Olen ollut ymmärtävinäni (näiden palstojen kirjoituksista), että tilaisuuksissa, joissa Pirkko Jalovaara esiintyy, ilmestyisi jostakin kultahippuja.(Itse en ole Jalovaaran tilaisuudessa sellaisia nähnyt.)
Kysyisinkin nyt, niiltä jotka ovat tuon ilmiön havainneet, onko joku kerännyt näitä hippuja ja vienyt kultasepälle? Jos on, niin kuinka monen karaatin kulta on kysymyksessä?
Mikäli kukaan ei ole niitä kerännyt talteen, niin miksi ei ole ja mitä niille hipuille sitten tapahtuu? Pitävätkö tilaisuuden järjestäjät tai Jalovaara ne itse? Mikäli hippuja on paljon ja ne ovat suurikokoisia, asian luulisi kiinnostavan siksikin, että onhan tällaisella ilmiöllä toki taloudellistakin merkitystä.
Kysyisinkin nyt, niiltä jotka ovat tuon ilmiön havainneet, onko joku kerännyt näitä hippuja ja vienyt kultasepälle? Jos on, niin kuinka monen karaatin kulta on kysymyksessä?
Mikäli kukaan ei ole niitä kerännyt talteen, niin miksi ei ole ja mitä niille hipuille sitten tapahtuu? Pitävätkö tilaisuuden järjestäjät tai Jalovaara ne itse? Mikäli hippuja on paljon ja ne ovat suurikokoisia, asian luulisi kiinnostavan siksikin, että onhan tällaisella ilmiöllä toki taloudellistakin merkitystä.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Älä kysele, älä kyseenalaista, usko ainoastaan! Hiput ovat kultapölyä joka varisee kullalla silatuilta taivahan valtateiltä enkelten käyskennellessä Uuden Jerusalemin päärlyporteista sisään ja ulos päällä pilvien usvain.
http://www.ejulkaisu.fi/cgi-bin/linnea/linnea.pl?customer=kotimaa&document=00014190
vai barrattilainen?