Nyt on käynyt niinkin hullu ajatus mielessä kuin hakea Saksasta Maserati 3200GT. Omistaako kukaan palstaa seuraava kyseistä mallia? Hyviä tai huonoja puolia? Saksassa vaikuttaa hintatasokin olevan siedettävä. Toki bensaa tollanen vie kuin rekka ja ylläpitokulut todennäköisesti huimat? Kannattaakohan edes haaveilla tuollaisesta?
Ensi kesänä olisi tarkoitus suorittaa hakureissu.
Maserati 3200GT
21
6146
Vastaukset
- pihassa
on Coupe GT eli 3200GT:n seuraaja vapaastihengittävällä 4.2l veekasilla, ainkin on ajellut yli puoli vuotta,yleensä vaihtaa menopeliä parin kuukauden välein...
- Carlord
Houkuttaa itseänikin hieman. Jaggen XK8/R tai Porsche 996 ovat myös vaihtoehtoja, ja huomattavasti järkevämpiä sellaisia. Maserati on kyllä pirun kaunis, bumerangivalot ovat niiiin tyylikkät. Ehkä joskus.
Elokuun Top Gearissa oli juttu käytetyn 3200GT:n hankinnasta. Kannattaa valita yksilö huolella, koska korjaaminen tulee kalliiksi, esim. sähköviat tavallisia. Mikään muu auto ei anna yhtä hyvää vastinetta rahalle, jostain syystä näitä saa puoli-ilmaiseksi. Tsekkaa myös Viron tilanne (auto24.ee), sieltä voi löytyä jopa halvemmalla.- Autoherra
Toki ymmärrän, että sähkövikoja Maseratissa todennäköisesti tulee olemaan paljon, eikä sen korjauskulutkaan ole Corolla luokkaa. On tässä muiden italoiden parissa puuhatessa tullut vaikka minkälainen vika tutuksi, silti en koskaan voisi kuvitella ajavani jollain Avensiksella :). Taitaa ensí kesänä pihassa seistä Maserati ;).
Niin ja kiitos vastaksestasi! - Italot tuttuja
Autoherra kirjoitti:
Toki ymmärrän, että sähkövikoja Maseratissa todennäköisesti tulee olemaan paljon, eikä sen korjauskulutkaan ole Corolla luokkaa. On tässä muiden italoiden parissa puuhatessa tullut vaikka minkälainen vika tutuksi, silti en koskaan voisi kuvitella ajavani jollain Avensiksella :). Taitaa ensí kesänä pihassa seistä Maserati ;).
Niin ja kiitos vastaksestasi!Pienenä vinkkinä: Mikäli vain käytännössä mahdollista, aja sillä vain kesäaikana ja silloinkin mieluimmin kuivina kausina (tämä ei nyt tarkoita sitä, että se pysähtyisi sadekuuron sattuessa, mutta...) Valtaosa italiaslaisautojen sähkövioista johtuu hapettumisista, joita maamme vaihteleva ilmasto herkästi aiheuttaa.
Siksi ko. ajokki kannattaa pyhittää kesäkäyttöön, lisäksi säästyy pohjan ja koteloiden graavisuolaukselta ja sitä kautta lukuisilta ruostekukkasilta (tuskin ko. ajokin peltiosatkaan ovat sieltä halvimmasta päästä)
Onnea tulevalle ajokillesi! Hieno merkki, joka ansaitsee sitä arvostavan omistajan! - sarama
Italot tuttuja kirjoitti:
Pienenä vinkkinä: Mikäli vain käytännössä mahdollista, aja sillä vain kesäaikana ja silloinkin mieluimmin kuivina kausina (tämä ei nyt tarkoita sitä, että se pysähtyisi sadekuuron sattuessa, mutta...) Valtaosa italiaslaisautojen sähkövioista johtuu hapettumisista, joita maamme vaihteleva ilmasto herkästi aiheuttaa.
Siksi ko. ajokki kannattaa pyhittää kesäkäyttöön, lisäksi säästyy pohjan ja koteloiden graavisuolaukselta ja sitä kautta lukuisilta ruostekukkasilta (tuskin ko. ajokin peltiosatkaan ovat sieltä halvimmasta päästä)
Onnea tulevalle ajokillesi! Hieno merkki, joka ansaitsee sitä arvostavan omistajan!pelti ongelmat katosivat ensin ranskalaisilta vuonna 1986. Italialaiset pääsivät vasta kymmenen vuotta myöhemmin samaan kaikissa malleissaan. Mase on kokonaan sinkitty laadukkaasti, jo edellinen Kappa pohjainen kori oli todella hyvä noilta osin.
Nythän Euroopassa on suurin ongelma VW-groupin sähköt ja mätänevät sinkkipellit. Onneksi samanlaiset autot saa Koreasta viiden vuoden takuulla:) - Autoherra
Italot tuttuja kirjoitti:
Pienenä vinkkinä: Mikäli vain käytännössä mahdollista, aja sillä vain kesäaikana ja silloinkin mieluimmin kuivina kausina (tämä ei nyt tarkoita sitä, että se pysähtyisi sadekuuron sattuessa, mutta...) Valtaosa italiaslaisautojen sähkövioista johtuu hapettumisista, joita maamme vaihteleva ilmasto herkästi aiheuttaa.
Siksi ko. ajokki kannattaa pyhittää kesäkäyttöön, lisäksi säästyy pohjan ja koteloiden graavisuolaukselta ja sitä kautta lukuisilta ruostekukkasilta (tuskin ko. ajokin peltiosatkaan ovat sieltä halvimmasta päästä)
Onnea tulevalle ajokillesi! Hieno merkki, joka ansaitsee sitä arvostavan omistajan!Kesäajeluunhan tuo lähinnä tulee. Kannattaisi varmaan suorittaa heti ruostesuojaus, kun tuo maahan?
Jos Maseratin tosiaan saan kesäksi täytyy hankkia myös käyttöauto, kun ei GTA ei ole niitä kaikista parhaimpia talviautoja.
Yksi kysymys vielä; johtuuko tuo GT3200 Maseratien halpuus siitä, että olisivat ihan pommeja? Tällainen käynyt mielessä. - Jimi
Autoherra kirjoitti:
Kesäajeluunhan tuo lähinnä tulee. Kannattaisi varmaan suorittaa heti ruostesuojaus, kun tuo maahan?
Jos Maseratin tosiaan saan kesäksi täytyy hankkia myös käyttöauto, kun ei GTA ei ole niitä kaikista parhaimpia talviautoja.
Yksi kysymys vielä; johtuuko tuo GT3200 Maseratien halpuus siitä, että olisivat ihan pommeja? Tällainen käynyt mielessä.Maseratit pommeja?. Ei todellakaan!! Siis alhainen hintahan johtuu ainoastaan siitä että ihmisillä on vieläkin traumoja italo autoja kohtaan. Ihmiset ei uskalla ostaa --> Hinnat laskee. Kansa ostaa mielummin tylsiä ja persoonattomia japski ja bratwurst wageneita. :). Maserati on aina ollut tunnettu mm. erinomaisista ja luotettavista moottoreista, niin kuin moni muukin italialainen automerkki (Esim. Alfa Romeo ja Ferrari) :) . Italo autojen sähkö ja ruosteviat ovat nykyään historiaa. Oikeastaan ovat olleet historiaa jo kauan.
Jos miettii niin onko esim Ferrareissa, tai Alfoissa (164,155,156,147,GT) esiintynyt ruoste tai söhköongelmia?. Ei ainakan oo ollu monta tapausta. Ja kyllä ne saksalaiset ja japanilaisetkin autot ruostuu, ja niistä löytää myös samoja vikoja. (sähkö) (jakohihna katkennut). Ei kannata ottaa tosissaan kaiken maailman esson baari juttuja. Ei ne ihmiset oo ikinä mitään italialaista urheiluautoa edes omistanu ,jotka kyseisiä autoja haukkuu! Kateelliesten paskapuhetta sanon minä! Ja lopuksi täytyy toivottaa onnea mikäli sopivan hintainen ja muutenkin hyvän tuntuinen Maserati löytyy! =). Ps. Kerää aivan varmasti paljon kateellisia katseita! ;) - tapastikos
Jimi kirjoitti:
Maseratit pommeja?. Ei todellakaan!! Siis alhainen hintahan johtuu ainoastaan siitä että ihmisillä on vieläkin traumoja italo autoja kohtaan. Ihmiset ei uskalla ostaa --> Hinnat laskee. Kansa ostaa mielummin tylsiä ja persoonattomia japski ja bratwurst wageneita. :). Maserati on aina ollut tunnettu mm. erinomaisista ja luotettavista moottoreista, niin kuin moni muukin italialainen automerkki (Esim. Alfa Romeo ja Ferrari) :) . Italo autojen sähkö ja ruosteviat ovat nykyään historiaa. Oikeastaan ovat olleet historiaa jo kauan.
Jos miettii niin onko esim Ferrareissa, tai Alfoissa (164,155,156,147,GT) esiintynyt ruoste tai söhköongelmia?. Ei ainakan oo ollu monta tapausta. Ja kyllä ne saksalaiset ja japanilaisetkin autot ruostuu, ja niistä löytää myös samoja vikoja. (sähkö) (jakohihna katkennut). Ei kannata ottaa tosissaan kaiken maailman esson baari juttuja. Ei ne ihmiset oo ikinä mitään italialaista urheiluautoa edes omistanu ,jotka kyseisiä autoja haukkuu! Kateelliesten paskapuhetta sanon minä! Ja lopuksi täytyy toivottaa onnea mikäli sopivan hintainen ja muutenkin hyvän tuntuinen Maserati löytyy! =). Ps. Kerää aivan varmasti paljon kateellisia katseita! ;)kyllä ovat mädät italiaanot jatkuvasti korjaamolla!
vain jenkki V8 rulaa! - makkelis
"Jaggen XK8/R tai Porsche 996 ovat myös vaihtoehtoja, ja huomattavasti järkevämpiä sellaisia" not
- italian stallion
tapastikos kirjoitti:
kyllä ovat mädät italiaanot jatkuvasti korjaamolla!
vain jenkki V8 rulaa!tapastikos ei vissiin tiedä autoista yhtään mitään! Jätkäl ei oo edes ajokorttii vielä. Painu takaisin sinne esson baariin angstailemaan muiden junttien seuraksi!
- S-V
Jimi kirjoitti:
Maseratit pommeja?. Ei todellakaan!! Siis alhainen hintahan johtuu ainoastaan siitä että ihmisillä on vieläkin traumoja italo autoja kohtaan. Ihmiset ei uskalla ostaa --> Hinnat laskee. Kansa ostaa mielummin tylsiä ja persoonattomia japski ja bratwurst wageneita. :). Maserati on aina ollut tunnettu mm. erinomaisista ja luotettavista moottoreista, niin kuin moni muukin italialainen automerkki (Esim. Alfa Romeo ja Ferrari) :) . Italo autojen sähkö ja ruosteviat ovat nykyään historiaa. Oikeastaan ovat olleet historiaa jo kauan.
Jos miettii niin onko esim Ferrareissa, tai Alfoissa (164,155,156,147,GT) esiintynyt ruoste tai söhköongelmia?. Ei ainakan oo ollu monta tapausta. Ja kyllä ne saksalaiset ja japanilaisetkin autot ruostuu, ja niistä löytää myös samoja vikoja. (sähkö) (jakohihna katkennut). Ei kannata ottaa tosissaan kaiken maailman esson baari juttuja. Ei ne ihmiset oo ikinä mitään italialaista urheiluautoa edes omistanu ,jotka kyseisiä autoja haukkuu! Kateelliesten paskapuhetta sanon minä! Ja lopuksi täytyy toivottaa onnea mikäli sopivan hintainen ja muutenkin hyvän tuntuinen Maserati löytyy! =). Ps. Kerää aivan varmasti paljon kateellisia katseita! ;)"Ei kannata ottaa tosissaan kaiken maailman esson baari juttuja. Ei ne ihmiset oo ikinä mitään italialaista urheiluautoa edes omistanu ,jotka kyseisiä autoja haukkuu! Kateelliesten paskapuhetta sanon minä!"
Kerrotaanpa vähäsen. Tuo italialaisten laatu on kai sitten sen verran arka aihe, ettei totuutta saa sanoa leimautumatta kateelliseksi. Itse, kun ruotsissa asuessani 90-luvun lopulla isällä oli Ferrari. Tähän hätäään mallia en muista, mutta 80-luvun alusta se oli. Tottakai suurin osa on Esson-baarijuttuja, mutta kyllä ne jotka italialaisia urheiluautoja ovat omistaneet, tietävät että eivät ne täydellisiäkään ole.
Isän Ferrari kyllä lähti takaluukusta ja etukaarista ruostumaan. Ohjaamossa katkasimia ja namiskoja vaivasi tavallisista Fiateista tuttu lelumaisuus. Autolla oli alle 100 000 mittarissa, ja silti sillä oli taipumus tupruttaa sinistä savua.
Mutta olihan se kiva auto silloin kun se toimi. - Italian Stallion
S-V kirjoitti:
"Ei kannata ottaa tosissaan kaiken maailman esson baari juttuja. Ei ne ihmiset oo ikinä mitään italialaista urheiluautoa edes omistanu ,jotka kyseisiä autoja haukkuu! Kateelliesten paskapuhetta sanon minä!"
Kerrotaanpa vähäsen. Tuo italialaisten laatu on kai sitten sen verran arka aihe, ettei totuutta saa sanoa leimautumatta kateelliseksi. Itse, kun ruotsissa asuessani 90-luvun lopulla isällä oli Ferrari. Tähän hätäään mallia en muista, mutta 80-luvun alusta se oli. Tottakai suurin osa on Esson-baarijuttuja, mutta kyllä ne jotka italialaisia urheiluautoja ovat omistaneet, tietävät että eivät ne täydellisiäkään ole.
Isän Ferrari kyllä lähti takaluukusta ja etukaarista ruostumaan. Ohjaamossa katkasimia ja namiskoja vaivasi tavallisista Fiateista tuttu lelumaisuus. Autolla oli alle 100 000 mittarissa, ja silti sillä oli taipumus tupruttaa sinistä savua.
Mutta olihan se kiva auto silloin kun se toimi."Tuo italialaisten laatu on kai sitten sen verran arka aihe, ettei totuutta saa sanoa leimautumatta kateelliseksi."
Heh, jaahas. Ensinäkin mainitse edes yksi auto joka olisi tullut tehtaalta ulos 80- luvun alkupuolella ja jossa ei olisi esiintynyt ruostetta tai teknisiä ongelmia ~15-20 vuoden käytön aikana/jälkeen!! Tässä vaiheessa sopii mainita että kaverin E sarjan mersuun (vm.2000) jouduttiin äsken vaihtamaan kaikki ovet takaluukku puhkiruostumisen takia! Siinä vasta saksalaista laatua! Ja muistatko kun jopa uutisissa kerrottiin noin 2 vuotta sitten kuinka uudet mersut ruostuu. Samoista mersun ruoste ongelmista kerrottiin ohjelmassa Kuningaskuluttaja(TV1), ja lukuisiss muissa ohjelmissa! Voit vaikka tarkistaa asian ellet usko!! Luulen että et tahdo edes muistaa! ;).
Mutta tietysti KAIKKI autot ruostuu ajan mittaan. En minä väitä että italialaiset autot olisi mitenkään parempia kuin muutkaan autot. Tai no moottoreiden laatu, äänet, ja suorituskyky ovat kylläkin aivan parhaimmasta päästä (Eikä ole pelkästään mun mielipide, kaikkihan sen tietää!) ja nyt puhun Alfan V6 ja Ferrarin V8 ja V12 koneista. Tai no onhan designi kans AIVAN omaa luokkaa!
Ainiin muuten, ne jotka on esim. omistanu italialaisen auton joskus 70-80 luvulla, ja sitten luulee tietävänsä kaiken uudemmista italo autoista, ei kyllä oikeasti tiedä yhtään mitään! Ja yleisin peruste on tosiaan se tyypillinen Esson baari: "No ku ne vaan on nii paskoja, en kyl ikinä oo omistanu, enkä haluaisi omistaa, mut kuitenkin". Ja sit ne itse ajaa jollain japskilla tai bavarian money wasterilla. :D . Ja S-V sä taidat itse lukeutua näihin! Oletko koskaan omistanut yhtään uudempaa vm. 90---> Ferraria, Alfaa tai Maseratia? Et vissiin! Siispä miten voit arvostella niitä jos et ole omistanut sellaista??
Miksi et ajaisi uudella Ferrarilla jos sulla olisi varaa? Oletko kenties kateellinen?
Ja miksi Ferrareiden jälleenmyyntiarvo on niin hyvä jos ne sun mielestä on niin huonoja? Häh? .
Tuli jälleen kerran todettua että Suomi24 on täynnä kateellisia juntteja! - S-V
Italian Stallion kirjoitti:
"Tuo italialaisten laatu on kai sitten sen verran arka aihe, ettei totuutta saa sanoa leimautumatta kateelliseksi."
Heh, jaahas. Ensinäkin mainitse edes yksi auto joka olisi tullut tehtaalta ulos 80- luvun alkupuolella ja jossa ei olisi esiintynyt ruostetta tai teknisiä ongelmia ~15-20 vuoden käytön aikana/jälkeen!! Tässä vaiheessa sopii mainita että kaverin E sarjan mersuun (vm.2000) jouduttiin äsken vaihtamaan kaikki ovet takaluukku puhkiruostumisen takia! Siinä vasta saksalaista laatua! Ja muistatko kun jopa uutisissa kerrottiin noin 2 vuotta sitten kuinka uudet mersut ruostuu. Samoista mersun ruoste ongelmista kerrottiin ohjelmassa Kuningaskuluttaja(TV1), ja lukuisiss muissa ohjelmissa! Voit vaikka tarkistaa asian ellet usko!! Luulen että et tahdo edes muistaa! ;).
Mutta tietysti KAIKKI autot ruostuu ajan mittaan. En minä väitä että italialaiset autot olisi mitenkään parempia kuin muutkaan autot. Tai no moottoreiden laatu, äänet, ja suorituskyky ovat kylläkin aivan parhaimmasta päästä (Eikä ole pelkästään mun mielipide, kaikkihan sen tietää!) ja nyt puhun Alfan V6 ja Ferrarin V8 ja V12 koneista. Tai no onhan designi kans AIVAN omaa luokkaa!
Ainiin muuten, ne jotka on esim. omistanu italialaisen auton joskus 70-80 luvulla, ja sitten luulee tietävänsä kaiken uudemmista italo autoista, ei kyllä oikeasti tiedä yhtään mitään! Ja yleisin peruste on tosiaan se tyypillinen Esson baari: "No ku ne vaan on nii paskoja, en kyl ikinä oo omistanu, enkä haluaisi omistaa, mut kuitenkin". Ja sit ne itse ajaa jollain japskilla tai bavarian money wasterilla. :D . Ja S-V sä taidat itse lukeutua näihin! Oletko koskaan omistanut yhtään uudempaa vm. 90---> Ferraria, Alfaa tai Maseratia? Et vissiin! Siispä miten voit arvostella niitä jos et ole omistanut sellaista??
Miksi et ajaisi uudella Ferrarilla jos sulla olisi varaa? Oletko kenties kateellinen?
Ja miksi Ferrareiden jälleenmyyntiarvo on niin hyvä jos ne sun mielestä on niin huonoja? Häh? .
Tuli jälleen kerran todettua että Suomi24 on täynnä kateellisia juntteja!Huomaan että olet kirjoittanut viestisi kiihkon vallassa. Herrasmiehenä en vastaa esittämiisi kysymyksiin, ennen kun otat lääkkeesi.
- Italian Stallion
S-V kirjoitti:
Huomaan että olet kirjoittanut viestisi kiihkon vallassa. Herrasmiehenä en vastaa esittämiisi kysymyksiin, ennen kun otat lääkkeesi.
Hahah. Taisit itse unohtaa ottaa lääkkeesi, meinaan ku menit yhtäkkiä noin sanattomaksi. Ettei vaan kylmä fakta saanut sun sormet jäähtymään. Ja btw. sun faija ei tasan tarkkaan ikinä ole omistanu Ferraria. Sen todistaa jo se että et mukamas muista mallia! Vai oletko niin ikäloppu ettei muisti enää pelaa niin kuin pitäisi!?
Ps. S-V, miksi edes lukisit italoautofoorumia ellei sua kiinnostaisi Ferrarit sun muut OIKEAT urheiluautot. Taas voi vain todeta kuinka paljon teitä juppeja pännii se että ei ole varaa kunnon urheiluautoon. - S-V
Italian Stallion kirjoitti:
Hahah. Taisit itse unohtaa ottaa lääkkeesi, meinaan ku menit yhtäkkiä noin sanattomaksi. Ettei vaan kylmä fakta saanut sun sormet jäähtymään. Ja btw. sun faija ei tasan tarkkaan ikinä ole omistanu Ferraria. Sen todistaa jo se että et mukamas muista mallia! Vai oletko niin ikäloppu ettei muisti enää pelaa niin kuin pitäisi!?
Ps. S-V, miksi edes lukisit italoautofoorumia ellei sua kiinnostaisi Ferrarit sun muut OIKEAT urheiluautot. Taas voi vain todeta kuinka paljon teitä juppeja pännii se että ei ole varaa kunnon urheiluautoon.Ihan piruuttani en kerro sinulle mitä mallia se oli. Vastaan vain: Mutsis on...
- Italian Stallion
S-V kirjoitti:
Ihan piruuttani en kerro sinulle mitä mallia se oli. Vastaan vain: Mutsis on...
Muhahaha, vai että pillastunut. Heh, varmaan ihan itku kurkussa istut siellä sun koneen ääressä ja lauot näitä sun teinimäisiä lauseita. :D :D . Kerro ihmeessä lisää.
- JariGTA
S-V kirjoitti:
Ihan piruuttani en kerro sinulle mitä mallia se oli. Vastaan vain: Mutsis on...
olla kateellinen ja köyhä mannemersun omistaja.. XD. Käynyt ilmi aika hyvin tässä kun tätä keskustelua oon seurannu...
- S-V
JariGTA kirjoitti:
olla kateellinen ja köyhä mannemersun omistaja.. XD. Käynyt ilmi aika hyvin tässä kun tätä keskustelua oon seurannu...
Valitettavasti en sovi kuvauksiinne. Mutta jos haluatte uskoa niin, niin mikäs siinä.
- Italy
makkelis kirjoitti:
"Jaggen XK8/R tai Porsche 996 ovat myös vaihtoehtoja, ja huomattavasti järkevämpiä sellaisia" not
Minulla ( ja pojalla ) on tällä hetkellä 2 Themaa, 2 Fiat Argentaa ja Uno sekä Maserati 228. Italialaisia on ollut paljon ja kokemustakin karttunut siinä sivussa. Ensinnäkin sähköviosta pääsee huoltamalla liittimet ja varsinkin Italialaisten surkeat maadoitukset vuosittain. Ruostumisilmiö juontaa juurensa niistä muutamasta epäonnistuneemmasta Fiat-mallista ja seurauksesta että eihän niitä italiaanoja viitti hoitaa kun ovat paskoja. Tallissa TODELLA laadukkaan ja vankan Maseratin ( tosin kurtattu ) vieressä odottaa kevättä -82 Argenta, jota ei koskaan ole hitsattu ja joka ei ole ruosteessa ja jota on hoidettu. Ajo-ominaisuuksista en sano mitään, Italialaisissahan ne ovat legenda.
- Anonyymi
mul on kaikkine ongelmineen, (leimattu) hinta sopiva
- Anonyymi
Eiköhän tuo 15-vuotta sitten tänne kirjoitellut ole jo löytänyt auton...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124480MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872303Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71211
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o63941Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3918