Paras laulaja

musiikkimies

on ehdottomasti Ronnie James Dio! Rob Halford, Robert Plant, James Hetfield ja Ian Gillan tulee perässä. Omat mielipiteenne?

32

2021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heavy..

      Chuck Billy.

    • spaderix

      martti servo, bryan adams ja kari tapio

    • rap

      1. Johnny Gioeli
      2. Serj Tankian
      3. Ronnie James Dio
      4. J-P Leppäluoto
      5. Klaus Meine

      sit muutamat, bändi tiedossa, laulajan nimi ei...
      5. Helloweenin laulaja
      6. Disturbetin laulaja
      7. Kornin laulaja
      8. Kamelotin laulaja

      Näiden ääni hivelee meikäläisen korvia ja sielua.

      • Power-metal

        Siinä äijässä on särmää!!


      • rap
        Power-metal kirjoitti:

        Siinä äijässä on särmää!!

        Olen alkanut vasta äskettäin kuunteleen tuota Kamelotia ja tykkään kovasti. On melodiat ja laulajan ääni kohdallaan.


    • yskä

      Dickinson tai Hetfield

      • Miten voit sanoa Hetfieldiä hyväksi laulajaksi? eihän se oo laulajana kummoinenkaan. ja vielä vertaa sitä Dickinsonin kanssa.


    • Raskas mies

      James Hetfield (Metallica) tai Chuck Billy (Testament).

      • et...

        slipknotin laulaja corey tayloria pidetään osavaltion parhaana laulajana(ei kyl ehkä ihan heti uskois). eli osaa myös laulaa eikä vaan karjua.


    • mielipide..

      david byron heepin laulaja.. hyvä ääni, girlschoolin jäsenillä(enid, kim, kelly, nykyinen jäsen jacki) vixenin laulajalla hyvä ääni ja dorolla... siinä vasta onki hyvä ääni.. dorolla siis:D yks parhaimmista..

      • On ehdottomasti paras naislaulaja. Eipä sitä tarvi edes perustella minkä takia kunhan kuulee hänen lauluaan.


    • Nosfe

      Ronnie James Dio on kyllä älyttömän hyvä laulaja.Eikös siitä sanota että se on luonnossa aikas kuspää?
      Muita hyviä on Halford ja Udo.Ei tuu muita nyt mieleen mutta kyllä nuilla sitä ääntä riittää.

      • Vilungilla pöksyihin

        Se on sitten kökkö laulaja, jos on kuspää!

        Ei voi olla hyvä. Udo on mukava luikauttaja.


    • Revelations II

      Kaikkien aikojen paras on ehdottomasti, herra nimeltään Ronnie James Dio!!!

      Tässä muutama lähes yhtä hyvä:

      -David Coverdale
      -Bruce Dickinson
      -Ian Gillan
      -Geoff Tate
      -Ozzy Osbourne
      -Doogie White
      -Tony Martin

    • Lunarfire

      Vaikea, mutta kieltämättä hyvä kysymys.

      Itse kyllä tykkään Rob Halfordista todella paljon; mielestäni hän klaaraa livetilanteessa Priestin ja omat soolouransa aikaiset biisit vielä paremmin kuin esim. Dickinson tai Dio omat biisinsä.
      Edellämainittujen lisäksi muita kovia nimiä:
      -Dan McCafferty, Nazarethin keulamies
      -Geoff Tate, mies Queensrychestä
      -Tony Martin, laulaa parilla uudemmalla Sabbathin levyllä; pesee Ozzyn 6-0
      -Bobby Blitz Ellsworth, Overkillin vokalisti; thrash-metallin Udo Dirkschneider @ 78 rpm, loistava livenä
      -James Rivera, Helstarissa ja Destiny's Endissä
      -Joacim Cans, Hammerfall
      -Ralf Scheepers, Primal Fear
      -King Diamond

      • <<<<

        GRAHAM BONNETT 15.6 EILEN JOKA VARASTI SHOWN MENNEN TULLEEN


    • Studio 3457

      TIetysti Bade Blacklake!

    • Mievaataas

      Dickinson, Adams, Hetfield, Snider, Belladonna, Danzig, Rose...omilla saroillaan..

      Ozzy taas on enempikin järkyttävä-ääninen inisijä!

    • On kyllä metallimaailman korkein ääni. Hyvä ettei riko kristallilaseja.

    • conspiracy

      ..Lawless on mainitsemisen arvoinen, muttei vedä vertoja King Diamondille! Hyvä laulaja tarvii persoonallisen äänen.

    • godisawoman

      Björk. En edes pysty selittämään, on vain niin upeaa.

    • Mommy.. Where's Fluffy?(N)

      Hetfield on kyllä äijä. Mahtava ääni ja sillä miehellä on kyllä karismaa vaikka muille jakaa.
      Rakastan häntä.

    • monni

      1 ian gillan
      2 klaus meine
      3 ronnie james dio

      • postipate215

        Paras metallilaulaja on ehdottomasti Rob halford


    • hellyeah!!!!

      Phil Anselmoa! Hän on oma suosikkini kaikista laulajista. Ehkä jopa parempi kuin Slipknotin Corey Talor. Anselmo paras tietämäni karjuja ja lisäksi hänellä on erittäin hyvät puhtaat laulu osuudet (esim. Cemetery Gates ja Hollow). Laulaessaan Panterassa hän osasi laulaa myös erittäin korkealta (esim. Shattered) . Eikä tämä uusin Downin levykään huono ole (esim. On March the Saints), Phil on aivan käsittämättömässä iskussa kyseisellä albumilla. Pantera aikoina Phil oli kuitenkin kuningas karjumisessa (esim. Cowboys from Hell ja 5 Minutes Alone)

      • giggsfd

        James LaBrie


    • 1776

      Heitetäänpä joukkoon vielä Matt Barlow. Hieno mies ja hieno ääni, isot plussat laajasta äänialasta.

    • elämää parempaa

      Kyllä näitä riittää:J.P.Leppäluoto,Jarkko Ahola,Marco Hietala,Mika Järvinen,Bernie Shaw,ym.

    • jiron maiden

      bruce dickinson on paras. up the irons

    • Hmmm.

      Dee Sniderilla on kyllä komia ääni. Blackie Lawless oli myös nuoruusvuosinaan täysin omalaatuinen ja loistava laulaja. Jos mennään vielä vanhempiin ja omalaatuisiin laulajiin, on Noddy Holder ehdottomasti mainitsemisen arvoinen http://www.youtube.com/watch?v=e5QiT9BAOa8&feature=related

      Halford on taas kirkujista paras. Uudemmista bändeistä ei hirveästi tulee mieleen mitään omalaatuisia vaikka toki uudempaakin musiikkia kuuntelen.

      • ..ei epäillystäkään

        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON
        BRUCE DICKINSON


    • Tuotakin kun kuuntelee, niin nouseehan se pala kurkkuun, oi tuota tunteen paloa ja laulusuoritus on taianomainen siitäkin johtuen, sydän kun on mukana nääs.

      http://www.youtube.com/watch?v=-uNEF6XtdHc

      Dio on silti Kunkku, nyt ja ainiaan. Perintö prinssin paikasta taistelee mm. Dan McCafferty (Nazareth) edelleen kova luu, edesmennyt Freddie Mercury on ehdottomasti mainittava, Klaus Meinen ääni hivelee korvia.Ikämiehiä ovat elossa olevat suosikit jo, mutta ei se niin haittaa vaikkeivät enää mitään siloposkia ole, kun ääni toimii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe