Postini tuli tänään tosi myöhään!

Olen tottunut siihen, että päivän postini tipahtaa postiluukusta siinä klo 10 aikoihin. Tänään se tuli vasta kello 12:25!!! Kamalaa!!! Onneksi ei mitään tärkeää tullut tällä kertaa.

Saisikohan mistään sellaisia "postiluukkuaikalukkoja", joita voisi laittaa. Säätäisin sen klo 12. Eli jos posteljooni tulee keskipäivän jälkeen, postiluukkuni ei aukeakaan ja sanoo "Mitä v**** tulet niin myöhään!!! Yritä huomenna uudestaan!"

Onko jollakin jo??? :D

11

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Norma-Ali

      en ymmärtäny se vois puhua?!?

    • ajatelleeksi

      ..että posteljooni olis sairastunu ja häntä "paikkasi" toinen, joka hoiti ensin oman alueensa postinjakelun? Paljon mahdollista , että siitä oli kyse myöhästymisestä..

    • sweet_lemon

      närkästyksesi. Mutta kai olet kuullut, että postinjaon suorittavat nykyään robotit, eivätkä todellakaan oikeat ihmiset. (Se olisi aivan liian kallista!) Robotti on suunniteltu siten, että se ei ymmärrä puhetta, joten suunnittelemasi puhuva postiluukku on täysin turha.

      Sen sijaan voin kertoa sinulle sisäpiirin tietona, että postinjakajarobotin vasemmassa kädessä on kainalon alla RS232 -portti, jonka kautta voit hakkeroida robotin jakamaan postin sinulle ensimmäisenä. Liitä vain RS232 -piuha kiinni tietokoneeseesi ja toinen pää robottiin ko. porttiin. Sitten lähetät heksakoodina oikean viestin robotille ja homma on hoidossa. Etsi PS432566845 -standardi netistä, josta voit katsoa protokollan mukaisen viestinnän. Että näin, mutta elä kerro kellekään, muuten voi tulla ongelmia...

      • Herra_X

        saa aivan uuden ulottuvuuden, kun yksi jos toinenkin alkaa säädellä postinkantajia mainitsemallasi tavalla. Tulevaisuudessa tarvitsen ilmeisesti virussoftan myös pihallani olevaan postilaatikkoon.


      • sweet_lemon
        Herra_X kirjoitti:

        saa aivan uuden ulottuvuuden, kun yksi jos toinenkin alkaa säädellä postinkantajia mainitsemallasi tavalla. Tulevaisuudessa tarvitsen ilmeisesti virussoftan myös pihallani olevaan postilaatikkoon.

        näin tulee käymään, mutta sehän on vaan kehitystä tai sen lieveilmiötä, ei saa valittaa...


      • Herra_X
        sweet_lemon kirjoitti:

        näin tulee käymään, mutta sehän on vaan kehitystä tai sen lieveilmiötä, ei saa valittaa...

        kuka valmistaa ensimmäisenä virustutkan / palomuurin normaaliin postilaatikkoon, ja miten se toimii? Polttaako palomuuri lehdet ja mainokset heti, kun postinkantaja pudottaa ne laatikkoon? Mihin tuhka joutuu? Ja miten estetään se, että toivottu posti (johon laskut eivät kuulu) säilyy ehjänä? Ja entäpä jos joku ei-toivottu mainoslehtinen aletaankin valmistaa tulenkestävästä materiaalista?

        Niin paljon kysymyksiä, eikä yhtään vastausta.


      • sweet_lemon
        Herra_X kirjoitti:

        kuka valmistaa ensimmäisenä virustutkan / palomuurin normaaliin postilaatikkoon, ja miten se toimii? Polttaako palomuuri lehdet ja mainokset heti, kun postinkantaja pudottaa ne laatikkoon? Mihin tuhka joutuu? Ja miten estetään se, että toivottu posti (johon laskut eivät kuulu) säilyy ehjänä? Ja entäpä jos joku ei-toivottu mainoslehtinen aletaankin valmistaa tulenkestävästä materiaalista?

        Niin paljon kysymyksiä, eikä yhtään vastausta.

        näitä ehtisi miettimään, tällaisia kysymyksiä! Nyt on tärkeintä saada kustannukset kuriin, postipojat kilometritehtaalle! Eläköön teknologia!


      • Herra_X
        sweet_lemon kirjoitti:

        näitä ehtisi miettimään, tällaisia kysymyksiä! Nyt on tärkeintä saada kustannukset kuriin, postipojat kilometritehtaalle! Eläköön teknologia!

        käyttäytyvät vesi- tai lumisateessa? Jäätyykö ne talvella? Tai ruostuvat sateisen kesän sattuessa?


      • sweet_lemon
        Herra_X kirjoitti:

        käyttäytyvät vesi- tai lumisateessa? Jäätyykö ne talvella? Tai ruostuvat sateisen kesän sattuessa?

        ne kärsivät säästä, ei niitä voi laittaa pakkaseen eikä lumihankeen rämpimään. Mutta silloin voidaan syyttää tietotekniikkaa, eihän se robottiparan syy ole...
        Kyllä ihmisten pitäisi älytä siirtyä sähköiseen postiin, eihän sitä enää pankissakaan asioida eikä paperirahaa käsitellä. Tämän jälkeen varmasti siirtyvät, kun robotit pitää puoli vuotta taukoa huonon sään vuoksi. Ehtiihän ne laskut puolenkin vuoden päästä lukea, numeroitahan ne vaan on, etupäässä.


      • Herra_X kirjoitti:

        kuka valmistaa ensimmäisenä virustutkan / palomuurin normaaliin postilaatikkoon, ja miten se toimii? Polttaako palomuuri lehdet ja mainokset heti, kun postinkantaja pudottaa ne laatikkoon? Mihin tuhka joutuu? Ja miten estetään se, että toivottu posti (johon laskut eivät kuulu) säilyy ehjänä? Ja entäpä jos joku ei-toivottu mainoslehtinen aletaankin valmistaa tulenkestävästä materiaalista?

        Niin paljon kysymyksiä, eikä yhtään vastausta.

        Olisi hyvä jos esim. Valittujen palojen sun muiden "Olet jo voinut voittaa" tyyliset roskapostit poltettaisiin heti. Samoiten kuin Gigantin mainokset, joiden tarjouset loppuvat melkein samantien kuin lehden ehtii avata.

        Yes...mistähän noita saa.

        Ai mihin tuhka?

        Mie asun kerrostalossa, joten mun puolesta sen voi vaikkaa puhaltaa rappikseen. Kyllä siivooja sen hoitaa.


    • Postman

      mutta ei se mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe