asuminen:ahdistaako? Pitäskö yksin eläjällä olla vähintään kaksi huonetta.Vai onko ihmisiä jotka viihtyy yksiössä?
yksiössä
7
583
Vastaukset
- kiinni
Muutin 160 neliön talosta yksiöön. Ei ahdistanut, se oli minun kotini. Tein sen omannäköiseksi, rakastin ahtautta ja röyhelöä.
Ei haitannut pakastin ainoassa huoneessa, vähän vaivaa aiheutti, kun liina päällä ja kippoa ja kappoa. Ei haitannut edes kaksilevyinen hella, sain silläkin tehtyä haluamani ruuat.
Vaihdoin kaksioon ja syy oli ainoastaan jokinäkymä, sama vuokra, maalle jossa katuvalot sammuu klo 22. Koti on siellä, missä viihtyy, neliöistä viis. t. onnellinen nyt, eronnut- ei ne suuret,vaan pienet as...
minunkin kohdalla oli talo ja tonttia vaikka muille jakaa mutta oma yksiö jossa vain luontoa ikkunasta näkyy ja on kun taulua katsos!
- onhan
vähemmän siivottavaa ja kaikki käden ulottuvilla;D
- Loistava.polku
Kyllä kai se on asunnon suunnittelu ja koko tärkämpiä kuin huoneiden määrä. Itse asuin viimeksi 55 neliön yksiössä eikä takuulla tuntunut ahdistavalta. Exäni kanssa asuttiin joskus 39 neliön yksiössä, jonka pohjaratkaisu oli niin hyvä että tuntui kuin tilaa olisi ollut puolet enemmän.
Jotkut viihtyvät vapaaehtoisesti ja jotkut olosuhteiden pakottamana. Asia riippuu varmaan elämäntavoista ja tarpeista. Mieti itse kuinka monessa huoneessa aktiivisesti asut.
Vanhemmiten voisin hyvinkin kuvitella asuvani kohtuullisen pienessäkin huoneessa jossain palvelutalossa tai vastaavassa, jos olisi riittävästi yhteisiä väljiä tiloja käytettävissä ja mukavia naapureita niitä jakamassa.- turhaa roinaa vaan kerääntyy
vaikka olis isokin asunto,melkein ne pienet tilat aina käytössä,keittiö ja olohuoneen nurkka.
- tuntee yksinäisyyttä...
Perheemme pieneni ja muutimme keskivertoa isommasta ok-talosta puolta pienempään rivariin. Ihanaa - tuntuu, että isossa talossa ihmiset eksyivät toisistaan!! Vaikka jokaisella lapsella esim. oli jo silloin omassa huoneessa tv, kaikkein parhaiten viihdyimme yhdessä kasassa telkkarihuoneen sohvalla taistelemassa kaukosäätimestä. Ihminen kaipaa toista ihmistä!
Noo - alkuperäiseen aiheeseen liittyen - ehkäpä yksiö, vaikka yksinkin eläisin, alkaisi ahdistaa!
Tai onhan niitä sadankin neliön yksiöitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671