En löytänyt oikeen mitään palstaa mihin olisin voinut kysymykseni laittaa ja tää on mun viimeinen toivo.
Siis mä kärsin karmeista ilmavaivoista. Vaimo sano, että se lähtee nykiin, jos en saa asiaan parannusta. Vaivaa on jatkunut jo muutaman vuoden, enkä tiedä mistä se on peräisin. Ruokavalioni on peruskamaa: makkaraa, lihaa erimuodoissa, olutta (menee kuulemma liikaa), joskus otan työpaikkaruokalassa salaattiakin mukaan. Pidän runsaasti mausteista, erityisesti valkosipulia pitää olla ja paljon.
Oikeastaan ymmärrän vaimoani. Telkkaa katellessa hänen pitää mennä parvekkeelle happea haukkomaan. Eihän mua haju häiritse, mutta kun kirvelee silmissä niin ettei kuva oikein näy.
Olkkarin sohvassa ja ikkunan verhoissa oli pieniä reikiä. Muija väitti, että mun kaasut on ne polttanu. Siis jumalauta! Ei kait metaani voi semmoista thdä?
Haluaisin asiallisia vastauksia ja vinkkejä kokeneilta. Muija alkaa olla vähän rupsahtanut, mutta siivoaa ja tekee ihan hyvät pöperöt.
Itse asiassa töissäkin on jo ihmetelty jatkuvaa käytävällä leijuvaa paskan hajua. Onneksi sitä on pidetty viemäriongelmana eikä olla yhdistetty minuun.
muija ei kestä
14
654
Vastaukset
Oulun murteella..... Onhan tuota ennenki kuultu pahan hajuisista kaasuista mutta en mää ennen oo huomannu silimien ruppeevan kirveleen...
Vaimo paralle terveisiä. Rups.pärssiiseen...ja sitä välil raottelet.... tuhnuaa vaan silleen varovasti.......=:0))
- mieleen
No onko naapurit huomanneet tätä ympäristöongelmaa? Sehän tietysti voi riippua, missä sinä asut. Jos asut kerrostalossa, jossa koneellinen ilmastointi, niin tuon laatuinen hajuongelma voisi olla jo tutkinnan alla taloyhtiössä. Merkit viittaavat siihen, että pierusta on tulossa nykyisin yhä vaarallisempi ympäristöhaitta. Epäilen vahvasti, että ruokaan on sekoitettu nykyisin yhä enemmän vahingollisia lisäaineita. Voisitko sinä siirtyä luonnontuotteisiin? Tai sitten voisi ajatella keskustelua myös psykiatrin kanssa, jos vaimon tila pahenee, voisitte vaikka yhdessä hänen kanssaan mennä keskustelemaan. Ettei siihen pieremiseen liity joitain taustalla olevia avio-ongelmia tai muuta sen kaltaista.
- neuvoista
Kokeilisin kernaasti luomumakkaraa, jos jostai semmoista löytäisin. Tietääkö kukaan sellaista tuotetta? Muija on tänään käymässä anoppilassa eikä tartte pidätellä. Voi tätä vapautta! Oikein hyvältä tuntuu kun voi päästellä sellaisia paukkuja, että raikuu. Mutta tosiasiassa tämä hirvittää ja silmien kirvely on aika paha asia. Kyllä täällä on ilma sakeena. Pitää avata tuvan ovea...
Aviokriisi on kuitenkin tosiasia. Suomalaiselle miehelle kallonkutistajalle lähtöön on aika iso kynnys. Tottahan se avioelämää haittaa kun naidessa paukkuu. Viime kerrasta on tosin muutama kuukausi. Ei näytä hyvältä jatkossakaan.
En haluaisi erota muijasta, kun ei tullut aikoinaan tuota avioehtoa tehdyksi. Mettää on melkoisesti ja akka saisi ansiotta semmoisen siivun, että sillä parikin gigoloa elättäisi lopun ikäänsä. - vertaiskokemuksia?
neuvoista kirjoitti:
Kokeilisin kernaasti luomumakkaraa, jos jostai semmoista löytäisin. Tietääkö kukaan sellaista tuotetta? Muija on tänään käymässä anoppilassa eikä tartte pidätellä. Voi tätä vapautta! Oikein hyvältä tuntuu kun voi päästellä sellaisia paukkuja, että raikuu. Mutta tosiasiassa tämä hirvittää ja silmien kirvely on aika paha asia. Kyllä täällä on ilma sakeena. Pitää avata tuvan ovea...
Aviokriisi on kuitenkin tosiasia. Suomalaiselle miehelle kallonkutistajalle lähtöön on aika iso kynnys. Tottahan se avioelämää haittaa kun naidessa paukkuu. Viime kerrasta on tosin muutama kuukausi. Ei näytä hyvältä jatkossakaan.
En haluaisi erota muijasta, kun ei tullut aikoinaan tuota avioehtoa tehdyksi. Mettää on melkoisesti ja akka saisi ansiotta semmoisen siivun, että sillä parikin gigoloa elättäisi lopun ikäänsä.Eikö täällä ole ketään kohtalotoveria, joka voisi antaa myötätuntoista lohdutusta? Miltä naiset, joita pierettää, kokevat sen, että aviomies on kyllästynyt hänen piereskelyynsä? Sitä kautta voisi avautua uusia ajattelumalleja. Kertokaa nyt kokemuksianne ja te naisethan varmasti paremmin tunnette tuon luomumakkaratilanteenkin. Ja sen, että vaikuttaako ajankohta jotenkin piereskelyyn, siis hormonivaihtelu.
Juu, kyllä se on ongelma siinä suhteessa. Onko se jotenkin viilennyt se rakkaus? Siis muustakin syystä kuin piereskelystä. Kun tuo avioehtojuttu panee ajattelemaan, että kuinka syvästi sinä itse arvostat tätä teidän suhdettanne. - Häpeän
vertaiskokemuksia? kirjoitti:
Eikö täällä ole ketään kohtalotoveria, joka voisi antaa myötätuntoista lohdutusta? Miltä naiset, joita pierettää, kokevat sen, että aviomies on kyllästynyt hänen piereskelyynsä? Sitä kautta voisi avautua uusia ajattelumalleja. Kertokaa nyt kokemuksianne ja te naisethan varmasti paremmin tunnette tuon luomumakkaratilanteenkin. Ja sen, että vaikuttaako ajankohta jotenkin piereskelyyn, siis hormonivaihtelu.
Juu, kyllä se on ongelma siinä suhteessa. Onko se jotenkin viilennyt se rakkaus? Siis muustakin syystä kuin piereskelystä. Kun tuo avioehtojuttu panee ajattelemaan, että kuinka syvästi sinä itse arvostat tätä teidän suhdettanne.Mun faijalla on kans sama ongelma. Välillä suunnilleen semmosia puolenminuutin leijoja päästelee. Se tuntuu kiusaavan sitä kun käy vieraita, ja sillä on vaikee pidätellä niitä, niinpä se on opetellu laittaan sen äänettömälle. Se vänöttää sillon mitä kummallisemmissa asennoissa ja sekös herättäää epäluuloisia katseita vieraissa.
Voiskohan sulla olla laktoosi-intoleranssi?
Tietyillä ruoillla voi olla vaikutusta ilmalaivojen määrään, kuten: rieska, appelsiinituoremehu... Kannattaa puhua lääkärinkin kans. Mun faija ei tohi mennä lääkärille kertoon siitä. Mieluummin kärsii kuin vois saada apua.
- N 78
Jätäppä maitoa vähemmälle niin kattos tuleeko vielä ilmavaivoja??
- apteekista
esim. Kuplaton tai Disflatyl. Auttaa.
- mummummumm
Mulla ainakin maito ja ruisleipä on tappavanu yhdistelmä :D Kannattaa kokeilla joidenkin ruokien jättämistä pois vähäksi aikaa ja katsoa tuleeko ilmavaivoja. Ei se ainakaan mitään maksa..
- Per Saukko
Lopetin oluen ja viinien juonnin. Sen tien loppui närästys ja pieretys. Teräviä voin ottaa. Sipuli ja kaali aiheuttavat mulle ilmavaivoja. Silloin tällöin voin niitäkin syödä. Mutta ei vakituisesti.
- muijas
aikonu lähtä nykiin. onks hää olenkaa aatellu et nyyjorkissa on pahemmat ilman saasteet ja kaasut ku teil kotonna. ja suures maailmas on turvattomampaa yksinää kui sun haisevas seuras.
mä antasin hoito-ohjeeks vaimolles happi naamarin, sä voisit ain välillä laittaa sekaan ilokaasuu ni hää olis lystikkäällä pääl ja ilahuttas sinunki eloa.
sulle mä sanosin että ala kuule varastoimaa sitä kaasuu ja sit vapun tienovilla täyttele ilmapalloi. eihä sitä kaasuu kannata ilmatteeks jakaa. saatte vaimo kaa kivat rahat kokoon ja voitte yhes mennä lomalle nykiin, se ois varmaa avio onnen pelastus.- ihanko tosi?
Ensin ajattelin, että tämä on varmaan niitä provoja, mutta ehkei sentään. Mistä niitä happinaamareita saisi? Jos ilokaasua vaan jostain saisi, voisin sen käyttää itsekin.
Toi kaasun varastoiminen kuulostaa kyllä aika ufo-touhulta? Olisiko se teknisesti mahdollista? Olen sen suhteen aika skeptinen, mutta jos joku tekniikan asiantuntija täällä voisi osoittaa sen mahdolliseksi, olen hyvin kiinnostunut. - epäilet
ihanko tosi? kirjoitti:
Ensin ajattelin, että tämä on varmaan niitä provoja, mutta ehkei sentään. Mistä niitä happinaamareita saisi? Jos ilokaasua vaan jostain saisi, voisin sen käyttää itsekin.
Toi kaasun varastoiminen kuulostaa kyllä aika ufo-touhulta? Olisiko se teknisesti mahdollista? Olen sen suhteen aika skeptinen, mutta jos joku tekniikan asiantuntija täällä voisi osoittaa sen mahdolliseksi, olen hyvin kiinnostunut.sä tojella mun neuvvojain. kaiken maailman kummallisissa projekteis toimin provokaattorina ja mulla jos kellä on tietoo ja taitoo. ota vaa neuvosta vaarin. emmä niitä ain ilmatteks jakele mut tällä alalla pitää toisinaa tälviisii ihtiää mainostaa.
ilokaasuu on kaupattavana jokaikises ilotalos. jos oot vakkari asiakas saat bonusta elikkä jokasest ilojakokerrast saat yhen ilmasen jaon kymmentä kohti.
kaasun varastointi tapahtuu hyvi yksinkertaisel toimenpiteel. pistä letkutin piipreikää ain kun tuntuu et ny jytisee ja kunnol. letkuttimen toinen pää on kaasupullos. kai sul sellane on. jos ei oo ni osta äkkii. siin suuttimen pääs on vasemmalla puolel namiska jota kun painaa nii se imasee kaik pierut pullo sisään. mut oo varovainen niitte nappuloitte kans kun se oikeen puoleine on se kun puhaltaa kaasut takas sinne mistä ne alunperin taltee otit. nii ja muista tyhyjentää se kaasupullo alkuperäisist aineist enne käyttöö ottoo ettei sul ittelles käy köpelöst.
ymmärtää ongelma oikein. Nisäkkääthän etsivät parinsa nimenomaan hajun perusteella(feromonit).
Teillä on selvästi tullut joku väärinkäsitys pariutumisvaiheessa, jompikumpi tai molemmat olette peittäneet ominaistuoksunne parfyymeillä seurusteluvaiheessa. Ja nyt karmea totuus on tullut ilmi; vaimosi on huomannut, ettei pidäkään tuoksustasi.
En näe muuta keinoa, kuin että lähdette eri suuntiin nuuhkimaan uutta kumppania.
ps. Minun mieheni rakastaa pierujani. ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071163
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621123Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146846- 68747
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107649Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto92603- 54588
- 78561
- 39528