Tehtävä

Jalli

Tämä on siis tehtävä EI totuus..
Eli kerro minulle ketä sinä rakastat?

22

2392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LadyDomina

      Mä rakastan mun Antti-kultaa, se on niin sulonen ja ihana ja välittää musta...

      • Jalli

        Ei kun sano minulle ketä sinä rakastat. Ja tää on tehtävä, eikä totuus. Hih :)


      • lola

        sä oot onen pekka. sulla on poikaystävä mut mulla ei ole!!!


      • lola
        Jalli kirjoitti:

        Ei kun sano minulle ketä sinä rakastat. Ja tää on tehtävä, eikä totuus. Hih :)

        mi-nul-la ei o-le poi-ka ys-tä-vää!!!!!!!!!!

        voitko autaa sen etsimisessä?! :"


    • sharon

      mä rakastan markus heleniusta nyt ja aina!!!!!!!

      • Jalli

        Kiva, että rakastat sitä, mutta sano minulle ketä sinä rakastat. Tajutkaa nyt, että tämä EI ole totuus, vaan tehtävä! Eikä edes paha.. :)


      • Tiitu
        Jalli kirjoitti:

        Kiva, että rakastat sitä, mutta sano minulle ketä sinä rakastat. Tajutkaa nyt, että tämä EI ole totuus, vaan tehtävä! Eikä edes paha.. :)

        Sano minulle ketä sinä rakastat:))


    • Enkeli

      käskit sanoo ketä rakastan... eli ketä sinä rakastat... niihän se kuuluu?

    • jaana

      kerron sinulle ketä sinä rakastat!

      • Jalli

        Hehee! Tajushan joku vihdoin. Olipa taas hauska vitsi.. Tuli vaan mieleen, kun joskus aikoinaan rippileirillä oli tommonen jäynä.


      • JUSTME75
        Jalli kirjoitti:

        Hehee! Tajushan joku vihdoin. Olipa taas hauska vitsi.. Tuli vaan mieleen, kun joskus aikoinaan rippileirillä oli tommonen jäynä.

        HEKO HEKO...TEHTÄVÄ:TULKAA SANOMAAN MULLE KETÄ RAKASTATTE!!ASUN ESPOOSSA:)


    • JUSTME75

      HULLUJUSSIA TIETYSTI!!!JA LAPSIANI...ÖÖÖ ÄITIÄ??..HMMM..EHKÄ...ISÄÄ??..JOS PAKKO? ITSEÄNI...vähän myös...

    • Waltsu

      ..

    • Wiiwi

      ...ketä sinä rakastat ?
      :))

    • prinsessa

      minä rakastan aika monia asioita!
      ihmisistä:äitiä,isää, siskoja ja veljiä, sitten omaa kultaani ilkkaa, ja sitten maailman parhaimpia kavereitani joita ilman en selviäisi mistään. lisäksi rakastan kaikkia mukavia, ihania ihmisiä jotka pienillä asioilla tekevät päivän täydelliseksi!
      asioista:jäätelö, koti, kesä, aurinko, koulu(uskokaa tai älkää) tämä ihana kotikaupunkini, ja tietty oma rakas tietokoneeni ja kännykkäni elviira.
      lisäksi rakastan niin monia asioita ettei niitä edes mahdu tähän!!!! rakastan elämää!!!! kiitos...

    • Katri

      Ketä sinä rakastat?

    • Fucking Female

      Tuo oli yksikössä, joten.. Mie rakastan äitiä. Se on suurin rakkaus mitä mie luultavasti tunnen. xD

      • Fucking Female'

        Mie pöljä tajusin vasta nyt.. Eli ketä sinä rakastat?


    • lola

      voiko joku olla mun poikaystävä?

      Eli mulla ei ole poika ystävää!

    • rotunainen

      mä rakastan, ainakin toistaseksi, eniten koko maailmassa!!

    • Mansikka

      Mä Rakastan mun omaa pehmoista Petri-nallea joka nukkuu aina mun vieressä..joskus kun oikea nalle ei ole paikalla sitten tulee karvainen nalle nukuttamaan mut.

    • sini***

      ketähän mää rakastasin...???.... eipä mulla ketään rakasta oo mut jos mää jonku heitän niin mun ystävijä kaikista eniten....!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe