kylmä ilma,farkut ja kutina

..eikös ookkin ärsyttävää kun iho kuivuu ja alkaa kutittaa..ja jos kutina sattuu sijaitsemaan jossain tuolla alapäässä ja sulla on farkut jalassa sä et voi kutinaa raappii vaan se tekee hullux.. eikai sitä kesken bussi matkaa viitsi vetää housuja alas ja alkaa raapii kylmän ilman kuivattamaa kutiavaa takapuolta..

mä kärsin siitä nyt.. kohta otan farkut pois..

47

2171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niveaaaaaaa....se auttaa kuivuuteen.....Toki myös saat farkkusi riisua..=:0)

• ..niveaa siis.. juups tuuks voitelee.. hihihhii

• pervokki kirjoitti:

..niveaa siis.. juups tuuks voitelee.. hihihhii

noh olenhan yllytyshullu........ tulen....tottakai.........=;0))

• BBrunetti kirjoitti:

noh olenhan yllytyshullu........ tulen....tottakai.........=;0))

..hihhii.. mut oikeesti ihan pakko ottaa farkut pois ku kutittaa..onnex oon tietokoneen ääressä..

• pervokki kirjoitti:

..hihhii.. mut oikeesti ihan pakko ottaa farkut pois ku kutittaa..onnex oon tietokoneen ääressä..

sitä niinkö riisutaan sitten vaan........ nooh olen todella liukkaasti siel.......heh...=:0)

• BBrunetti kirjoitti:

sitä niinkö riisutaan sitten vaan........ nooh olen todella liukkaasti siel.......heh...=:0)

..housut poes ottaa slipoverin poes.. mistäs tuo olikaan kummelistako?.. kerran oon julkisesti melkein stripannu..tööt mut pari ihan jees tyttöö tuli mut sit sinne keräänty jotain homoja kääk.. ei muuten homoja vastaan mut siinä tapaukses.. kääk..

• pervokki kirjoitti:

..housut poes ottaa slipoverin poes.. mistäs tuo olikaan kummelistako?.. kerran oon julkisesti melkein stripannu..tööt mut pari ihan jees tyttöö tuli mut sit sinne keräänty jotain homoja kääk.. ei muuten homoja vastaan mut siinä tapaukses.. kääk..

ikuna stripannu julkisesti...öö...enkä ehkä strippaa.....heh....... noh homot muuten on ain yleensä helvetin hyvännäköisiä....... harmi.......mutta seksuaalinen suuntaus aivan väärä....

• todella hyvin
        BBrunetti kirjoitti:

ikuna stripannu julkisesti...öö...enkä ehkä strippaa.....heh....... noh homot muuten on ain yleensä helvetin hyvännäköisiä....... harmi.......mutta seksuaalinen suuntaus aivan väärä....

moni hetero saisi ottaa mallia

• Sierra Nevada

tarkoittaa lunta!

"The name NIVEA is derived from the Latin word “nivis” meaning snow - reflecting the snow white color of NIVEA Creme"

Tämä on hyvä muistaa jos vaikka jollain treffeillä tulee kiusallinen hiljainen hetki, eikä tiedä mitä sanoa...

• todella hyvin kirjoitti:

moni hetero saisi ottaa mallia

totta....minäkin saisin oppia ottaa....tossa pukeutumisjutussa....

• Sierra Nevada kirjoitti:

tarkoittaa lunta!

"The name NIVEA is derived from the Latin word “nivis” meaning snow - reflecting the snow white color of NIVEA Creme"

Tämä on hyvä muistaa jos vaikka jollain treffeillä tulee kiusallinen hiljainen hetki, eikä tiedä mitä sanoa...

muistan kun joskus rehveille lähden..... ei tuu noloo tilannetta...................=:0)

• BBrunetti kirjoitti:

..et "ehkä" julkisesti strippaa..äläs ainakaan humalas.. ainakaan kovin kovas.. tulipas mileen tunnen ehkä muutamia ja kyllä niill on pukeutumistyyli cool..ulkonäöstä en umpiheterona voi sanoo mitään..

• Sierra
        BBrunetti kirjoitti:

muistan kun joskus rehveille lähden..... ei tuu noloo tilannetta...................=:0)

hyvä muistaa em. tilanteessa:

Suuri muurahaispesä voi olla jopa 70 vuotta vanha ja sen populaatio voi olla yli 100000 yksilöä!

• pervokki kirjoitti:

..et "ehkä" julkisesti strippaa..äläs ainakaan humalas.. ainakaan kovin kovas.. tulipas mileen tunnen ehkä muutamia ja kyllä niill on pukeutumistyyli cool..ulkonäöstä en umpiheterona voi sanoo mitään..

humalassa en todellakaan koska kerkeen yleensä sammuta ja silloin sammuun vaatteet päällä...kjäh....juuh...osaavat pukeutua kyl........

• BBrunetti kirjoitti:

humalassa en todellakaan koska kerkeen yleensä sammuta ja silloin sammuun vaatteet päällä...kjäh....juuh...osaavat pukeutua kyl........

..päällä on parempi sammuu kuin ilman.. riippuen tietysti missä nukkuu.. tai sammahtaa.. nimimerkki alasti puskaan.. no ei sentää alasti..

• Sierra kirjoitti:

hyvä muistaa em. tilanteessa:

Suuri muurahaispesä voi olla jopa 70 vuotta vanha ja sen populaatio voi olla yli 100000 yksilöä!

nooh...... onhan tuol metsissä isojakin kekoja.....Kerran seurasin yhden keon kehitystä...kuin se vuosivuodelta kasvoi...... ja ei muuten käärmeitä ollut mailla ei halmeilla...=:0)))

• pervokki kirjoitti:

..päällä on parempi sammuu kuin ilman.. riippuen tietysti missä nukkuu.. tai sammahtaa.. nimimerkki alasti puskaan.. no ei sentää alasti..

Mä vaan himaan raahaan niitä puskia...mut olis se karmeeta herätä...ilman vaatteita pusikosta..... millain lie olis tunne....karmee varmaan.....=:0))

• Kuunkulkija
        BBrunetti kirjoitti:

nopeemmin duuniin kun ei tartte repiä vaatteita päälle aamuisin...

• BBrunetti kirjoitti:

Mä vaan himaan raahaan niitä puskia...mut olis se karmeeta herätä...ilman vaatteita pusikosta..... millain lie olis tunne....karmee varmaan.....=:0))

..oon kuullut.. baari-illat, ulkomaat, tyrmäystipat ja herääminen ilman vaatteita hevon kuusesta..

• Kuunkulkija kirjoitti:

nopeemmin duuniin kun ei tartte repiä vaatteita päälle aamuisin...

mutta suosittelisin kumminkin ehkä vaatteiden vaihtoa...... nehän ovat voineet likaantua siinä yön riennoissa....=:0))))))ainakii mulla on käynnyt niin että jalat on alta(jostain kumman syystä)lähteneet......=:0))))))eli eip oo farkut herätessä niin puhtoset olleet.....

• Kuunkulkija
        BBrunetti kirjoitti:

mutta suosittelisin kumminkin ehkä vaatteiden vaihtoa...... nehän ovat voineet likaantua siinä yön riennoissa....=:0))))))ainakii mulla on käynnyt niin että jalat on alta(jostain kumman syystä)lähteneet......=:0))))))eli eip oo farkut herätessä niin puhtoset olleet.....

nimittäin kuivapesu. Sitä itse käytän ja heitän halpaa partavettä perään niin tulee duunissa maailmanmiehen maine...

• pervokki kirjoitti:

..oon kuullut.. baari-illat, ulkomaat, tyrmäystipat ja herääminen ilman vaatteita hevon kuusesta..

mä pari tiedän kun on saanut niitä tyrmäystippoja....ystäväpiiristä.....ja silloin se herääminen kuusesta ei ole hauskaa.........

• Kuunkulkija kirjoitti:

nimittäin kuivapesu. Sitä itse käytän ja heitän halpaa partavettä perään niin tulee duunissa maailmanmiehen maine...

sitä omaa vaihtoehtoa..... eli likaiset veks ja puhtaat päälle.....=:0)))))

• Kuunkulkija
        BBrunetti kirjoitti:

sitä omaa vaihtoehtoa..... eli likaiset veks ja puhtaat päälle.....=:0)))))

niin käytän sitä itsekin vain silloin kun vedet ja sähköt on kiinni maksamattomien laskujan takia.

• Kuunkulkija kirjoitti:

niin käytän sitä itsekin vain silloin kun vedet ja sähköt on kiinni maksamattomien laskujan takia.

keinot keksii....=:0)))))))mä taas menisin naapuriin suihkuun ja käyttäisin sen pesukonetta...kjäh...=:0))))) tai sit mä hommaisin miehen kuka mun laskut maksais ja sen jälkeen heivaisin sen pellolle.....just että sellaista tänään....=:0))))

• Kuunkulkija
        BBrunetti kirjoitti:

keinot keksii....=:0)))))))mä taas menisin naapuriin suihkuun ja käyttäisin sen pesukonetta...kjäh...=:0))))) tai sit mä hommaisin miehen kuka mun laskut maksais ja sen jälkeen heivaisin sen pellolle.....just että sellaista tänään....=:0))))

oikein mielelläni kun oon itsekin ja kai normaali hetero. Täytyis löytää joku aikaansaava nainen. Kiitos kuitenkin neuvoista.

• Kuunkulkija kirjoitti:

oikein mielelläni kun oon itsekin ja kai normaali hetero. Täytyis löytää joku aikaansaava nainen. Kiitos kuitenkin neuvoista.

ei muutakuin naisen metsästykseen.....eiköhän sellainen aikaansaava nainen löydy luulisin...=:0))))
        Nyt lähden tekeen tuota palapelia ja menetän hermoni siin samal....
        Muksaa päivän jatkoa sinulle....=:0)))))))

• BBrunetti kirjoitti:

mä pari tiedän kun on saanut niitä tyrmäystippoja....ystäväpiiristä.....ja silloin se herääminen kuusesta ei ole hauskaa.........

..kuuluu miten kuusesta voi herätä?

• pervokki kirjoitti:

..kuuluu miten kuusesta voi herätä?

älä kysy liian vaikeita juttuja......=:0))

• Kuunkulkija

talviaamuina pyllyn kutiaminen johtuu liian kuumana olevasta auton penkinlämmittimestä. Se aiheuttaa ihon hilseilemistä aroilla alueilla ja onpa jollekin tullut oikein näppyjä siitä.

• Sierra

vaikka kokkareilla tulee keskustelukumppanin kanssa kiusallinen hiljainen hetki!

• Kuunkulkija
        Sierra kirjoitti:

vaikka kokkareilla tulee keskustelukumppanin kanssa kiusallinen hiljainen hetki!

käytin yden naisen kanssa mutta ei sitä sitten oo näkynyt sen koommin....

• ..sekin on kyllä aivan totta.. yleensä istun kuitenkin bussin penkeillä.. ja kyllä talvisin kutajaa..

• Sierra
        Kuunkulkija kirjoitti:

käytin yden naisen kanssa mutta ei sitä sitten oo näkynyt sen koommin....

hän ei olisi ollut sinulle Se Oikea?

• Kuunkulkija
        pervokki kirjoitti:

..sekin on kyllä aivan totta.. yleensä istun kuitenkin bussin penkeillä.. ja kyllä talvisin kutajaa..

varmaan niiden muiden matkustajien mielestä se kiemurtelu ja heittelehtiminen....

• Kuunkulkija kirjoitti:

varmaan niiden muiden matkustajien mielestä se kiemurtelu ja heittelehtiminen....

..olisko housujen vetäminen kinttuu ja perseen raapiminen sit parempi..?? enpä tiiä.. mut yhtä helvettii se o..

• Kuunkulkija
        Sierra kirjoitti:

hän ei olisi ollut sinulle Se Oikea?

että maailmamme eivät kohdanneet ja rakkaus ei ollut niin suurta kuin Kauniissa ja Rohkeissa. Ehken vaan ollut se oikea Ridge hänelle.

• Sierra
        Kuunkulkija kirjoitti:

että maailmamme eivät kohdanneet ja rakkaus ei ollut niin suurta kuin Kauniissa ja Rohkeissa. Ehken vaan ollut se oikea Ridge hänelle.

eivät aina kohtaa, mutta rohkeasti kuitenkin yritit.

Pyllynäppylät talvella on kyllä mielestäni aivan hyvä avausrepliikki.

• leidi_10

Toi kuulosti yhtä ikävältä kuin se että jalkapohja alkaa kutisemaan sillo kun on luistimet jalassa.. :))) raaps..raaps..

• ..helvetillinen on kutina jota ei voi raapia..

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..helvetillinen on kutina jota ei voi raapia..

kutinaa..? Sitäkään ei voi raapia.. ;)))

• leidi_10 kirjoitti:

kutinaa..? Sitäkään ei voi raapia.. ;)))

..onkin kauhiaa.. huomasin juuri että kutina on levinnyt kaikkialle.. kääk.. kohta mut pitää niveoida..

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..onkin kauhiaa.. huomasin juuri että kutina on levinnyt kaikkialle.. kääk.. kohta mut pitää niveoida..

ei kai tarttuvaa..? :)) Mä en haluu alkaa raapimaan itteeni.. hui hui!

• leidi_10 kirjoitti:

ei kai tarttuvaa..? :)) Mä en haluu alkaa raapimaan itteeni.. hui hui!

..kolme vaihtoehtoo tähän kutinaan.. johtuu ilmasta.. noista elukoista tai sit kirpuista.. jos on kirppuja sit levii.. mää koitan nyt niveoida itseni ku kukaan ei tullu voitelee.. mites se menikään uhrilampaissa.. se voitelee itsensä tai saa letkusta.. hehe mut täälä ei kukaan uhkaile..

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..kolme vaihtoehtoo tähän kutinaan.. johtuu ilmasta.. noista elukoista tai sit kirpuista.. jos on kirppuja sit levii.. mää koitan nyt niveoida itseni ku kukaan ei tullu voitelee.. mites se menikään uhrilampaissa.. se voitelee itsensä tai saa letkusta.. hehe mut täälä ei kukaan uhkaile..

kai ikävin vaihtoehto..:((( Mut koita nyt rasvata ittes kunnolla! :)))

• leidi_10 kirjoitti:

kai ikävin vaihtoehto..:((( Mut koita nyt rasvata ittes kunnolla! :)))

..lämpimällä keittorasvalla..

• Rapsuttaa

Onnistuu housujen päältä ainaski meiltä.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      336
      38485
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      103
      7066
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5530
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4048
    5. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      67
      3189
    6. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      56
      3175
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      63
      2400
    8. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2171
    9. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2154
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      500
      2050
    Aihe