Efexor 75mg

Auttaako??

Efexor 75mg depot pitäisi aloitaa ,minkälaisia kokemuksia on kyseisestä lääkkeestä? Mulla on jonkinnäköinen oksentamisen pelko ,murehdin asioita ja tarkkailen itseäni aivan liikaa jolla aiheutan itselleni todella huonon olon. Olen myös vetäytynyt sosiaalisista tilanteista ,hoidan vain kaikki pakolliset tilanteet enkä tapaa edes kavereita kuin harvoin. Voiskohan tuosta lääkkeestä olla apua? Pelottaa vaan alottaa se jos tulee pahoinvointia yms... Psykiatrilla käyn myös mutta meinasi vain että päätä itse syötkö??

8

2699

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmisestä

...mutta ainakin itselleni on todella hyvä lääke. Söin ennen Sepramia, se ei auttanut ja aluksi oli pahoinvointia yms. sivuoireita. Kun aloitin Efexorin ei tullut juuri mitään sivuoireita. Aluksi tosin oireet (masennus, ahdistus) paheni ajoittain, mutta noin kahden viikon päästä alkoi elämä hymyillä. :-)

• Efexor

Millä annoksella syöt efexoria? Ite söin kans ennen sepramia mutta ei oikein auttanut. Oliko käytön alussa/aikana sekavaa oloa? Väsymystä?

• depot 75 mg
        Efexor kirjoitti:

Millä annoksella syöt efexoria? Ite söin kans ennen sepramia mutta ei oikein auttanut. Oliko käytön alussa/aikana sekavaa oloa? Väsymystä?

Sepramin alussa olin tosi huonovointinen eikä se auttanut niinkuin olisi pitänyt, vaikka käytinkin sitä jonkun aikaa. Efexor on tuntunut alusta lähtien oikealta lääkkeeltä.

• juissi

tosi hyvä,mullakin oli 75mg ja nyt 300mg ja kone käy suht koht tasaseen.välillä tuppaa hikeä pintaan mut se on pientä koha muuten pelittää.SUOSITTELEN.

• häiriömieli

Nostaa mielialaa, mutta valitettavasti en saa ilmeisesti kaikkea hyvää lääkkeestä irti. On aina välillä lopetettava, koska sivuoireena tulee virtsaamisvaikeuksia ja mieletön väsymys.
      Muuttaa myös unimaailman melko eksoottiseksi, mutta minusta se on vain hauskaa. Unet eivät ole ollenkaan ahdistavia.

Käytän myös lisäksi Diapamia ja Antabusta ( jälkimmäistä hyvin vähän, sen verran, että elimistössä on. taipumusta oli aikoinaan sekakäyttöön).
      Tiedä sitten mikä aiheuttaa välillä käsittämättömän väsymyksen? Yhteisvaikutusko, vai Efexor?

• häiriömieli

tätä ne pillerit teettää :)

• Inka

Minulla myös hyviä kokemuksia. Välillä minulla kanssa ollut tosi paljon unia, ei painajaisia, vaan kunnon tarinoita.

Ei kai pitäisi väsyttää? Minulla väsyttävä neurologinen sairaus, joten sen osaa erottaa, vaikuttaisiko Efexorkin väsyttäväsi.

• fze
        Inka kirjoitti:

Minulla myös hyviä kokemuksia. Välillä minulla kanssa ollut tosi paljon unia, ei painajaisia, vaan kunnon tarinoita.

Ei kai pitäisi väsyttää? Minulla väsyttävä neurologinen sairaus, joten sen osaa erottaa, vaikuttaisiko Efexorkin väsyttäväsi.

Kokeilin itekin jossain vaiheessa Efexoria depotina, ja tuntui sopivalta. Söin tosin niin vähän aikaa, etten laajemmin osaa kokemuksesta puhua. Kuitenkin vaikutti minulle paremmalta kuin Zoloft, joka aika voimmaat aloitus- ja lopetusoireet aiheutti. Osin tosin omaakin syytäni, kun lääkkeen vähän liian nopeasti lopetin. Sitä sertraliinia (Zoloft) söin jopa ad 150mg / vrk.

Ahdistus oli mulla lähinnä kyseisten lääkkeiden indikaatio, joskin myös masennusdiagnoosikin kirjattiin. Kuitenkin sitten koin ongelmani enemmän elämäntilanteestani johtuvaksi, mistä syystä farmakologisen hoidon lopetin yhdssä lääkärin kera sopien...

Tsemiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5352
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4714
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3017
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      87
      2948
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2514
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1966
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe