Kysymys on aika yksinkertainen, mutta todellisuus paljon vaikeampi.
Tällä hetkellä kannettava ;hitas dna Gprs liittymä,,,,
Haluan -johdotonta ,nopea ,kohtuullisen hintaista liittymä.
Markkinoilla valikoima laaja. Uusia kaikkein näköisiä liittymiä tulossa ja menossa. Luin täällä ja sekaisin tulin entisestä enemmän.
Jos joku jaksaisi kirjoitta omasta kokemuksesta ja yksinkertaisesti ,olisi paras "lahja" minkä pukilta voisi odottaa;)
Mihin kannata mennä kysymän/tai siis ostaman koko paketin? Ja mitä maksa kk maksu ,osat koneeseen jne
Matkustelen paljon kone kainalossa ja johdot perässä …
Langaton,nopea ,halpa -yhteys kannetavaan
4
1173
Vastaukset
- .....:::::.....
Hommaat siihen kannettavaan GPRS/EDGE/UMTS -modeemin, ja Saunalahden liittymän, johon tilaat dataedun lisäpalvelulla 10€/kk. Vuoden määräaikainen sopimus, sisältää rajoituksettoman datasiirron GPRS:llä, EDGE:llä ja UMTS:illa, tosin p2p-likennöinti kielletty. Nuo modeemit on vain aika kalliita, mut elämä on ;)
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11999
http://saunalahti.fi/tiedote/tiedote.php?index=2249- alkp.
p2p-likennöinti kielletty? -Mitä se semmoinen on ja mihiin käytetään?
Sitten ,mihiin tarvitsen dataedun? Esimerkiksi?
Minkäläinen nopeus siinä on? Kiitoooosss :) - ...::::::....
alkp. kirjoitti:
p2p-likennöinti kielletty? -Mitä se semmoinen on ja mihiin käytetään?
Sitten ,mihiin tarvitsen dataedun? Esimerkiksi?
Minkäläinen nopeus siinä on? Kiitoooosss :)Se "Dataetu" on sen maksullisen lisäpalvelun nimi (10€/kk), jolloin voit surffata rajattomasti GPRS- (n. 40 kb/s), EDGE- (n. 120 kb/s) ja UMTS-verkoissa (n. 300 kb/s), tuohon kiinteään hintaan. EDGEÄ ja UMTSIA on tarjolla kaupungeissa, EDGEÄ hieman laajemminkin.
Puhelimessa tulee olla modeemi ja edellä mainittujen tiedonsiirtotekniikoiden tuki, jotta yhteys kannettavallakin toimisi. Jos et hommaa tuota dataetua, joudut maksamaan siirretyn datamäärän mukaan, n. 1,5 € megatavulta ( = sairaan kallista). Katso lisätietoa Saunalahden sivuilta.
p2p -verkot on vertaisverkkoja, joissa käyttäjät lataavat ja antavat ladattaviksi toisilleen erilaisia tiedostoja, esimerkiksi musiikkia, elokuvia, yms. Usein jaetut tiedostot ovat kuitenkin laittomia kopioita, joiden jakelu on laissa rangaistavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683