..oon kotona enkä juo.. pyöritän partani ollalle ja panen pääni reikäiseen taskuuni mutten pudota sitä siitä reijästä koska silloin saattaisi sattua kovasti..
koska tänään..
30
600
Vastaukset
- quistis
Quun päähän potkittu jo niin paljon ettei tunnu missään..putoaminenkaan;o))
..se mahtuu siitä reijästä putoomaan niin mitää ei oo tehtävissä mutta toisaalta mixi pitäis pistää pääni taskuu..varsinkaan reijälliseen?? mikäs nyt sua on päähän potkinut..kovin pahasti??..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..se mahtuu siitä reijästä putoomaan niin mitää ei oo tehtävissä mutta toisaalta mixi pitäis pistää pääni taskuu..varsinkaan reijälliseen?? mikäs nyt sua on päähän potkinut..kovin pahasti??..
entisessä elämässä....Nyt tää ihan rähjäinen eukko...No ei rähjäinen...Olen opetellut itsekkääksi...Osaan sanoa EI;o)) Pervokki...ihminen ei saa olla liian kiltti."if you belive in yourself...I know you`ll make it!" Quu hokee tota itsellen.....:o))
quistis kirjoitti:
entisessä elämässä....Nyt tää ihan rähjäinen eukko...No ei rähjäinen...Olen opetellut itsekkääksi...Osaan sanoa EI;o)) Pervokki...ihminen ei saa olla liian kiltti."if you belive in yourself...I know you`ll make it!" Quu hokee tota itsellen.....:o))
..se on..liian kiltti ei olla ..pitäs saada ujutettua tuo believe in yourself pervokin ajukoppaan.. mutt kyllä asiat riippuu vähän muustakin.. vaikka pervokki asian jo ymmärtäiski..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..se on..liian kiltti ei olla ..pitäs saada ujutettua tuo believe in yourself pervokin ajukoppaan.. mutt kyllä asiat riippuu vähän muustakin.. vaikka pervokki asian jo ymmärtäiski..
Elämä oliskin liian helppoo....ja myös yksinäistä,jos muita ihmisiä ei olis ympärillä...hmm...kun ne asiat ei aina ole vain itsestä kii....Ja kyl mä ainakin tarvitsen ihmistä..lämpöä...ja kaikkea;o)
quistis kirjoitti:
Elämä oliskin liian helppoo....ja myös yksinäistä,jos muita ihmisiä ei olis ympärillä...hmm...kun ne asiat ei aina ole vain itsestä kii....Ja kyl mä ainakin tarvitsen ihmistä..lämpöä...ja kaikkea;o)
..ei kyllä elämä liian helppoo oo..perkules..
..naaraita ei enää löydy.. kaik on hävinneet.. vaativat liikaa tai ovat varattuja ja silti ovat kimpussa ihan kuin vain kiusatakseen mutta eivät kai tahallaan..- quistis
pervokki kirjoitti:
..ei kyllä elämä liian helppoo oo..perkules..
..naaraita ei enää löydy.. kaik on hävinneet.. vaativat liikaa tai ovat varattuja ja silti ovat kimpussa ihan kuin vain kiusatakseen mutta eivät kai tahallaan..Pervokin qimpussa:o/ Voihan....Mut tää ei kiusaa ketään....Vai kiusaanko....??
quistis kirjoitti:
Pervokin qimpussa:o/ Voihan....Mut tää ei kiusaa ketään....Vai kiusaanko....??
..tiedän vaan pari tyttöö jotka on nähtävästi ihastuneita..mut varattuja ja sit öö silleen on kimpussa ihan kuin joku pakko koskee muhun mut sit mä yyksin enkä niitä kuitenkaan saa.. aarrrggghhh..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..tiedän vaan pari tyttöö jotka on nähtävästi ihastuneita..mut varattuja ja sit öö silleen on kimpussa ihan kuin joku pakko koskee muhun mut sit mä yyksin enkä niitä kuitenkaan saa.. aarrrggghhh..
Quu tahtois niin auttaa sua...Vaik vähän halata:o))
Mä haluun et Sinulla hyvä olla...Tuli surku Sun puolestasi:o( quistis kirjoitti:
Quu tahtois niin auttaa sua...Vaik vähän halata:o))
Mä haluun et Sinulla hyvä olla...Tuli surku Sun puolestasi:o(..rankkaa.. kukapa tosissaan haluaisi miehen jolla ei oo jalat aina maanpinnalla vaan useimmiten jossain ihan muualla.. kohtaloni on tämä..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..rankkaa.. kukapa tosissaan haluaisi miehen jolla ei oo jalat aina maanpinnalla vaan useimmiten jossain ihan muualla.. kohtaloni on tämä..
Onhan noita muusia....Niillä jalat maanpinnalla sunkin puolesta...Maailma tarvitsee sun kaltaisia...Pervokki:o)) Ja kyllä Quu tietää,vaikka onkin hömppä,koheltaja,bimbo ja blondikin;o))
quistis kirjoitti:
Onhan noita muusia....Niillä jalat maanpinnalla sunkin puolesta...Maailma tarvitsee sun kaltaisia...Pervokki:o)) Ja kyllä Quu tietää,vaikka onkin hömppä,koheltaja,bimbo ja blondikin;o))
..mutta missä muusat nykyään??..suurin osa aikuistunut,menettäneet haaveensa uskaltamatta toteuttaa niitä.. monille käy niin..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..mutta missä muusat nykyään??..suurin osa aikuistunut,menettäneet haaveensa uskaltamatta toteuttaa niitä.. monille käy niin..
niin mullekkin...Se johtotähti hukkui kaiken pastan alle....Mut mä etsin sen taas....Tuol se mulle taas tuikkii...Näyttää tietä..Quu on rohkea nainen;o)
Meitä rohkelikkoja on..etsis ja löydä vain:o) quistis kirjoitti:
niin mullekkin...Se johtotähti hukkui kaiken pastan alle....Mut mä etsin sen taas....Tuol se mulle taas tuikkii...Näyttää tietä..Quu on rohkea nainen;o)
Meitä rohkelikkoja on..etsis ja löydä vain:o)..vaan johtotähdestä kii.. yritystä ainakin.. niin mäkin aion nyt..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..vaan johtotähdestä kii.. yritystä ainakin.. niin mäkin aion nyt..
Mut älä vain pelkästään yritä...en mäkään:o))
hiuksiani....teen niihen solmuja.....
Koklaa partaas samaa......Hmmm vai jäiskö se solmu siihen sit.....=:0)))..partani oli pisimmillään.. pyöritin siihen solmuja kunnes sormi jäi jumiin.. riuhtasin ja parta irtos.. totta puhuen mulla ei oo enää partaa ku se irtos sitä riuhtoessani kovin paljon.. juuri silloin kun siihen se sormi jäi.. öööö
pervokki kirjoitti:
..partani oli pisimmillään.. pyöritin siihen solmuja kunnes sormi jäi jumiin.. riuhtasin ja parta irtos.. totta puhuen mulla ei oo enää partaa ku se irtos sitä riuhtoessani kovin paljon.. juuri silloin kun siihen se sormi jäi.. öööö
se että solmut jää partaan.......tööt....tööt....=:8))
BBrunetti kirjoitti:
se että solmut jää partaan.......tööt....tööt....=:8))
..nyt itseni kovin alastomaski..maksi ilman partaa..
..virheitähän ei korjailla eihän siinä muuten mitää huuhaata olis vaan tosi asiaa..pervokki kirjoitti:
..nyt itseni kovin alastomaski..maksi ilman partaa..
..virheitähän ei korjailla eihän siinä muuten mitää huuhaata olis vaan tosi asiaa..kasvatat sellaisen kunnon parran.....et oo nakuna sen jälkeen.....=;0))))
BBrunetti kirjoitti:
kasvatat sellaisen kunnon parran.....et oo nakuna sen jälkeen.....=;0))))
..alusta.. eikä tehä solmuja.. muutenkin alko näyttää risuparralta..
pervokki kirjoitti:
..alusta.. eikä tehä solmuja.. muutenkin alko näyttää risuparralta..
tosin niitä kun tekee...minä hiuksiini tulee uni nopsaan........=:0)))
BBrunetti kirjoitti:
tosin niitä kun tekee...minä hiuksiini tulee uni nopsaan........=:0)))
..tepsii naaraan suorittama päänpöyhintä.. eli aivohieronta.. se pistää ketarat letkeex.. ja uni tulee..
pervokki kirjoitti:
..tepsii naaraan suorittama päänpöyhintä.. eli aivohieronta.. se pistää ketarat letkeex.. ja uni tulee..
en muuten ole ikuna aivohieronnalla kokeillut nukahtamista..... Onnistuukohan se yksin...heh.....=:0)))))))
BBrunetti kirjoitti:
en muuten ole ikuna aivohieronnalla kokeillut nukahtamista..... Onnistuukohan se yksin...heh.....=:0)))))))
..yksin.. miten voit yrittää nukahtaa kun sun pitää olla hereillä auttaaksesi itseäsi nukkuu..??
pervokki kirjoitti:
..yksin.. miten voit yrittää nukahtaa kun sun pitää olla hereillä auttaaksesi itseäsi nukkuu..??
nukahdan asennossa että kummatkin käteni hieroo aivorusinoita....... kerron aamulla onnistuko.....=;0)))))))mun on ihan pakko kokeilla vaikkapa tiedän tuloksen..........
BBrunetti kirjoitti:
nukahdan asennossa että kummatkin käteni hieroo aivorusinoita....... kerron aamulla onnistuko.....=;0)))))))mun on ihan pakko kokeilla vaikkapa tiedän tuloksen..........
..onnee kokeilulles.. kerros kui sit kävi kun heräät mikäli nukahdat.. mää meen pistää saunan päälle ja lihakeiton kiehuu..
pervokki kirjoitti:
..onnee kokeilulles.. kerros kui sit kävi kun heräät mikäli nukahdat.. mää meen pistää saunan päälle ja lihakeiton kiehuu..
vartin päästä saunaan.....=;0))))))
oon taas ihan sikakunnossa,tai jotain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612
