Huolet ja murheet tälläkin palstalla on varmaan ihan todellisia ja aiheellisia mutta kyllä me Suomalaiset jaksetaan valittaa !!
Yhtä-äkkiä ne murheet ei tunnukaan niin isoilta, kun mietitään niitä ihmisiä, jotka ovat menettäneet KAIKEN jonkun maanjäristyksen takia ! Siis aivan kaiken, omaisuuden, kodin ja jopa perheensä.
Mieti iltä tuntuis jos joutuis sen jälkeen vielä aloittamaan uuden elämän. Ihan tyhjästä...
Jo nyt on perkele !
4
391
Vastaukset
- Miettikää mikä o elämäs tärkeä
Mäki sain edellispäivän kuul, et enol, jota en oo koskaa ees kuvas saati liven nähny o syöpä, joka o jo levinny aivoihi asti eli mitää ei enää oo tehtävis...Pysäytti ja järkytti kyl aika taval! Ei oikee tie mitä aattelis...
Ja pari viikkoa sit sain kuul et kaks nuort: 15-vuotias tyttö ja 21-vuotias poika o kuollu flunssan jälkitautii (Bakteerii, joka tappaa ellei sitä hoidet ajois antibiooteil pois)...ja joku valittaa tääl, et kunei esim. saa aviopuolisoltaa riittävästi seksiä ja sen takii o sit hypänny toise kans punkkaa, hakee kai täält sit jotai hyväksyntää teollee niilt, jotka o myös pettäny kumppaniaa... - Pikku Prinsessa
Tottahan tuokin on; maanjäristykset ovat isompia asioita kuin esim. se, että ihmissuhde toimi. Huomattavaa on kuitenkin, että jokainen elää ja tuntee itsensä kautta. Niinpä esim. ihmissuhteiden toimimattomuus voi olla oman elämän maanjäristys eikä siten yhtään vähäpätöisempi kuin Bhujin tuhot.
Itsekästä? Sitähän suurin osa ihmisistä on - eikä se välttämättä, sopivassa määrin, ole paha asia. Tietenkin suotavaa olisi, että jokainen omassa elämänsä piirissä luopuisi jostakin toisen ihmisen vuoksi. Ikävä kyllä tämä ei ole tainnut toimia. Jokainen ajattelee, etten minä voi maailmaa pelastaa - totta. Mutta yksi ihminen voi parantaa toiminnallaan, jos nyt ei ihan yhtä elämää, ainakin yhden ihmisen päivää.
Ihmiset siis ovat itsekkäitä - äiti Teresoita lukuunottamatta - ja jokainen tipuutelee markkoja omaa pussiinsa. Ehkä joskus tulee päivä, kun hyvinvointivaltiot joutuvat polvilleen oikeuden eteen tunnustamaan tekopyhyytensä kehitysmaita kohtaan. - Repa
se pienin murhe josta saa valittaa? Oppikoulussa matematiikassa haettiin pienintä yhteistä jaettavaa. Minua kiinnostaa, mikä on se pienin murhe, mistä saa valittaa ilman, että joku kommentoi, että on sullakin murheet; älä valita.
- X
Sen kun valitat mistä tahdot !
Mä vaan yritin laittaa asioita oikeisiin mittasuhteisiin.
Ehkä sinäkin vielä joskus huomaat, että kaikesta ei kannata valittaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k553703On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712328Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602218Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281638Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711574- 761467
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561032Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68992Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40889