Olen ajatellut vaihtaa diane novat nuvaan koska saan dianesta aina taukoviikolla melkoisen migreenin (ilmeisesti johtuu hormonipitoisuuksien laskusta).
Haluaisinkin tietää onko täällä muita jotka ovat vaihtaneet dianen nuvaan migreenin takia, ja onko se auttanut? Eli että migreeniä ei enää tulisi. Toki tiedän että mikä toisella toimii, ei välttämättä toimi toisella..
Ja lisää kysymyksiä: entä jos rengas menee jotenkin väärään asentoon sisälläni, tarkoitan että jos se on jotenkin vinossa tms. niin irtoaako siitä tarpeeksi hormoneita että ehkäisyteho säilyy?
ja voiko rengas mennä niin syvälle etten enää ylety siihen?
paljon kiitoksia jos joku vastaa :)
kysymyksiä nuvaringista
6
661
Vastaukset
- mie vaan
Diane Nova-asiaan en osaa ottaa kantaa, mutta Nuvasta sen verran että renkaan asennollahan ei ole mitään merkitystä ehkäisytehon kannalta, se ei siis voi olla väärässä asennossa. Käsittääkseni rengas ei myöskään voi mennä niin syvälle ettei sitä saisi omin sormin sieltä poistettua. Ainakin itsellä onnistunut ihan hyvin.
- tytti
itse käytin nuvaringiä yli vuoden ajan ja muuten se toimi tosi hyvin, mut sain älyttömiä päänsärkykohtauksia! nyt olen lopettanut renkaan käytön ja päänsärky on poissa. itse en enää käytä mitään hormonaalista ehkäisyä, koska voin yksinkertaisesti paljon paremmin ilman! sivuvaikutuksia kaikilla hormonaalisilla ekäisymenetelmillä on, joillakin enemmän, joillakin vähemmän! ainakin mielialaan nuvaring vaikutti mulla tosi negatiivisesti.
- suosittelija..
aian mahtava kapistus,ei ainuttakaan negatiivistä sanottavaa, ei päänsärkyjä tai mielialanavihteluita eikä mitään. 8kk takana.
- tere
muutama kuukausi rengasta takana ja ei valittamista...
mä kysyin terkkaritädiltä siitä renkaan sisällä olosta ja se totes että kunhan se vaan osuu limakalvoihin siellä sisällä niin kaikki on hyvin.
eli se ei vaan voi olla väärässä asennossa...
siis kunhan se ei tunnu pahalta...
- -Anu
itse olen käyttänyt nuvaringiä harmonetin jälkeen olen eri tyytyväinen.. ei tarvitse päivittäin huolehtia milloin pillerin muistaa ottaa ja voisin melkein vannoa että mielialani ovat olleet "tasaisempia"..kannattaa ehdottomasti kokeilla!
- anje
itse aloitin vasta 4päivää sitten nuvaringin ja on väsyttänyt ihan mielettömästi, en ole aloittamisen jälkeen pystynyt muuta kuin maata ja nukkua. Ja ekoina päivinä itketti kamalasti kun olin niin väsynyt. ei sovi minulle joten taas rumba jatkuu kunnes löydän sen oikean joka ei väsytä eikä aiheuta migreeniä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837