Norjalaisen Petter Nesserin mukaan Algerialainen terroristijärjestö on rantautunut skandinavian maihin. Meilläkin on siis todistettavasti useita aktiivisia terroristijärjestöjä maaperällämme. Hauska lukea uutisia vieraan maan lehdistöstä kun Suomen poliittisesti korrekti ilmapiiri paijailee muslimien perseitä.
Petter Nesser työskentelee Puolustusvoimien tutkimusinstituutissa ja on erikoistunut Islamistien verkostoihin Euroopassa. Suomen Supo tuskin on asiasta tietoinen tai sitten halutaan rauhoitella kansaa ja pitää ihmisiä pimennossa. Totuus on kuitenkin se, että Suomessa on satoja terroristeja, näiden rahoittajia ja yhteistyökumppaneita. Yksi suurimmista Suomessa toimivista terroristi verkostoista on AIAI Somalialainen ääri-islamisti järjestö.
GSPC (Salafistit Suomessa)
16
461
Vastaukset
- että Nevalainen
asiasta enemmin tietää. Luulen kuitenkin, että sinua seurataan mielenkiinnolla. Äläkkä tästä taas herneitä ota. Asia kun tuntuu, aivan luonnolliselta, kirjoituksesi huomioiden.
Toinen mainio Roope Sedän lausunto, "joka toiseen sokeasti luottaa, se pettymyksen tuottaa." Aika sekava ja filosofinen lausunto, Aku Ankka on sivistynyt lehti.
- ettei iskenyt
wwwnational kirjoitti:
Toinen mainio Roope Sedän lausunto, "joka toiseen sokeasti luottaa, se pettymyksen tuottaa." Aika sekava ja filosofinen lausunto, Aku Ankka on sivistynyt lehti.
lapsenakaan, vaikka lukemaan opettelin aivan itse. Kirjaimet kyselin ja sanoiksi muotoilin. Koulussa sitten opin tavaamaan. Hitman-1 otti läntisen Pr:n tosissaan, eikä koskaan toivu huumasta.
- fghjkl
et saa sitten bissee heh..heh
- Grustnij
Missä Nesser on sanonut, että Suomessa toimii useita aktiivisia terroristijärjestöjä?
Tietysti jos nuo harvat Blood & Honour -viritelmät ja muut white power -intoilijat huomioidaan...
Nesser:
Parasta lääkettä terrorismin vastaisessa taistelussa ovat poliittiset sopimukset kiistakysymyksistä, kuten Palestiina, Irak jne. Väkivaltaiset ratkaisut synnyttävät vain uutta terrorismia.
Nesser:
Kaikki, mikä yhdistää meidät (siis Norjan, Nesserhän on Norjan puolustusvoimilla tutkijana) USA:n sodankäyntiin, asettaa meidät radikaalien islamistien listalle, sekä Euroopassa että muualla maailmassa.
*kommentti siihen, että Norja antoi USA:lle käyttöön aseistusta hyökkäyksessä Irakiin*
http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article294654.ece
Nesserhän on myös sitä mieltä, että kaltaisesi rasistit ja muslimien yleinen vieraannuttaminen yhteiskunnasta saavat jotkut liittymään terroristijärjestöihin.
Yleisesti Nesser on kai sitä mieltä, että varsinkin nykyinen Irakin sota on suurin syy islamilaisten radikalisoitumiseen.
AIAI:
http://www.cdi.org/friendlyversion/printversion.cfm?documentID=3026----- Yleisesti Nesser on kai sitä mieltä, että varsinkin nykyinen Irakin sota on suurin syy islamilaisten radikalisoitumiseen.
Ei ole sitä mieltä, se on osatekijä.
Vai ei ole sanonut, televisiossa mainitsi Suomen ja Ruotsin sekä Tanskan erikseen. Täälä puhuu Skandinavian maista, näihin Suomikin kuuluu. Uutinen tältä päivältä...
http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article495402.ece- jäädä kesken...
wwwnational kirjoitti:
----- Yleisesti Nesser on kai sitä mieltä, että varsinkin nykyinen Irakin sota on suurin syy islamilaisten radikalisoitumiseen.
Ei ole sitä mieltä, se on osatekijä.
Vai ei ole sanonut, televisiossa mainitsi Suomen ja Ruotsin sekä Tanskan erikseen. Täälä puhuu Skandinavian maista, näihin Suomikin kuuluu. Uutinen tältä päivältä...
http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article495402.ece"Täälä puhuu Skandinavian maista, näihin Suomikin kuuluu."
Ei varmasti kuulu! Suomi ei ole koskaan kuulunut Skandinavian maihin. Eikä kuulu.
Rassulta on jäänyt luvut kesken. Tai ehkä ymmärrys ei ole riittänyt... Suomi ei kuulu Skandinaviaan. Ei vaikka rassu kuinka väittäisi. Mitä varmaan tulee tekemäänkin, wwwnationalillehan on luonteenomaista väittää olevansa oikeassa, vaikka olisi 100%:sen varmasti väärässä! jäädä kesken... kirjoitti:
"Täälä puhuu Skandinavian maista, näihin Suomikin kuuluu."
Ei varmasti kuulu! Suomi ei ole koskaan kuulunut Skandinavian maihin. Eikä kuulu.
Rassulta on jäänyt luvut kesken. Tai ehkä ymmärrys ei ole riittänyt... Suomi ei kuulu Skandinaviaan. Ei vaikka rassu kuinka väittäisi. Mitä varmaan tulee tekemäänkin, wwwnationalillehan on luonteenomaista väittää olevansa oikeassa, vaikka olisi 100%:sen varmasti väärässä!Kannattaa opiskella sitä maantietoa tarkemmin. Suomen käsivarsi kuuluu skandinaviaan. Skandinaviasta puhuttaessa yleismaailmallisesti Suomi ja Islanti liitetään mukaan skandeihin, maantieteellisesti ei koko Norjakaan kuulu skandinaviaan. Ruotsi taitaa olla ainoa valtio joka kuuluu skandinaviaan kokonaisuudessa, sillä geopoliittisesti osa Tanskaakin on siitä ulkona.
Älä sinä vääristelijä käy viisaampiasi opettamaan:)- vääristele!
wwwnational kirjoitti:
Kannattaa opiskella sitä maantietoa tarkemmin. Suomen käsivarsi kuuluu skandinaviaan. Skandinaviasta puhuttaessa yleismaailmallisesti Suomi ja Islanti liitetään mukaan skandeihin, maantieteellisesti ei koko Norjakaan kuulu skandinaviaan. Ruotsi taitaa olla ainoa valtio joka kuuluu skandinaviaan kokonaisuudessa, sillä geopoliittisesti osa Tanskaakin on siitä ulkona.
Älä sinä vääristelijä käy viisaampiasi opettamaan:)Kirjoitit täsmälleen näin: "Täälä puhuu Skandinavian maista, näihin Suomikin kuuluu."
Siin "näihin Suomikin kuuluu." Et kirjoittanut, että pieni osa Suomesta (käsivarsi) kuuluu, vaan "Suomi kuuluu", se tarkoittaa, että koko Suomi. Kirjoituksesi mukaan koko Suomi kuuluu Skandinaviaan. Älä taas yritä rimpuilla.
MINÄ tiesin tarkalleen, mitkä alueet Skandinaviaan kuuluvat, siinä tilanteessa ei vain ollut tarpeellista ruveta maantietoa sinulle opettamaan. Ainoastaan korjata virheesi.
Olin siis oikeassa ja sinä väärässä. Olin oikeassa siinäkin, että tulet väittämään olleesi oikeassa. Vaikka sokea Reettakin näkee sinun olleen väärässä.
Muistutan vielä edellisestä viestistäni: "Suomi ei kuulu Skandinaviaan. Ei vaikka rassu kuinka väittäisi. Mitä varmaan tulee tekemäänkin, wwwnationalillehan on luonteenomaista väittää olevansa oikeassa, vaikka olisi 100%:sen varmasti väärässä!" vääristele! kirjoitti:
Kirjoitit täsmälleen näin: "Täälä puhuu Skandinavian maista, näihin Suomikin kuuluu."
Siin "näihin Suomikin kuuluu." Et kirjoittanut, että pieni osa Suomesta (käsivarsi) kuuluu, vaan "Suomi kuuluu", se tarkoittaa, että koko Suomi. Kirjoituksesi mukaan koko Suomi kuuluu Skandinaviaan. Älä taas yritä rimpuilla.
MINÄ tiesin tarkalleen, mitkä alueet Skandinaviaan kuuluvat, siinä tilanteessa ei vain ollut tarpeellista ruveta maantietoa sinulle opettamaan. Ainoastaan korjata virheesi.
Olin siis oikeassa ja sinä väärässä. Olin oikeassa siinäkin, että tulet väittämään olleesi oikeassa. Vaikka sokea Reettakin näkee sinun olleen väärässä.
Muistutan vielä edellisestä viestistäni: "Suomi ei kuulu Skandinaviaan. Ei vaikka rassu kuinka väittäisi. Mitä varmaan tulee tekemäänkin, wwwnationalillehan on luonteenomaista väittää olevansa oikeassa, vaikka olisi 100%:sen varmasti väärässä!"Katso ja ihastele tätä propagandan määrää:) Mahtaa hyysäriä pistää vihaksi kun totuutta tulee kaikkialla vastaan?
- vähän?
wwwnational kirjoitti:
Katso ja ihastele tätä propagandan määrää:) Mahtaa hyysäriä pistää vihaksi kun totuutta tulee kaikkialla vastaan?
"Mahtaa hyysäriä pistää vihaksi kun totuutta tulee kaikkialla vastaan?"
Eihän wwwnational edes tiedä, mitä totuus tarkoittaa.
Rasisti-wwwnationalin totuus: Suomi kuuluu Skandinaviaan.
Minun totuuteni: Suomi ei kuulu Skandinaviaan.
Kumpi on oikeassa?
levität perättömiä huhuja?
- Anonyymi
Missapain "piilorunkkarit" salafistaajat rukoilee?
Ihan vain mielenkiinnosta kyselen. Pistakaa tanne. En kehota mihinkaan, toivon vain sydameni pohjasta synkkaa tuskaa heille, niinkuin muillekin aaripaskoille. Allah snackbar- Anonyymi
Hyi sinua. Ei noin.
https://www.adressit.com/me_sanomme_rasismille_ja_vihapuheelle_selkeasti_ei_kay - Anonyymi
Samaa mieltä. Yleisön tiedossa pitää olla missä on vaaran paikat ja toivottavasti tulevaisuudessa puhdistuksen paikat.
Ja vitun kyrvät ylläolevat, Suomi kuuluu Pohjoismaihin ja Fennoisskandinaviaan. Meidän uskonto, vapauden kaipuu, ihmisoikeudet, sukupuolten tasa-arvo ja samankaltaisuus on yhteistä Pohjoismaiden kanssa. Siitä pitää pitää kiinni muita auttaen. Mutta, tänne ei todellakaan sovi mitään uskovaisia, jotka sanelevat kuinka me pohjoismaalaiset eletään. Suvivirsi ja Joululaulut kuuluvat perintöön, jota minun kaltainen ateistikin kunnioittaa.
Tavallaan toivon, että valtiolla olisi voimaa tuhota hyvinvoinnin viholliset. Ääriuskovaiset, rikollisjengit ynnä muu kusinen ali-ihmispaska. Ja tiedoksi, en ole rasisti. Vaikeaa demokratiassa ja vissiin pakko hyväksyä tiettyyn pisteeseen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1972253
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391537Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321194Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56962Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol270960- 55886
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20882Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis260820Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58753