They call us the 'Wild Cards'. We fight when called - in space, on land... and at sea. To lose this war means more than defeat. To surrender is to never go home. All of us must rise to the call above and beyond".
Muistuuko kellään mieleen?
Sarjaa tehtiin vaan vaivaset 24 jaksoa ja sit se lopetettiin.
Käsittämätön päätös mun mielestä mutta minkäs teet.
Tuli kokonaisuudessaan jopa täälläkin telkkarista joskus vuosia sitten, nykyään myytävänä. Tosin ei vielä Suomi teksteillä eikä Suomessa.
Mun mielestä sairaan hyvin tehty sarja. Jos sitä alettais tekeen nyt uudestaan olis varmasti vielä parempi...
SEMPER FI!
Space Above and Beyond 2063
2
725
Vastaukset
- mercan
Star Trekin kirkkaat valot ja värit oli vaihdettu mustaan pimeyteen, muukalaisia vastaan sodittiin kylmässä tyhjyydessä ja ihmiset alkoivat loppua, joten lisää tehtiin labrassa; "keinoalkuisia", joilla oli napa niskassa - yes - hyvä sarja ja uusinnan arvoinen
- että muutkin
tykkäsivät siitä. Nauhotin ne silloin kun tulivat silloiselta ptv:ltä. Siinähän oli flying finns. :)
Ihmeen hyvin tehty ja toteutettu sarja mitä esim. star trek enterprise ei ole. Ja sen tietää jos sarjoja tehdään fox kanavalle niin ne lopetetaan aina jossakin vaiheessa. Siitähän oli silloinkin kyse. Semper fi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725