Tämä on siis tehtävä EI totuus..
Eli kerro minulle ketä sinä rakastat?
Tehtävä
22
2408
Vastaukset
- LadyDomina
Mä rakastan mun Antti-kultaa, se on niin sulonen ja ihana ja välittää musta...
- Jalli
Ei kun sano minulle ketä sinä rakastat. Ja tää on tehtävä, eikä totuus. Hih :)
- lola
sä oot onen pekka. sulla on poikaystävä mut mulla ei ole!!!
- lola
Jalli kirjoitti:
Ei kun sano minulle ketä sinä rakastat. Ja tää on tehtävä, eikä totuus. Hih :)
mi-nul-la ei o-le poi-ka ys-tä-vää!!!!!!!!!!
voitko autaa sen etsimisessä?! :"
- sharon
mä rakastan markus heleniusta nyt ja aina!!!!!!!
- Jalli
Kiva, että rakastat sitä, mutta sano minulle ketä sinä rakastat. Tajutkaa nyt, että tämä EI ole totuus, vaan tehtävä! Eikä edes paha.. :)
- Tiitu
Jalli kirjoitti:
Kiva, että rakastat sitä, mutta sano minulle ketä sinä rakastat. Tajutkaa nyt, että tämä EI ole totuus, vaan tehtävä! Eikä edes paha.. :)
Sano minulle ketä sinä rakastat:))
- Enkeli
käskit sanoo ketä rakastan... eli ketä sinä rakastat... niihän se kuuluu?
- jaana
kerron sinulle ketä sinä rakastat!
- Jalli
Hehee! Tajushan joku vihdoin. Olipa taas hauska vitsi.. Tuli vaan mieleen, kun joskus aikoinaan rippileirillä oli tommonen jäynä.
- JUSTME75
Jalli kirjoitti:
Hehee! Tajushan joku vihdoin. Olipa taas hauska vitsi.. Tuli vaan mieleen, kun joskus aikoinaan rippileirillä oli tommonen jäynä.
HEKO HEKO...TEHTÄVÄ:TULKAA SANOMAAN MULLE KETÄ RAKASTATTE!!ASUN ESPOOSSA:)
- JUSTME75
HULLUJUSSIA TIETYSTI!!!JA LAPSIANI...ÖÖÖ ÄITIÄ??..HMMM..EHKÄ...ISÄÄ??..JOS PAKKO? ITSEÄNI...vähän myös...
- Waltsu
..
- Wiiwi
...ketä sinä rakastat ?
:)) - prinsessa
minä rakastan aika monia asioita!
ihmisistä:äitiä,isää, siskoja ja veljiä, sitten omaa kultaani ilkkaa, ja sitten maailman parhaimpia kavereitani joita ilman en selviäisi mistään. lisäksi rakastan kaikkia mukavia, ihania ihmisiä jotka pienillä asioilla tekevät päivän täydelliseksi!
asioista:jäätelö, koti, kesä, aurinko, koulu(uskokaa tai älkää) tämä ihana kotikaupunkini, ja tietty oma rakas tietokoneeni ja kännykkäni elviira.
lisäksi rakastan niin monia asioita ettei niitä edes mahdu tähän!!!! rakastan elämää!!!! kiitos... - Katri
Ketä sinä rakastat?
- Fucking Female
Tuo oli yksikössä, joten.. Mie rakastan äitiä. Se on suurin rakkaus mitä mie luultavasti tunnen. xD
- Fucking Female'
Mie pöljä tajusin vasta nyt.. Eli ketä sinä rakastat?
- lola
voiko joku olla mun poikaystävä?
Eli mulla ei ole poika ystävää! - rotunainen
mä rakastan, ainakin toistaseksi, eniten koko maailmassa!!
- Mansikka
Mä Rakastan mun omaa pehmoista Petri-nallea joka nukkuu aina mun vieressä..joskus kun oikea nalle ei ole paikalla sitten tulee karvainen nalle nukuttamaan mut.
- sini***
ketähän mää rakastasin...???.... eipä mulla ketään rakasta oo mut jos mää jonku heitän niin mun ystävijä kaikista eniten....!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019