Olen uskovainen,ja voin oman vaimoni kanssa harrastaa(ja harrastankin paljon) tosi mielikuvitus rikasta seksi-elämää (mikä vaan tuntuu hyvältä ja kivalta).Itse asiassa, se on Jumalan tahto jopa ohje, että häneen uskovaisilla on yltäkylläisyys joka alueella,niin myös ERITYISESTI sängyssä.Sillä se alue on ihmisen tärkeimpiä tarpeita,ja ne tulee voida tyydyttää terveesti.Parempi vastustaa muita avioliiton ulkopuolisia seksi kiusauksia,kun menee hyvin oman vaimon kanssa sängyssä Ihmisillä on väärä käsitys Jumalasta Jumala on itse seksin luonut nautittavaksi ja sitä tulee käyttää erittäin runsaasti ja paljon avioliitossa ilman mitään rajoituksia Itsetyydytys nuorille ja yksinäisille ei minusta ole mitenkään luonnoton asia.Sanoisi että joskus parempi itsetyydytys,kuin aviorikos.Itsetyydytys kuuluu normaaliin sukupuoliseen heräämiseen.On parempi naida kun palaa.Mutta se naiminen ja purkautuminen kuuluu avioliittoon,ei sen ulkopuolelle.Joittekkin tällä palstalla esitetyt mielipiteet seksistä ovat täysin ahdasmielisiä, eivätkä perustu terveeseen käsitykseen Jumalan tahdosta näillä alueilla.
Jumala loi seksin
harrat
3
341
Vastaukset
- teillä on
maailmanlopun meininki makuuhuoneessa.
- naimalla
kovasti kun naipi ja ussein niin sitäh.än on kuin udesti syntynyt.siis ihmiset hyväilkää toisianne niin ja naikaa mahdollisimman paljon.
- harrat
Erittäin hyvä ohje.Pitäkää todella huolta,ettei avioliitossa ihon-ikävää pääse syntymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760