hukassa.
Minä itse en ole koskaan jaksanut lähteä tuolle linjalle. Arvostan itseäni niin paljon, että jos ukko toisen takia lähtee, omahan on menetyksensä.
tuputuu kirjoitti:
Minä itse en ole koskaan jaksanut lähteä tuolle linjalle. Arvostan itseäni niin paljon, että jos ukko toisen takia lähtee, omahan on menetyksensä.
Noin pitääkin olla, mutta silti on noita onnettomia reppanoita, jotka jäävät roikkumaan suhteeseen vuosikausiksi, ei ihme jos itsetunto on matalalla ihmisellä, kun ei itse tajua selvääkin selvempää sanomaa toisen ihmisen taholta.
Noin pitääkin olla, mutta silti on noita onnettomia reppanoita, jotka jäävät roikkumaan suhteeseen vuosikausiksi, ei ihme jos itsetunto on matalalla ihmisellä, kun ei itse tajua selvääkin selvempää sanomaa toisen ihmisen taholta.
Pahinta on kuitenkin sellainen mustasukkaisuus, johon ei ole mitään aihetta.
Siinä kyllä lyödään toinen maanrakoon ja täysin ilman syytä.
Se on syy/seuraus,,, ja tapa millä se esiin tulee, sen voi jokainen käsittää omalla tavallaan,,,
Mua kaks naista pyytelee kylään hyvinkin ahkerasti, mut ans olla jos se mies on kotona, niin liimautuvat sen ukkonsa kylkeen kun ois siiamilaisiks kaksosiks syntyneet,,, Eikä mitään aihetta,,,, mut harvoin enää menenkään,,, en halua olla se kohde miltä pitää ukkoonsa varjella ;o))),,,Sinkkunaisena joutuu valitettavan usein tuollaisiin tilanteisiin. Minulla ei ole koskaan ollut tarvetta juosta varattujen miesten perässä kun vapaitakin löytyy.
tuputuu kirjoitti:
Sinkkunaisena joutuu valitettavan usein tuollaisiin tilanteisiin. Minulla ei ole koskaan ollut tarvetta juosta varattujen miesten perässä kun vapaitakin löytyy.
Löytyyhän niitä, kunhan vaan ovat rehellsiä,,, eivät pelaa vapaata, kunnes kaikki tulee esille ;o))),,, siitä mä nautin kun käry käy, miks ei voi olla rehellinen edes itselleen, ja sano kuin on?,,,
Pitäskö laittaa livehaku päälle? ;o))),,, no ei vaiskaan,,,mokka-mari kirjoitti:
Löytyyhän niitä, kunhan vaan ovat rehellsiä,,, eivät pelaa vapaata, kunnes kaikki tulee esille ;o))),,, siitä mä nautin kun käry käy, miks ei voi olla rehellinen edes itselleen, ja sano kuin on?,,,
Pitäskö laittaa livehaku päälle? ;o))),,, no ei vaiskaan,,,Olen valitettavasti nähnyt myös naisia, jotka juoksevat nimenomaan varattujen miesten perässä. Näitä naisia ei kiinnosta ne miehet, vaan he tahtovat ainoastaan rikkoa toisten välit.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että jos mies on niin tyhmä, että lähtee noiden naisten matkaan, joutaa mennäkin. Lentävät meinaan pellolle heti kun saalistajanainen saa haluamansa, ja lähtee uuden uhrin perään.
Sääli niitä miehiä, mutta se tyhmä pää...tuputuu kirjoitti:
Olen valitettavasti nähnyt myös naisia, jotka juoksevat nimenomaan varattujen miesten perässä. Näitä naisia ei kiinnosta ne miehet, vaan he tahtovat ainoastaan rikkoa toisten välit.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että jos mies on niin tyhmä, että lähtee noiden naisten matkaan, joutaa mennäkin. Lentävät meinaan pellolle heti kun saalistajanainen saa haluamansa, ja lähtee uuden uhrin perään.
Sääli niitä miehiä, mutta se tyhmä pää...No jos mies antaa ymmärtää olevansa vapaa, niin eihän siitä voi naista syyttää, vai voiko?,,, Mua ei kiinnosta varattu, mut jos peittelee omaa tilannettaan, niin siitä vaan, mut ans olla kun ;o))),,, no sekin selviää,,,
Niinhän se on että menevää ei voi estää, mut tulevaa voi toppuutella ;o))),,,
Miks sääliä niitä miehiä jotka venkoilee?,,, itehän ovat tilanteensa tehneet,,, En sääli,,,mokka-mari kirjoitti:
No jos mies antaa ymmärtää olevansa vapaa, niin eihän siitä voi naista syyttää, vai voiko?,,, Mua ei kiinnosta varattu, mut jos peittelee omaa tilannettaan, niin siitä vaan, mut ans olla kun ;o))),,, no sekin selviää,,,
Miks sääliä niitä miehiä jotka venkoilee?,,, itehän ovat tilanteensa tehneet,,, En sääli,,,Juu, olen minä itsekin huomannut pari kertaa rusketusraidat miehen vasemmassa nimettömässä. Mutta kun nykyään läheskään kaikki varatut eivät ole naimisissa, ja jos ovatkin, eivät käytä sormusta.
Mutta totta tosiaan, tuo ei sit ole naisen vika.tuputuu kirjoitti:
Juu, olen minä itsekin huomannut pari kertaa rusketusraidat miehen vasemmassa nimettömässä. Mutta kun nykyään läheskään kaikki varatut eivät ole naimisissa, ja jos ovatkin, eivät käytä sormusta.
Mutta totta tosiaan, tuo ei sit ole naisen vika.Eipä se pettäminen ole yksistään miehillä,,, sitä samaa linjaa naisetkin kulkevat,,, Miksi?,,, eikö osaa/uskalla lähteä suhteesta, meneekö elintaso pilalle, huoli siitä kumpi lapset saa, kodin hajoaminen, oman minuuden hajoaminen,,, Onhan niitä syitä ja seurauksia,,,
Yleisimmin kuitenkin mies joka sitä tekee,,, hakeutuu vapaan naisen seuraan, peittelee aikansa omaa elämäänsä, mut lopultahan se käry käy,,,mokka-mari kirjoitti:
Eipä se pettäminen ole yksistään miehillä,,, sitä samaa linjaa naisetkin kulkevat,,, Miksi?,,, eikö osaa/uskalla lähteä suhteesta, meneekö elintaso pilalle, huoli siitä kumpi lapset saa, kodin hajoaminen, oman minuuden hajoaminen,,, Onhan niitä syitä ja seurauksia,,,
Yleisimmin kuitenkin mies joka sitä tekee,,, hakeutuu vapaan naisen seuraan, peittelee aikansa omaa elämäänsä, mut lopultahan se käry käy,,,Kai se on jotakin evoluution tuomaa tuo miesten vieraissa juokseminen.
Tunnustan että olen kerran käynyt ns. vieraissa. Suhteeni veteli siinä vaiheessa viimeisiään, ja olisimme eronneet joka tapauksessa.
Luulenpas että siippakin touhuili omiaan, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa.tuputuu kirjoitti:
Kai se on jotakin evoluution tuomaa tuo miesten vieraissa juokseminen.
Tunnustan että olen kerran käynyt ns. vieraissa. Suhteeni veteli siinä vaiheessa viimeisiään, ja olisimme eronneet joka tapauksessa.
Luulenpas että siippakin touhuili omiaan, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa.Mieshän "luulee" olevansa se joka päättää,,, luomakunan kruunu kun kuvittelee olevansa,,,
Onneksi ei tarvitse olla minkään ulkosyntyisen. suomeen kotiutuneen miehen orjana,,, Niitä naisia säälin, sillä heidän tapojensa mukaanhan mies saa tehdä mitä haluaa naiselle,,, heitä säälin, siis niitä naisia,,,
No jos tunteet on kuolleessa tilassa, niin eihän siinä ole enää jatkuvuutta,,, se ratkaisun askel, se pitää ottaa,,, selvittää itselle ainakin miten haluaa jatkaa,,,mokka-mari kirjoitti:
Mieshän "luulee" olevansa se joka päättää,,, luomakunan kruunu kun kuvittelee olevansa,,,
Onneksi ei tarvitse olla minkään ulkosyntyisen. suomeen kotiutuneen miehen orjana,,, Niitä naisia säälin, sillä heidän tapojensa mukaanhan mies saa tehdä mitä haluaa naiselle,,, heitä säälin, siis niitä naisia,,,
No jos tunteet on kuolleessa tilassa, niin eihän siinä ole enää jatkuvuutta,,, se ratkaisun askel, se pitää ottaa,,, selvittää itselle ainakin miten haluaa jatkaa,,,En minä ainakaan koe tehneeni mitään väärää. Loppu mikä loppu. Mutta en olisi sen tempun jälkeen lähtenyt enää uudelleen yrittämään.
mokka-mari kirjoitti:
No jos mies antaa ymmärtää olevansa vapaa, niin eihän siitä voi naista syyttää, vai voiko?,,, Mua ei kiinnosta varattu, mut jos peittelee omaa tilannettaan, niin siitä vaan, mut ans olla kun ;o))),,, no sekin selviää,,,
Miks sääliä niitä miehiä jotka venkoilee?,,, itehän ovat tilanteensa tehneet,,, En sääli,,,"Menevää ei voi estää mut tulevaa voi topuutella".. hianosti sanottu. Näin mäkin sen näkisin vaikken oo osannu pukee sitä sanoiksi.
En sääli minäkään. Jokainen makaa niinkuin petaa. Ja jos huonosti on petannu, saattaa jopa olla ettei makaa ollenkaan. Siinä seisoo luu kourassa ja miettii, kannattiko..;)a-v kirjoitti:
"Menevää ei voi estää mut tulevaa voi topuutella".. hianosti sanottu. Näin mäkin sen näkisin vaikken oo osannu pukee sitä sanoiksi.
En sääli minäkään. Jokainen makaa niinkuin petaa. Ja jos huonosti on petannu, saattaa jopa olla ettei makaa ollenkaan. Siinä seisoo luu kourassa ja miettii, kannattiko..;)No jos siellä sängyssä tai keittiön tuolin pehmusteen alla on se ns. herne joka hiertää ;o))),,,
Yleensähän se katumuksen suuri vyöry tulee sen jälkeen kun huomaa, että kaikki sillat on palaneet, niin takana kuin edessäkin,,,
Kandee miettiä aina mitä on tekemässä, eikä tekemisen jälkeen et helvetti mitä tulikaan tehtyä,,, tehtyä kun ei saa tekemättömäks millään,,,mokka-mari kirjoitti:
No jos siellä sängyssä tai keittiön tuolin pehmusteen alla on se ns. herne joka hiertää ;o))),,,
Yleensähän se katumuksen suuri vyöry tulee sen jälkeen kun huomaa, että kaikki sillat on palaneet, niin takana kuin edessäkin,,,
Kandee miettiä aina mitä on tekemässä, eikä tekemisen jälkeen et helvetti mitä tulikaan tehtyä,,, tehtyä kun ei saa tekemättömäks millään,,,Miehet ovat siitä jänniä tyyppejä, että he eivät yleensä osaa lähteä, ellei ole jo valmiiksi toinen nainen odottamassa. Jos menee huonosti, pitäisi vain lähteä ja etsiä se uusi sit kun on jo vapailla markkinoilla.
mokka-mari kirjoitti:
No jos siellä sängyssä tai keittiön tuolin pehmusteen alla on se ns. herne joka hiertää ;o))),,,
Kandee miettiä aina mitä on tekemässä, eikä tekemisen jälkeen et helvetti mitä tulikaan tehtyä,,, tehtyä kun ei saa tekemättömäks millään,,,Niin se menee.. sillai pitäis koittaa elää et kehtaa rinta rottingilla ja takki auki kulkee.. en sano et olisin itte siinä aina onnistunu mut ikä tuo varmuutta..;)
a-v kirjoitti:
Niin se menee.. sillai pitäis koittaa elää et kehtaa rinta rottingilla ja takki auki kulkee.. en sano et olisin itte siinä aina onnistunu mut ikä tuo varmuutta..;)
Ja kun on vierestä saanu seurata miten se rikkoo ihmisiä, niin jokainenhan sen tuloksen tietää,,, ei varmasti kovin juhlava olotila sen jälkeen,,, mut nauttikoon niistä hetkistä jolloin tuntuu et onni on täydellistä,,, siellä vihreemmällä puolella,,,
Tuskin se on, mut se tunne varmasti mikä sillä hetkellä on,,, sitä ei voita mikään,,, kaikki vaan tuntuu niin täydelliseltä,,, kunnes maa pettää jalkojen alla,,,mokka-mari kirjoitti:
Ja kun on vierestä saanu seurata miten se rikkoo ihmisiä, niin jokainenhan sen tuloksen tietää,,, ei varmasti kovin juhlava olotila sen jälkeen,,, mut nauttikoon niistä hetkistä jolloin tuntuu et onni on täydellistä,,, siellä vihreemmällä puolella,,,
Tuskin se on, mut se tunne varmasti mikä sillä hetkellä on,,, sitä ei voita mikään,,, kaikki vaan tuntuu niin täydelliseltä,,, kunnes maa pettää jalkojen alla,,,Minä en kuitenkaan usko, että miehet olisivat niin vain vietävissä. Suhteessa on jo valmiiksi vikaa, jos ukko alkaa tosissaan vilkuilla muita. Moni nainen vain sulkee silmänsä tosiasioilta.
- Ring ring ring
mokka-mari kirjoitti:
Miks sääliä niitä miehiä jotka venkoilee?,,, itehän ovat tilanteensa tehneet,,, En sääli,,,Hälytyskellot! Ne soi ja pitää soida jo siinä vaiheessa, kun et pysty tapaamaan toista normaalisti, vaikka kertoo olevansa vapaa. Kun ei kutsuta kotiin, ei kerrota omasta elämästä reilusti, ei työstä, soitetaan, kun itselle sopii, ei vastata puheluihin kaikkina aikoina, kun on mukamas muuta tekemistä jne...
jos silloin pitäis herätä huomaamaan, että jutusta ei tule mitään.
Sen verran itsetuntoa pitää olla, että ei anna alistaa itseään tuollaiselle suhteelle, jossa ei voi olla avoin eikä tavata toista vapaasti. - Soi se kuitenki,
Ring ring ring kirjoitti:
Hälytyskellot! Ne soi ja pitää soida jo siinä vaiheessa, kun et pysty tapaamaan toista normaalisti, vaikka kertoo olevansa vapaa. Kun ei kutsuta kotiin, ei kerrota omasta elämästä reilusti, ei työstä, soitetaan, kun itselle sopii, ei vastata puheluihin kaikkina aikoina, kun on mukamas muuta tekemistä jne...
jos silloin pitäis herätä huomaamaan, että jutusta ei tule mitään.
Sen verran itsetuntoa pitää olla, että ei anna alistaa itseään tuollaiselle suhteelle, jossa ei voi olla avoin eikä tavata toista vapaasti.mutta ei vastaa. No tuossahan on jo selkeästi merkit sittä, ettei kaikki ole niinkun on annettu ymmärtää. Miksi jatkaa, ei muuta kun sanoa; Eiköhän tämä riitä, kun kaikki on hämärän peitossa. Ei jaksais millään jatkaa tuommosta, se repii ihmisen sisältä, ja siinä suhteessa voi menettää monta antoisaa hetkeä mitkä jää kokematta oikeassa toimivassa suhteessa.
Soi se kuitenki, kirjoitti:
mutta ei vastaa. No tuossahan on jo selkeästi merkit sittä, ettei kaikki ole niinkun on annettu ymmärtää. Miksi jatkaa, ei muuta kun sanoa; Eiköhän tämä riitä, kun kaikki on hämärän peitossa. Ei jaksais millään jatkaa tuommosta, se repii ihmisen sisältä, ja siinä suhteessa voi menettää monta antoisaa hetkeä mitkä jää kokematta oikeassa toimivassa suhteessa.
No miksi?,,, niin, siinäpä se,,, ja puhuu ittensä niin pussiin moneen kertaan, että meinaa väkisin seota sanomisissaankin,,, vastaukset viipyy jos jotain kysyy, ja se takeltelu,,, eiks tuossa olekkin ne miten se k------ja käyttäytyy?,,, vai onko sille joku toinekin toimintamalli?,,, Kertokoon ken sen on kokenu ;o))),,, vai oliko nappivastaus?,,,
Minä ainakin otan takuuvarmasti selvää,,, ei kahden ihmisen keskinäisissä jutuissa saa olla mitään epäselvää, panee miettimään jos käytös on tuommosta, et mikä onkaan tulos yhdessäolosta?,,, jatkuuko sama ku----s?,,, kait, kun on omannu semmosen tyylin elää,,,
- oikea.heippa
Pitäisi tehdä laulu musta rukkaisuuksia:)
- o / h
tuputuu kirjoitti:
Tuo kuulostaa joltakin sellaiselta työmiehen jenkalta.
Aivan. Työmiehen rukkaset. Mielellään pikimiehen mustat rukkaset:)
o / h kirjoitti:
Aivan. Työmiehen rukkaset. Mielellään pikimiehen mustat rukkaset:)
Ai pahus, sääli sitä neitiä, joka saa työmieheltä pikimustat rukkaset.
- annikoo..
"Poikakin" kävi sitten saunomassa Pispalassa........
Mustasukkaisuus pahimmillaan on hankala tauti.....Puhelimessa kuuntelen useinkin yhden mustasukkaisen luuloja ja vuodatuksia.....miehestään.... ja tiedän että ovat luuloja. Elämä käy tosi vaikeaksi kun pitää kokoajan kyylätä toista...... Haistella ja tutkia....sairasta. Onneksi ei ole koskettanut itseä....sairaalla tavalla....Tuo tekee sen toisen osapuolen elämän painajaiseksi. Ei tuollaista käytöstä voi sulattaa. Se mustis pitäisi äkkiä saada hoitoon. Tai sit sen toisen pitäisi vain ymmärtää lähteä pois.
Sairaalloinen mustasukkaisuus vain alistaa toista.
- tietäjä.
tuolla huuhaapalstalla se yksi sairas naishenkilö on mustasukkainen kaikille palstan vakkareille.haukkuu kaikki muut naiset palstalla ja tunkee tännekin haukkumaan muita, hän vois kyllä pysähtyä miettimään olisiko syytä mennä kallonkutistajalle
En ota enää kantaa huuhaan nykymenoon, koska en jaksa seurata sitä. Harmi juttu, että näin pääsi käymään:(
Jokaisella palstallahan on omat vakkarivainoojansa,,, olen tullu huomaamaan,,,
Ei niitä hillitse mikään,,, ei siihen auta mikään, kun luulevat olevansa ainoita ihmisiä maailmassa jotka on oikeassa,,, vaikka kuin vasemmalle kääntysivätkin,,,- o / h;)
a-v kirjoitti:
No jos SITÄ kalloa vielä kutistetaan, ei siinä mahdu enää edes silmät liikkumaan;)
Jos mun kallein pani kutistetaan, alan vinkua enkä pääse lirille;)
o / h;) kirjoitti:
Jos mun kallein pani kutistetaan, alan vinkua enkä pääse lirille;)
Mutta tuut sentään vielä aina kun mä ilmestyn..?;)
- oikea.heippa
a-v kirjoitti:
Mutta tuut sentään vielä aina kun mä ilmestyn..?;)
Taidan ollakin salainen vaklaaja. Ilmestyin muuten äsken tuossa paperi touhujen jälkeen. Askareet ei lopu tekemällä oli yö aamu tai päivä:) Siis en ollut pyyhkimässä vaan ihan kaksi kansiota auki tässä harrastelupöydällä.
oikea.heippa kirjoitti:
Taidan ollakin salainen vaklaaja. Ilmestyin muuten äsken tuossa paperi touhujen jälkeen. Askareet ei lopu tekemällä oli yö aamu tai päivä:) Siis en ollut pyyhkimässä vaan ihan kaksi kansiota auki tässä harrastelupöydällä.
Et nyt kyllä varsinaisesti vastannu mun kysymykseen..;)
- oikea.heippa
a-v kirjoitti:
Et nyt kyllä varsinaisesti vastannu mun kysymykseen..;)
Tulen aina tuplana kun sä ilmestyt:) Nytkin tulin. Vaihdoin vain konetta lennossa. Kun jääkaappi ja leipäkaappi on tämän koneen vieressä:) Iltapala kutsui. Tai siis vatsa kutsui iltapalaa . vai miten se menee.
oikea.heippa kirjoitti:
Tulen aina tuplana kun sä ilmestyt:) Nytkin tulin. Vaihdoin vain konetta lennossa. Kun jääkaappi ja leipäkaappi on tämän koneen vieressä:) Iltapala kutsui. Tai siis vatsa kutsui iltapalaa . vai miten se menee.
No vittuli sentään! Kahdestilaukeava?;) En oo muuten ikinäkoskaan nähny sellasta..
Mäkin oon suunnitellu piäntä jääkaappia tähän läppärin viereen.. sitte ei tarvis muutaku käydä vessassa välillä;)- oikea.heippa
a-v kirjoitti:
No vittuli sentään! Kahdestilaukeava?;) En oo muuten ikinäkoskaan nähny sellasta..
Mäkin oon suunnitellu piäntä jääkaappia tähän läppärin viereen.. sitte ei tarvis muutaku käydä vessassa välillä;)Kaksi mitätöntä nytkähdystä ja se on siinä:)
Jääkaappi on oiva keksintö...tai tämä miniläppäri on paikallaan keittiön pöydän päässä. On tieto ulottuvilla tarvittaessa, syödessäkin. Vähemmän käytän kyllä jääkaappia kuin tietokonetta, joten bitit ei näy vyötäröllä:) oikea.heippa kirjoitti:
Kaksi mitätöntä nytkähdystä ja se on siinä:)
Jääkaappi on oiva keksintö...tai tämä miniläppäri on paikallaan keittiön pöydän päässä. On tieto ulottuvilla tarvittaessa, syödessäkin. Vähemmän käytän kyllä jääkaappia kuin tietokonetta, joten bitit ei näy vyötäröllä:)Ai kauhee kun sä oot härski!!;)
Luoja mikä läski mäkin olisin jos yhtä usein avaisin jääkaapinoven kuin läppärin kannen.. tai eihän se availu sinällään lihota vaan sisällöstä nauttiminen..- oikea.heippa
a-v kirjoitti:
Ai kauhee kun sä oot härski!!;)
Luoja mikä läski mäkin olisin jos yhtä usein avaisin jääkaapinoven kuin läppärin kannen.. tai eihän se availu sinällään lihota vaan sisällöstä nauttiminen..Niin kaikenlainen itsehillintä herkkujen ääressä antaa suuremman nautinnon kuin yletön ahmiminen ja pysyy sisältö kurissa kiloineen:)
Äkillinen hotkaisu ja et ehdi nauttia mitä suuhusi tunget;) oikea.heippa kirjoitti:
Niin kaikenlainen itsehillintä herkkujen ääressä antaa suuremman nautinnon kuin yletön ahmiminen ja pysyy sisältö kurissa kiloineen:)
Äkillinen hotkaisu ja et ehdi nauttia mitä suuhusi tunget;)Puhut pidättäytymisen puolesta..? Mä oon tosi huano siinä..
Yleensä silti ainakin vilkasen mitä laitan suuhuni;)- oikea.heippa
a-v kirjoitti:
Puhut pidättäytymisen puolesta..? Mä oon tosi huano siinä..
Yleensä silti ainakin vilkasen mitä laitan suuhuni;)Kannattaa vilkaista. Ei mitään ½-raakaa ja kypsymättömässä varressa ja ei ainakaan ituja. Ja Iduissahan oli tauteja, lähinnä tuolla muualla Euroopassa.
Pieni pidättäytyminen hyvän edessä antaa parhaan maku nautinnan. - mie itse.;)
a-v kirjoitti:
Ai kauhee kun sä oot härski!!;)
Luoja mikä läski mäkin olisin jos yhtä usein avaisin jääkaapinoven kuin läppärin kannen.. tai eihän se availu sinällään lihota vaan sisällöstä nauttiminen..Mä leivon sulle mansikkakakun, kun tuut...saat syyvä yksin kaiken, kun oot niin hiton laiha ruippana.;-P
Palailemisiin.;) Ny on kevyt olo, kun maksoin laskuja.;)) - mie itte.;)
mie itse.;) kirjoitti:
Mä leivon sulle mansikkakakun, kun tuut...saat syyvä yksin kaiken, kun oot niin hiton laiha ruippana.;-P
Palailemisiin.;) Ny on kevyt olo, kun maksoin laskuja.;))a-v:lle oli siis tuo edellinen viesti.;)
oikea.heippa kirjoitti:
Kannattaa vilkaista. Ei mitään ½-raakaa ja kypsymättömässä varressa ja ei ainakaan ituja. Ja Iduissahan oli tauteja, lähinnä tuolla muualla Euroopassa.
Pieni pidättäytyminen hyvän edessä antaa parhaan maku nautinnan.Puoliraaka yleensä kypsyy suussa.. on se jännä! Juu ei ituja ainakaan.
Pidättäytykäämme! Tai sitte ei;)
Mustasukkainen ei pysähdy miettimään. Pelkkä ajatus, että hänen nallekarhumaista miestään joku katsoisi vokottelevasti, riitti laukaisemaan puolustusmekanismin. Hän varmaan tulkitsi kauhistuneen ilmeesi ihastukseksi.
Realismi vaan unohtui. Niihin aikoihin minä painoin noin 50kg ja se ukko painoi taatusti toista sataa kiloa. Pitäisi joskus miettiä niitä keinojakin, eikä aina niitä haluja.
- oikea.heippa
tuputuu kirjoitti:
Realismi vaan unohtui. Niihin aikoihin minä painoin noin 50kg ja se ukko painoi taatusti toista sataa kiloa. Pitäisi joskus miettiä niitä keinojakin, eikä aina niitä haluja.
Mutta sillähän oli paras mahdollinen asento, röhnällään pöydän yllä-päällä:)
- pahapena
tuputuu kirjoitti:
Tv:stä tuli kerran dokkari, mis morsei paino about 300 kiloo ja sulho oli normaalikokoo. Vaimolta kysyttiin, kuis noi seksihommat?
Siihen kommentoitiin et hyvin, kun kääntyy kyljelleen. - oikea.heippa
pahapena kirjoitti:
Tv:stä tuli kerran dokkari, mis morsei paino about 300 kiloo ja sulho oli normaalikokoo. Vaimolta kysyttiin, kuis noi seksihommat?
Siihen kommentoitiin et hyvin, kun kääntyy kyljelleen.:)))
Liekö ollut sama dokkari missä ilmeni, että monet miehet hinkuavat yliyliyli lihavia naisia? Eräskin mies oli lihottanut, syöttänyt, turvottanut pyöreyteen taipuvaisen vaimonsa jotain 200 kiloiseksi, puki sitä, otti valokuvia ja videoita ja "palvoi"
"Jestas sentään mitkä ihrat täytyy maksaa täydet liksat", vai kuinka sen laulaisi:) oikea.heippa kirjoitti:
:)))
Liekö ollut sama dokkari missä ilmeni, että monet miehet hinkuavat yliyliyli lihavia naisia? Eräskin mies oli lihottanut, syöttänyt, turvottanut pyöreyteen taipuvaisen vaimonsa jotain 200 kiloiseksi, puki sitä, otti valokuvia ja videoita ja "palvoi"
"Jestas sentään mitkä ihrat täytyy maksaa täydet liksat", vai kuinka sen laulaisi:)Sanoisin et sellasen akan pito on melko tyyristä hommaa.. mut onhan sitä sitte komeeta esitellä sukulaisille. Ja juutuupissa;)
a-v kirjoitti:
Sanoisin et sellasen akan pito on melko tyyristä hommaa.. mut onhan sitä sitte komeeta esitellä sukulaisille. Ja juutuupissa;)
Eikä sitä reikääkään enää tarvitse etsiä. Voi pökkästä ihan mihin vaan....
tuputuu kirjoitti:
Eikä sitä reikääkään enää tarvitse etsiä. Voi pökkästä ihan mihin vaan....
Poimuissa ja lirpakkeissa löytyy kyllä..;)
a-v kirjoitti:
Poimuissa ja lirpakkeissa löytyy kyllä..;)
Onko aiheena luontodokumentti merinorsuista?
- annikoo..
a-v kirjoitti:
Sanoisin et sellasen akan pito on melko tyyristä hommaa.. mut onhan sitä sitte komeeta esitellä sukulaisille. Ja juutuupissa;)
Aika kalliiksi ......20 hampurilaista ...ja muuta lihotusruokaa......mutta jos tämän ketjun teemaa ajattelee ....niin ei huolta menemisestä....ehkä ei tarvi olla mustasukkainen
LaardiBee kirjoitti:
Luonnollisesti. Tai sinnepäin ainakin.
- oikea.heippa
LaardiBee kirjoitti:
Ei vaan aiheena realismia olkkarinorsuista:) Tai siinä dokumentissa oli makkarimursu.
- pahapena
oikea.heippa kirjoitti:
:)))
"Jestas sentään mitkä ihrat täytyy maksaa täydet liksat", vai kuinka sen laulaisi:)O.h, miten luulisit käyvän, jos tää vaimo vaik haluis "ratsastaa" ?
Siihen vois lauleskella, et kuinka meidän kunnon miesten oikein käy ;) pahapena kirjoitti:
Siihen kommentoitiin et hyvin, kun kääntyy kyljelleen.No eikö ne kanssa joku aika sitte ihmetelly ihan julkisesti ku on se joku pienehkö naisimmeinen (150 sulka päässä) ja sitte semmonen vähän isompi karju (200 ilman sulkaa), kävelivät rakastuneesti rannalla. Nimittäin sitä ihmettelivät jotta miten päin mahtaa sujua. Toimittajat on nähtävästi kokemattomia noissa jutuissa.
oikea.heippa kirjoitti:
Ei vaan aiheena realismia olkkarinorsuista:) Tai siinä dokumentissa oli makkarimursu.
Sitä se teettää, kun lasta pidetään liikaa sylissä vauvana. Se haluaa sitä isonakin.
pahapena kirjoitti:
O.h, miten luulisit käyvän, jos tää vaimo vaik haluis "ratsastaa" ?
Siihen vois lauleskella, et kuinka meidän kunnon miesten oikein käy ;)Leskeneläkettä tulis jotta paukkuis..;)
- pahapena
a-v kirjoitti:
Leskeneläkettä tulis jotta paukkuis..;)
Sää meinaat, et happi loppus ;)
pahapena kirjoitti:
Kyl se maar näyttää olevan noilla merinorsuilla vähä niinku toisin päin toi homma.
Itse asiassa tämä linkki tiivistää koko tämän keskusteluketjun asiat nippuun somasti: http://www.youtube.com/watch?v=1vFCDsSoo4U- oikea.heippa
pahapena kirjoitti:
Se olisi kyllä sellainen täkki kun valahtaisi joka puolelle vartaloa, ettei kovin haluaisi enää tankkeja naamalleen. Happi loppuisi varmasti. Eikä auttaisi sen taikinan vatkaaminen:)
- annikoo..
LaardiBee kirjoitti:
No eikö ne kanssa joku aika sitte ihmetelly ihan julkisesti ku on se joku pienehkö naisimmeinen (150 sulka päässä) ja sitte semmonen vähän isompi karju (200 ilman sulkaa), kävelivät rakastuneesti rannalla. Nimittäin sitä ihmettelivät jotta miten päin mahtaa sujua. Toimittajat on nähtävästi kokemattomia noissa jutuissa.
Kaipa siihen juttuun aina keinot löytyypi......mitä noita luontodokumentteja on tullut katsottua.......heeeh
- oikea.heippa
LaardiBee kirjoitti:
No eikö ne kanssa joku aika sitte ihmetelly ihan julkisesti ku on se joku pienehkö naisimmeinen (150 sulka päässä) ja sitte semmonen vähän isompi karju (200 ilman sulkaa), kävelivät rakastuneesti rannalla. Nimittäin sitä ihmettelivät jotta miten päin mahtaa sujua. Toimittajat on nähtävästi kokemattomia noissa jutuissa.
Muistelen nähneeni saman jutun, mutta en ihmetelleeni asiaa yhtikäs centtiä.
- yksi on riittänyt
Sepä se. Ei läheskään kaikilla ole tarkoituksenaankaan tehdä mitään valloituksia saatikka särkeä kenenkään avioliittoja. Pelkästään juttukaverina oleminen saa jonkun sairaan mielen luulemaan että nyt se vokottelee hänen armastaan ja mustiksen raivoamaan syyttä suotta.
Liiaksi luuleminen ja kiinni pitäminen tuntuu ahdistavalta ja toivomaan toiselta osapuolellta enemmänkin vapauden kaipuuta kuin jatkuvaa alistumista ja kahleissa olemista toisen tahtoon. Mustiksella kun on tapana kuvitella olemattomia tapahtumia. Joku luulee että se on välittämistä, mutta mielestäni se on kaukana siitä. Toinen osapuoli vaan yrittää hallita toista oman mielensä mukaan.
Toisena melkein yhtä pahana asiana pidän sellaista puolisoa joka seuraa joka paikkaan kuin mikäkin p**skärpänen, eikä päästä toista silmistään muulloin kun jossakin kyläpaikan vessassa, jos sielläkään. Mitään mustiskohtauksia ei ole vaan ainoastaan se rasittava kiinnipitäminen. Ei voi edes kaverilleen vapaasti jutella mistään asiasta.Tuo jälkimmäinen ihmistyyppi on valitettavasti tullut itsellenikin tutuksi. Ei sellaista kestä pidempiä aikoja. Nuo takertujat saavat omalla käytöksellään aikaan tilanteen, jossa heidät hylätään. Ja he käyttäytyvät noin juuri siksi, että pelkäävät hylkäämistä.
"Enhän tyttöni sua tiennyt Petteriksi.. en tiennyt että kaloja sä kannoit vaan.
Petterin tie on turskainen käy.. nyt en kyllä muista mihin";)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673478- 152166
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231510Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701251- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010- 471004