palapelin tekoon......
Jos tuntuu että pala ei sovi niin isket siihen pari kertaa nyrkillä varmaan sopii....Itselläni käytännön kokemusta......että sellaista tänään.....
Jatkakaa hiljaisuutta....=:0))))))))
Vinkki....1000palasen....
22
1441
Vastaukset
- Herra_X
Kun ei vastaa mihinkään, ei ole vaaraa että tulee "pyyhityksi". Nyt vastasin ja otan sekkarilla aikaa...
- Brune...evk...
se pyyhkimisen vaara tässä kyllä on.........
Siitäkin olis paljon sanottavaa....Mutta jos olen fiksu enkä sano......hymiö...naurava....tässä kohtaa.... - takkunen evk
sit tuloksesta tuol toisaalla.Tässähän voi ihan laulaa,taidampas luikasta;Hiljaisuus kultaa,,,.Mut onhan elämää aidan toisella puolen.Huomasin et olit tutustunu sinäki siihen vihreempään puolee,aidan takana.
- Herra_X
Brune...evk... kirjoitti:
Siitäkin olis paljon sanottavaa....Mutta jos olen fiksu enkä sano......hymiö...naurava....tässä kohtaa....Pidetään kaikki vaan omana tietonamme. On vain aika ironista, että vaikka tätä palstaa kutsutaan KESKUSTELUpalstaksi täällä pitää välttää juuri tuota keskustelua!?! No, ainakin tämä on erilainen foorumi :)
- takkunen evk!
Brune...evk... kirjoitti:
Siitäkin olis paljon sanottavaa....Mutta jos olen fiksu enkä sano......hymiö...naurava....tässä kohtaa....täällä viljellään?NE ON KIELLETTYJÄ TÄÄLLÄ,ettäs sen muistat.Tulee ruma käsi ja pyyhkii sun hymys pois,ja sillon se hymiöityttää enempi,mut sit paa kone kiinni,et ei näy jokapuolelle.
- Herra_X
takkunen evk kirjoitti:
sit tuloksesta tuol toisaalla.Tässähän voi ihan laulaa,taidampas luikasta;Hiljaisuus kultaa,,,.Mut onhan elämää aidan toisella puolen.Huomasin et olit tutustunu sinäki siihen vihreempään puolee,aidan takana.
Olin suorastaan pakotettu siihen. Onneksi on vielä paikkoja, jossa voi keskustella ja esittää mielipiteitään miettimättä koko ajan, miten sanansa asettelee.
- Brune...evk...
Herra_X kirjoitti:
Pidetään kaikki vaan omana tietonamme. On vain aika ironista, että vaikka tätä palstaa kutsutaan KESKUSTELUpalstaksi täällä pitää välttää juuri tuota keskustelua!?! No, ainakin tämä on erilainen foorumi :)
oo keskustelupalsta........pitemminkin poisto...kjäh....sori pakko vähän oli....... Mulla nääs sellainen päivä.....=:0)))))) mä en osaa olla ilman noit hymiöit....heh.....
- takkunen evk!
Herra_X kirjoitti:
Olin suorastaan pakotettu siihen. Onneksi on vielä paikkoja, jossa voi keskustella ja esittää mielipiteitään miettimättä koko ajan, miten sanansa asettelee.
ei oo tuota pyyhekumia.Lukasit kai alotuksen sanamuodon,pysyny oli ja sisältö kyllä aivan täyttä asiaa.Niinhän se ollut täälläki,mut kummasti vaan poistettu.
- brune...evk....
takkunen evk! kirjoitti:
täällä viljellään?NE ON KIELLETTYJÄ TÄÄLLÄ,ettäs sen muistat.Tulee ruma käsi ja pyyhkii sun hymys pois,ja sillon se hymiöityttää enempi,mut sit paa kone kiinni,et ei näy jokapuolelle.
=.=9999999999999999...tää on härö hymiö...heh.....
- takkunen evk!
brune...evk.... kirjoitti:
=.=9999999999999999...tää on härö hymiö...heh.....
vaan poistoon******,,,,,,,!Vaihto ehdot kuules ny vähissä,menit tuon tekemään,ettäs kehtaat hihihihiiiiiiii,kun tiiät seuraukset.
- brune...evk.....
takkunen evk! kirjoitti:
vaan poistoon******,,,,,,,!Vaihto ehdot kuules ny vähissä,menit tuon tekemään,ettäs kehtaat hihihihiiiiiiii,kun tiiät seuraukset.
ku...ku.......tykkään hymiöistäääääää......=:0)))))
- leidi_10
voi heittää takkaan koko roskan..:)) Mul käytännön kokemusta..;)))))
- leidi_10
BBrunetti kirjoitti:
takkaan.....iiik....Mut hei eihän mulla oo edes takkaa....heh......=:0))))))))
oo käytössä niin sitten vaan jatkat sitä nyrkillä kokoomista..:)))Kyllä se valmistuu ajan myötä..ei ehkä ihan oikee kuva tuu mut onks silläkään välii...:)))))
leidi_10 kirjoitti:
oo käytössä niin sitten vaan jatkat sitä nyrkillä kokoomista..:)))Kyllä se valmistuu ajan myötä..ei ehkä ihan oikee kuva tuu mut onks silläkään välii...:)))))
sitä takomista....=:0))))
Aikuisten oikeesti tykkään näprätä palapelien kimpus....
heips leidi...=:0))- leidi_10
BBrunetti kirjoitti:
sitä takomista....=:0))))
Aikuisten oikeesti tykkään näprätä palapelien kimpus....
heips leidi...=:0))Joo,rennosti vaan,se on ihan mukavaa puuhaa. :))))
- saalija
Ookooo.. hyvä juttu.
- jortsu
vaikeinta palapelintekemisessä on saada palat kohdalleen.
- brune..evk..
siksi tämä vinkki onkin erittäin hyvä.......=:0))))
jeps mutta jossakin vaiheessa ne loksahtelee kummasti oikeille paikoille...
- Vikatikki
Jos on takonut nyrkillä väärän palan paikalleen?
Mahtaako irrota ja jos ei niin onko väliä?riippuu tilanteesta..... tarviiko sen palan edes irrota.....
Mulle nuo palapelit on sellainen juttu kun on paha olla teen niitä..... helpottaa....=:0))
- Hiljaisuutta
Hiljaisuus rakentaa palapelejä. Harmoninen tunnelma (joka riippuu keskeneräisen palapelin yllä kuin sakea usva) saa minut unohtamaan ajan ja paikan, etunimeni, nälkäni, raajani ja koomaisen väsymyksen, joka velloo usvassa odottaen ja odottaen viimeistä palapelin palaa, joka viimein löytää paikkansa. Kupla puhkeaa. Olisin vihdoin valmista kamaa yöunille, mutta perskeles. Aamu.
Addiktoivaa. Kiehtovaa. Hulluakin?
Mutta totta turiset. Mikään ei vedä vertoja kunnon mäiskeelle. Nyrkki silmään meininkiä on aina asiallista soveltaa hyvin monilla elämän osa-alueilla. Anna palaa vaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631187- 1071183
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto98637- 55625
- 78581
- 39538