Jo nyt on perkele !

X

Huolet ja murheet tälläkin palstalla on varmaan ihan todellisia ja aiheellisia mutta kyllä me Suomalaiset jaksetaan valittaa !!

Yhtä-äkkiä ne murheet ei tunnukaan niin isoilta, kun mietitään niitä ihmisiä, jotka ovat menettäneet KAIKEN jonkun maanjäristyksen takia ! Siis aivan kaiken, omaisuuden, kodin ja jopa perheensä.

Mieti iltä tuntuis jos joutuis sen jälkeen vielä aloittamaan uuden elämän. Ihan tyhjästä...

4

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miettikää mikä o elämäs tärkeä

      Mäki sain edellispäivän kuul, et enol, jota en oo koskaa ees kuvas saati liven nähny o syöpä, joka o jo levinny aivoihi asti eli mitää ei enää oo tehtävis...Pysäytti ja järkytti kyl aika taval! Ei oikee tie mitä aattelis...

      Ja pari viikkoa sit sain kuul et kaks nuort: 15-vuotias tyttö ja 21-vuotias poika o kuollu flunssan jälkitautii (Bakteerii, joka tappaa ellei sitä hoidet ajois antibiooteil pois)...ja joku valittaa tääl, et kunei esim. saa aviopuolisoltaa riittävästi seksiä ja sen takii o sit hypänny toise kans punkkaa, hakee kai täält sit jotai hyväksyntää teollee niilt, jotka o myös pettäny kumppaniaa...

    • Pikku Prinsessa

      Tottahan tuokin on; maanjäristykset ovat isompia asioita kuin esim. se, että ihmissuhde toimi. Huomattavaa on kuitenkin, että jokainen elää ja tuntee itsensä kautta. Niinpä esim. ihmissuhteiden toimimattomuus voi olla oman elämän maanjäristys eikä siten yhtään vähäpätöisempi kuin Bhujin tuhot.

      Itsekästä? Sitähän suurin osa ihmisistä on - eikä se välttämättä, sopivassa määrin, ole paha asia. Tietenkin suotavaa olisi, että jokainen omassa elämänsä piirissä luopuisi jostakin toisen ihmisen vuoksi. Ikävä kyllä tämä ei ole tainnut toimia. Jokainen ajattelee, etten minä voi maailmaa pelastaa - totta. Mutta yksi ihminen voi parantaa toiminnallaan, jos nyt ei ihan yhtä elämää, ainakin yhden ihmisen päivää.

      Ihmiset siis ovat itsekkäitä - äiti Teresoita lukuunottamatta - ja jokainen tipuutelee markkoja omaa pussiinsa. Ehkä joskus tulee päivä, kun hyvinvointivaltiot joutuvat polvilleen oikeuden eteen tunnustamaan tekopyhyytensä kehitysmaita kohtaan.

    • Repa

      se pienin murhe josta saa valittaa? Oppikoulussa matematiikassa haettiin pienintä yhteistä jaettavaa. Minua kiinnostaa, mikä on se pienin murhe, mistä saa valittaa ilman, että joku kommentoi, että on sullakin murheet; älä valita.

      • X

        Sen kun valitat mistä tahdot !
        Mä vaan yritin laittaa asioita oikeisiin mittasuhteisiin.
        Ehkä sinäkin vielä joskus huomaat, että kaikesta ei kannata valittaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe