Totuus?
Onko kokemusta ystävapariskunnasta, josta toinen
osapuoli yrittää iskeä esim. toisen pariskunnan naista? Voi olla toisinkin päin nainen, yrittää
iskeä toisen pariskunnan miestä. Kokemuksia.
Itsellä tilanne päällä.
Parhaat ystävät ??
8
1288
Vastaukset
- Fifi
onneks ei oo mutt kehottasin kyllä heittämään
tollaset kaverit !!!! - hompsantuusa
Sitä ystävyyttä voi 100% varmuudella kutsua entiseksi ystävyydeksi!
Vaikka asian saisi selvitettyäkin, ei kaikkea voi korjata. Luottamus menee ja ystävyys myös.- Waltteri
Kokemusta on.. kaveri vaimoani... siis exkaveri, ikävä kyllä, "ei-exvaimoani"
- mimmi
Waltteri kirjoitti:
Kokemusta on.. kaveri vaimoani... siis exkaveri, ikävä kyllä, "ei-exvaimoani"
Miestäni rakastaa kaikki naiset olivat sitten ystäviäni tai ei. Olen tottunut tilanteeseen koska näen ettei mieheni halua muita kuin minua. Vaikka olen aivan tavallisen näköinen. Moni oikein fiksu nainen on silmieni edessä tehnyt kaikkensa miellyttääkseen miestäni. Minä olen tottunut kohotan vain olkapäitä.
- Elsa
On tapahtunut kyllä näin vuoroin vierain, mutta
jos mieheni yrittää kaveriani niin suutun kyllä molemmille
- pexi
Kokeilin kerran iskeä parhaan kaverini naisen...ja onnistuinkin jollakin tavalla.Asia kulkeutui kaverini korviin ja olemme edelleen parhaita kavereita.Onko tämä sitä aitoa kaveruutta,kun voi antaa anteeksi toisen töppäilyt?Kommentteja.
- Ceepa
Mietippä miltä sinusta itsestäsi tuntuisi jos sinun kaverisi yrittäsi iskeä naisesi, joka on sinulle tärkeä? Miltä tuntuisi? Olisiko hän enää paras kaverisi? Toisaalta itse olen omalta kohdaltani nähnyt, ettei mikään horjuta mieheni ja hänen kaverinsa ystävyyttä. He saavat olla ystäviä, mutta kyllä se minua jollain tasolla tympii, kun tämä kaveri käy ihan kuumana minuun, kun vähänkin ottaa alkoholia.
- Dreamer
Mulla on yks vähän samanlainen juttu,
vaikka oon vasta 8.luokalla.
Tää juttu sattu 7.luokalla kun mun poikakamu jäi vielä 6.luokalle.Siellä yks tyttö kysy siltä joka päivä että voitko alkaa mun kaa?Onneks mulla oli niin upee poikakamu että se sano sille aina vaan että mä rakasta "Kaijaa" ja oon sen kanssa.Me ollaan vieläkin yhessä ja toivottavasti ollaan vielä pitkään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768