oikee ootte ja huomenii vaan kaikil,mä se kävin hiihtämäs jo 10nen kilsan lenkin ,mut kyl luisto oli perskeleen huono tos asvaltilla et takaspäin tultiin,nii viimiset 2si kilsaa ei ollu ku siteet enää jälellä,on se semmosta hiomapaperii toi asvaltti et kyl näil keleil viel näköjänn sukset ne ketakaikkiaan kuluu pois jalasta
missäs te perskuleen rökäleet
142
1824
Vastaukset
- x takkunen
sivakoimassa.Svakoitkos ihka oikeil puusuksil,vai uhrasitko ihan nykyaikaaset hiihtimet?Se ku tää enslumi tuo kaikkia vinkeitä ihmiskunnan mielee.Jopa hiihtämisen jalon taidon.
- rahtari1
mut sit ku tulin himaan nii ei tarttenu kantaa rappusii ku pelkät rotanloukkusiteet,sukset kulu nääs tonne asvaltille,hyvä et siteet säästy ehjänä oon meinaan saanu ne isoäidin isoäidiltä perinnöks
- xtakkunen
rahtari1 kirjoitti:
mut sit ku tulin himaan nii ei tarttenu kantaa rappusii ku pelkät rotanloukkusiteet,sukset kulu nääs tonne asvaltille,hyvä et siteet säästy ehjänä oon meinaan saanu ne isoäidin isoäidiltä perinnöks
perintöjä.On mm.isoisänisänisän repun repun repun repun reppu.Ja aarteena säilytän,ku muuta perintöö ei oo satavilla,ku ovat jo jakaneet perintönsä.Niin,ja onhan mulla kans tervattavat Karhu sukset,mut tervaaja hukas.
- rahtari1
xtakkunen kirjoitti:
perintöjä.On mm.isoisänisänisän repun repun repun repun reppu.Ja aarteena säilytän,ku muuta perintöö ei oo satavilla,ku ovat jo jakaneet perintönsä.Niin,ja onhan mulla kans tervattavat Karhu sukset,mut tervaaja hukas.
löytyy tota harvinaisuutta ,mut siit mä en oikeen enää pystyny laskee et kenen se reppu niinku alunperin oli,menin nääs sekasin jo niis isoisis
- xtakkunen
rahtari1 kirjoitti:
löytyy tota harvinaisuutta ,mut siit mä en oikeen enää pystyny laskee et kenen se reppu niinku alunperin oli,menin nääs sekasin jo niis isoisis
se ku luetaan noihin perintöjen aarteisiin,niin mullaki menny lasku sekasi sukupolvien taa ,mut vanha on.Ja ku sattuu oleen ainut perintö,niin pidän siitä tosi tarkkaa huolta,vaalin ja hoivaan ja piilossa et ei kukaan kade sitä nappaa.
- rahtari1
xtakkunen kirjoitti:
se ku luetaan noihin perintöjen aarteisiin,niin mullaki menny lasku sekasi sukupolvien taa ,mut vanha on.Ja ku sattuu oleen ainut perintö,niin pidän siitä tosi tarkkaa huolta,vaalin ja hoivaan ja piilossa et ei kukaan kade sitä nappaa.
yhtähyvää huolta ku noist perintö siteist, hiihdon jälkeen valmistin itelle terveen aterian ,pistin uuniin 750asteeseen koko hkoon sinisen lenkin ja sen kylkiäisiks kokonainen reikäleipä ja 2si senttii flooraa päälle kaikkein vahviten sulattuu ,mut piti suolasirottimest lisää viel vähä suolaa ku tuntu niin miedolle,onkohan toi mun makkara jo valmis ku se on kuihtunu jo puolella ja levinny ku ladon ovet
- xtakkunen
rahtari1 kirjoitti:
yhtähyvää huolta ku noist perintö siteist, hiihdon jälkeen valmistin itelle terveen aterian ,pistin uuniin 750asteeseen koko hkoon sinisen lenkin ja sen kylkiäisiks kokonainen reikäleipä ja 2si senttii flooraa päälle kaikkein vahviten sulattuu ,mut piti suolasirottimest lisää viel vähä suolaa ku tuntu niin miedolle,onkohan toi mun makkara jo valmis ku se on kuihtunu jo puolella ja levinny ku ladon ovet
oo mitään terveellist,ku se hk:n sininen ois pitänny silasta ensteks runsaalla voikerroksella,kaapia ontoks,ja laittaa rasvanen juusto täytteeks.Opettelehan ny oikee ruokavalio koostumus,äläkä yllytä ketään noihin floora talipalloihin.
- rahtari1
xtakkunen kirjoitti:
oo mitään terveellist,ku se hk:n sininen ois pitänny silasta ensteks runsaalla voikerroksella,kaapia ontoks,ja laittaa rasvanen juusto täytteeks.Opettelehan ny oikee ruokavalio koostumus,äläkä yllytä ketään noihin floora talipalloihin.
vähä tota ruokavalioo ku jälkkäriks ostin kevyt-flooran ja aion syödä sen koko rasian lusikal kertaheitol tyhjäks
- xtakkunen
rahtari1 kirjoitti:
vähä tota ruokavalioo ku jälkkäriks ostin kevyt-flooran ja aion syödä sen koko rasian lusikal kertaheitol tyhjäks
tasotus siitä tulee,mut kyl ei vieläkää tasapainonen.Kyl se on nii,et voi on voita,eikä sitä mikään voita.Pidäppäs tää ny mielessäs,et ei tarvi kovin monesti samaa asiaa opettaa.
- rahtari1
xtakkunen kirjoitti:
tasotus siitä tulee,mut kyl ei vieläkää tasapainonen.Kyl se on nii,et voi on voita,eikä sitä mikään voita.Pidäppäs tää ny mielessäs,et ei tarvi kovin monesti samaa asiaa opettaa.
ostan tästälähin vaan pelkkää VOITA ja petraan vähän sen käyttöö nostan leivälle sen paksuuskerroksen entisestä 2ta sentistä 3meen senttiin
- xtakkunen
rahtari1 kirjoitti:
ostan tästälähin vaan pelkkää VOITA ja petraan vähän sen käyttöö nostan leivälle sen paksuuskerroksen entisestä 2ta sentistä 3meen senttiin
sä oot sit hyvä oppimaan kaikkii uusii asioit.Kiitän ihan tuost että painoit sen kerralla mielees,ei tarvi olla jatkuvasti toitottomas samasta assiist.
- rahtari1
xtakkunen kirjoitti:
sä oot sit hyvä oppimaan kaikkii uusii asioit.Kiitän ihan tuost että painoit sen kerralla mielees,ei tarvi olla jatkuvasti toitottomas samasta assiist.
vast yks ruokalaji,kuhan suunnittelet mul koko viikon menyyn paperil ni sit oon tyytyväine
sanon suoraan sen..." noup ei aamulenkkiä.... ei jaska millään.....=:0))))))
Hörmentä vaan....- rahtari1
niin pitkä aika et meinas täs tulla jo ikävä mut ei nyt kuitenkaan viel täs kuus mut enskuus ois jo tullu ja huomentaaaaaa
rahtari1 kirjoitti:
niin pitkä aika et meinas täs tulla jo ikävä mut ei nyt kuitenkaan viel täs kuus mut enskuus ois jo tullu ja huomentaaaaaa
en muuten oo mihkään hävin....Täällä oon kiukutellu...kjäh.....Katsos rahtari.... ku mää en anna periks...heh.....=:0)))))))))))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
en muuten oo mihkään hävin....Täällä oon kiukutellu...kjäh.....Katsos rahtari.... ku mää en anna periks...heh.....=:0)))))))))))))
tarttisitsä jotain kovempaa tohon lohdukkeeks,tarkotan huikkaa
rahtari1 kirjoitti:
tarttisitsä jotain kovempaa tohon lohdukkeeks,tarkotan huikkaa
mä mitään huikkaa.......haluu...mut muu kova ööö....*vaikenee kuin muuri...*
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
mä mitään huikkaa.......haluu...mut muu kova ööö....*vaikenee kuin muuri...*
oikeen hyssyttelet ,et sä saa sanaa suustas vai ooks unohtanu jo sun äidinkieles,anaas tulla vaan mitä sul oli mieles
rahtari1 kirjoitti:
oikeen hyssyttelet ,et sä saa sanaa suustas vai ooks unohtanu jo sun äidinkieles,anaas tulla vaan mitä sul oli mieles
saattaa tulla vaiks mitä.... tekstiiiii...=:0))))==]
runetti on kerrankin hihihihihljaaaaaa....
- AMR-52
...kumipyöräjunakuski...))))) siinhä ei sinänsä vahinkoo tapahu,jos sukset alt pois kuluu. jatkaa sauvakäveleskelyllä...)))))
- rahtari1
siit onki pitkä aikas jo ku viimeks tavattiin,no toi kävely ois iha hyvä vaihtoehto mut mä jouduin vaalimaan niit mun siteitä ku ne on isoäidin isoäidiltä perinnös saatu,ja ens viikol käyn ostaa inter-sportista uudet sukset,kyl perskele niit kerkee menee viel tusina ennen ku lunta saadaan oon mä vaan sellanen hiihtäjä
- AMR-52
rahtari1 kirjoitti:
siit onki pitkä aikas jo ku viimeks tavattiin,no toi kävely ois iha hyvä vaihtoehto mut mä jouduin vaalimaan niit mun siteitä ku ne on isoäidin isoäidiltä perinnös saatu,ja ens viikol käyn ostaa inter-sportista uudet sukset,kyl perskele niit kerkee menee viel tusina ennen ku lunta saadaan oon mä vaan sellanen hiihtäjä
...sentäs vähä tuoreemmat..)) Y-siteet...))) monoiskii reijät pohjas,ettei kalhu irtoo,ko laskettelen Kitzbyhelin ales..))) Pala-Kalle jääp ko seisomaa taa...))))
- AMR-52
AMR-52 kirjoitti:
...sentäs vähä tuoreemmat..)) Y-siteet...))) monoiskii reijät pohjas,ettei kalhu irtoo,ko laskettelen Kitzbyhelin ales..))) Pala-Kalle jääp ko seisomaa taa...))))
...mistäs hitost noi muut hankkii esim saks. Y:n tohon textiin,en mie viitti kelata jostai haust sitä eriksee..((
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
tyytyväinen noihin mun perintösiteisiin,mut tänään käytin monojen siasta hai-saappaita ku ne myötääntyy hyvin tämmösel kelil isois alamäissä kuha saa ekaks vauhrin kohilleen
- pökkis
sulla on väärät siteet!
- rahtari1
oli vasemmas jalas ja toinen oikees jalas
- xtakkunen
rahtari1 kirjoitti:
ihan kohillaan.Ku eihä kahta sidettä mahdu millää samaan monoon.Ai,että sulle sit ehdotettiin tota dementia hiihtoo.Ootkos muuten kokeillu?Onnistukos.
- pökkis
rahtari1 kirjoitti:
kelillä pitää olla naisten siteet!liukkaat nääs
- rahtari1
xtakkunen kirjoitti:
ihan kohillaan.Ku eihä kahta sidettä mahdu millää samaan monoon.Ai,että sulle sit ehdotettiin tota dementia hiihtoo.Ootkos muuten kokeillu?Onnistukos.
dementtia hiihtoo mut tää hiihtolaji määrättiin mul jo nyt käyttöön vaik ei oo luntakaan niin HYKS istä ihan ettei vaan pääse toi koneisto hyytyy ennen talvee
- xtakkunen
pökkis kirjoitti:
kelillä pitää olla naisten siteet!liukkaat nääs
on,ja saa ihan varoo et ei lipsu.
nyt hymiö treeneihin kasalle,oot laiskotellut opiskelussas!
- rahtari1
tulin just hiihtolenkiltä ja tänään en niitä viel opiskele ,jätän ne hommat ens viikkoon ja keskityn nyt vaan hiihtoon
- xtakkunen
rahtari1 kirjoitti:
tulin just hiihtolenkiltä ja tänään en niitä viel opiskele ,jätän ne hommat ens viikkoon ja keskityn nyt vaan hiihtoon
toi kuntoilu ihan tullu sytämen assiiks?Syrjäyttäks hiihto motakii muuta fiksumpa assiita?Niinkus esim laulu,naiset ja ,,,,,,,****?Mut muistappas ny,urheilija ku ei oikeen tervettä päivää näe.
rahtari1 kirjoitti:
on kesken,täti tulee kylään poistun linjoilta=)) eikä sit mitään sättäilyä täällä,sefu ei tykkää!
- rahtari1
xtakkunen kirjoitti:
toi kuntoilu ihan tullu sytämen assiiks?Syrjäyttäks hiihto motakii muuta fiksumpa assiita?Niinkus esim laulu,naiset ja ,,,,,,,****?Mut muistappas ny,urheilija ku ei oikeen tervettä päivää näe.
kyl mä koht palaan takas sinne ruotuun,mut laulun naisten ja ......... takiahan mä kuntoohjelman sainki
- xtakkunen
rahtikarju kirjoitti:
on kesken,täti tulee kylään poistun linjoilta=)) eikä sit mitään sättäilyä täällä,sefu ei tykkää!
otettu taltee toisaalle,et se haittaa.Voi kerralla pökkästä uuvestaa tän näkyvil.Ikävämpi hommeli,ku eiks tääki oo alunpitäin suunniteltu keskusteluks,ja mitähän muuta sättäilykää on?Kysyn vaan,ja samoin tein kysäsen samaa tän palstan SEFULTA?Pitäskös jokaisen vaan kirjottaa oma asiasa,ja seuraava vastaa omalla uudella alotuksella?Vaikeeks menee,mut onhan palstalla tilaa.Pientä selvennystä tää homma kyl kaipaa,mut kyselyiden jälkeen yleensä kaikki on lentäneet sinne kadonneitten keskusteluiden hautuumaalle.
- rahtari1
rahtikarju kirjoitti:
täti,onks sul semmosiiki viel elossa,mulle jo vähä vieras sana
- xtakkunen
rahtari1 kirjoitti:
kyl mä koht palaan takas sinne ruotuun,mut laulun naisten ja ......... takiahan mä kuntoohjelman sainki
karvaisia käsiään!!!!Jahas et niinku naisten takia,jottain siis mielessä kuiteski!!!!
- xtakkunen
rahtari1 kirjoitti:
täti,onks sul semmosiiki viel elossa,mulle jo vähä vieras sana
ku joillaki tuo geenien perimä antaa pitemmän elämaän.Ne on varmaan tienneet sen oikeen ruokavalion ja tiukasti nouvvatanneet sitä,siinä se salaisuus.
- rahtari1
xtakkunen kirjoitti:
karvaisia käsiään!!!!Jahas et niinku naisten takia,jottain siis mielessä kuiteski!!!!
ei hirvaa sanoo mitä mieles liikkuu täähän on perheohjelma VAI ONKO
- rahtari1
xtakkunen kirjoitti:
ku joillaki tuo geenien perimä antaa pitemmän elämaän.Ne on varmaan tienneet sen oikeen ruokavalion ja tiukasti nouvvatanneet sitä,siinä se salaisuus.
suo on mullakin täti ja setä mut ne on japanilaisii enkä oo koskaan nähny niit ja koulus harjottelin piirustustunnilla kirjottaa niille kirjeen
- xtakkunen
rahtari1 kirjoitti:
ei hirvaa sanoo mitä mieles liikkuu täähän on perheohjelma VAI ONKO
Täähän on poitettavien keskustelijoiden palsta,ja kantsii olla skarppina josko haluu kaikki ehtii lukea.Juuh äläs ihan kaikkee kerro,mutku jättää auki jonkin kohdan niin siitäpäs sitte saa repiä mitä haluu.!!!!Jahas,saankos arvata????No en kehtaa menee pian poitoon jos sanon mitä aaaaattttteeeeleeeen.
- xtakkunen
rahtari1 kirjoitti:
suo on mullakin täti ja setä mut ne on japanilaisii enkä oo koskaan nähny niit ja koulus harjottelin piirustustunnilla kirjottaa niille kirjeen
harakanvarpaillakos teit ne harjotelmat.Tulkiks mandariinikiinan ja egyptogian erikoisasiantuntija tulkis?
- rahtari1
xtakkunen kirjoitti:
Täähän on poitettavien keskustelijoiden palsta,ja kantsii olla skarppina josko haluu kaikki ehtii lukea.Juuh äläs ihan kaikkee kerro,mutku jättää auki jonkin kohdan niin siitäpäs sitte saa repiä mitä haluu.!!!!Jahas,saankos arvata????No en kehtaa menee pian poitoon jos sanon mitä aaaaattttteeeeleeeen.
annas tulla vaan mitä sulla taas mielessä onkaan,mut saatan jo kyl arvata,SANONKO
- rahtari1
xtakkunen kirjoitti:
harakanvarpaillakos teit ne harjotelmat.Tulkiks mandariinikiinan ja egyptogian erikoisasiantuntija tulkis?
mut yhest kirjas mä katoin mallii ja väänsin samanlaisii kirjaimii ,mut se oli joku aikuisten lehti ,et arvaan vaan nykyään melkein mitä kirjotin ku sielt ei tullu koskaan vastausta
- xtakkunen
rahtari1 kirjoitti:
annas tulla vaan mitä sulla taas mielessä onkaan,mut saatan jo kyl arvata,SANONKO
ku tää on perheohjelma.Tai jos oot rohkee sano vaan.
- xtakkunen
rahtari1 kirjoitti:
mut yhest kirjas mä katoin mallii ja väänsin samanlaisii kirjaimii ,mut se oli joku aikuisten lehti ,et arvaan vaan nykyään melkein mitä kirjotin ku sielt ei tullu koskaan vastausta
myyä geishaks sinne ja valokuva mukaan.En ihmettele jos yhtey katkes,mut josko kokkeilisit uuvemman kerran.
- rahtari1
xtakkunen kirjoitti:
myyä geishaks sinne ja valokuva mukaan.En ihmettele jos yhtey katkes,mut josko kokkeilisit uuvemman kerran.
kirjotan tämmösenä huuhaana niin mutha karkotetaan maasta
- xtakkunen
rahtari1 kirjoitti:
kirjotan tämmösenä huuhaana niin mutha karkotetaan maasta
ku mehän ei päästetä.
- rahtari1
xtakkunen kirjoitti:
ku mehän ei päästetä.
ku ne tulee perskulevie hakee mut konstaapelien ja valkotakkien kans yhes ja sittoo pakkopaitaan
- xtakkunen
rahtari1 kirjoitti:
ku ne tulee perskulevie hakee mut konstaapelien ja valkotakkien kans yhes ja sittoo pakkopaitaan
et vaikka panttivankiks.Ja suuret lunnaat ehdoks.Kattos ku ne ei kuiteskaa suostu simmotti raha summiin,niin ne varmaan sanoo et pitäkää sit hyvänänne.
- rahtari1
xtakkunen kirjoitti:
et vaikka panttivankiks.Ja suuret lunnaat ehdoks.Kattos ku ne ei kuiteskaa suostu simmotti raha summiin,niin ne varmaan sanoo et pitäkää sit hyvänänne.
muistakaa pyytää kauheet lunnaat joo ei ne suostu maksaa,alanki ensviikonloppuna kirjottaa niille japaniin ,mut siin on vaan yks huono puoli ku mun asiat tuppaa aina väkisin kääntyy ton irstailun puolel
- xtakkunen
rahtari1 kirjoitti:
muistakaa pyytää kauheet lunnaat joo ei ne suostu maksaa,alanki ensviikonloppuna kirjottaa niille japaniin ,mut siin on vaan yks huono puoli ku mun asiat tuppaa aina väkisin kääntyy ton irstailun puolel
puhut vaa jattain siansaksaa,niin ne ei ymmärrä.Mut meille sun pitää kyl tehhä selväks et aina siinä kohtii ku solkkaat jottai epämääräst,nii se on sit sitä ,,,***** kivaa!!!
- rahtari1
xtakkunen kirjoitti:
puhut vaa jattain siansaksaa,niin ne ei ymmärrä.Mut meille sun pitää kyl tehhä selväks et aina siinä kohtii ku solkkaat jottai epämääräst,nii se on sit sitä ,,,***** kivaa!!!
sanoo et nyt ei men oikeen jakeluun
- xtakkunen
rahtari1 kirjoitti:
sanoo et nyt ei men oikeen jakeluun
niist kaukomaiden sukulaisist,nii eihä sua voi karkottaa ku me otetaan kiltaidoton mies hoteisiimme,ja opetetaan kilii kahdel eri taval.Se kyl se koulutettava saa valita mimmosel taval sitä kieltä sit tunge.... no opetetaan.
- rahtari1
xtakkunen kirjoitti:
niist kaukomaiden sukulaisist,nii eihä sua voi karkottaa ku me otetaan kiltaidoton mies hoteisiimme,ja opetetaan kilii kahdel eri taval.Se kyl se koulutettava saa valita mimmosel taval sitä kieltä sit tunge.... no opetetaan.
sullaku oli sillo jotain tärkeetä niin pyydä et lone lähettää sulle mun e-mail osotteen,mut älä an sit sitä kellään
- xtakkunen
rahtari1 kirjoitti:
Ei voinu vastata siihen,mut mä teen niin,ja se osote on sit varmaan hiljaisuuden takana,kun mulla on tuo osotemuisti niin huono,et en ossaakkaa muualle ku kottiin.Tavataan tuol toisaal,mut ny osu kokkivuoro just.
- pyörremyrsky
...sä oot ollu kovin REIPAS!! tai no joo...pelkkää takaperin alamäkee??... wow :D
- rahtari1
vieläks sul on punanen toi hiusmuoto ja mä nääs oon niin kysytty ton työnpuoles et en oo ehtinä tänne asti
- pyörremyrsky
rahtari1 kirjoitti:
vieläks sul on punanen toi hiusmuoto ja mä nääs oon niin kysytty ton työnpuoles et en oo ehtinä tänne asti
juu!! Joo se toi työ HÄIRITSEE HuuHaa-harrastuksii...dääm!!!
- rahtari1
pyörremyrsky kirjoitti:
juu!! Joo se toi työ HÄIRITSEE HuuHaa-harrastuksii...dääm!!!
sä lähtisit mun repsikaks niin selviisin välil ees yöks teille,tarkotin meille
- pyörremyrsky
rahtari1 kirjoitti:
sä lähtisit mun repsikaks niin selviisin välil ees yöks teille,tarkotin meille
Jaa että teille eiku meille eiku... ?? Ja mikä olis rep SI 2???? Tää ei oikee jymmärrä hjyvän päälle... (nolona)
- rahtari1
pyörremyrsky kirjoitti:
Jaa että teille eiku meille eiku... ?? Ja mikä olis rep SI 2???? Tää ei oikee jymmärrä hjyvän päälle... (nolona)
ois vähä niinku apumies ,mut ei sun tarttis tehä mithn kuhan vaan oisit mun seurana ja palkka juoksis
- pyörremyrsky
rahtari1 kirjoitti:
ois vähä niinku apumies ,mut ei sun tarttis tehä mithn kuhan vaan oisit mun seurana ja palkka juoksis
lähetää just sillee!!! Niinku et PALKKAA tulee ku EI TEE MITÄÄ??? wow...Nii ja saa viel höpöttää...elix niinku viihdyttää sua??!!! ja paranee vaa... aVot!!! ja savuMerkkej välil... WAU!!! :D
- rahtari1
pyörremyrsky kirjoitti:
lähetää just sillee!!! Niinku et PALKKAA tulee ku EI TEE MITÄÄ??? wow...Nii ja saa viel höpöttää...elix niinku viihdyttää sua??!!! ja paranee vaa... aVot!!! ja savuMerkkej välil... WAU!!! :D
ja välil sit vähän ,no jääköön sanomatta meinas taas lipee vähä noi mun asiat ,pääasia et palkka tulee ja se mis sun tarttee vähän joskus jelppii nii ei kumminkaa tartte sentakia ulos autosta mennä
- pyörremyrsky
rahtari1 kirjoitti:
ja välil sit vähän ,no jääköön sanomatta meinas taas lipee vähä noi mun asiat ,pääasia et palkka tulee ja se mis sun tarttee vähän joskus jelppii nii ei kumminkaa tartte sentakia ulos autosta mennä
jos autan sua ottaa housut pois ku sä...PISSIT vauhissa??? olix jotai niinku ihan tarkkaa OIKEIN?? ??
- rahtari1
pyörremyrsky kirjoitti:
jos autan sua ottaa housut pois ku sä...PISSIT vauhissa??? olix jotai niinku ihan tarkkaa OIKEIN?? ??
nyt alkaa jo polttaa mut en mä pissimiseen sitä apuu tarvii,sen mä kyl suoritan jo ihan ite ja vauhdissa,kato saksas ei uskalla hampurissa ainakaan pysähtyy niille tarpeille,voi viel käydä hullust
jollakin pelillä kotiin pääsin mutta töyhtö on ihan sekas että paatkos sen kuntoon.
- rahtari1
mut missähän päin suomee tää operaatio tarttis suorittaa,ja tartteeks siin surrilankaa et tiiän ottaa oikeet värkit mukaan
rahtari1 kirjoitti:
mut missähän päin suomee tää operaatio tarttis suorittaa,ja tartteeks siin surrilankaa et tiiän ottaa oikeet värkit mukaan
mutta mä en sit oo hidas ja ota mikä nuora hyvänsä, mua on niin pirun vaikee saada kiinni:)))
- rahtari1
tuputuu kirjoitti:
mutta mä en sit oo hidas ja ota mikä nuora hyvänsä, mua on niin pirun vaikee saada kiinni:)))
ihan rekan työkaluil vai pitääkö ottaa vielä järeempää asetta
rahtari1 kirjoitti:
ihan rekan työkaluil vai pitääkö ottaa vielä järeempää asetta
Mun nostamiseen kuulemma vaaditaan tunkki, niin ainakin yks poke sanoi kun kantoi mua pihalle.
- rahtari1
tuputuu kirjoitti:
Mun nostamiseen kuulemma vaaditaan tunkki, niin ainakin yks poke sanoi kun kantoi mua pihalle.
ollu sit perskuleen hontelo poke ,kato mun käsis lentäsit ku leppäkeihäs,meinaan rekkan sisään
rahtari1 kirjoitti:
ollu sit perskuleen hontelo poke ,kato mun käsis lentäsit ku leppäkeihäs,meinaan rekkan sisään
Meinaan mun pyllystä ei sit joka häiskä nosta kun siinä on sitä pinta- alaa!
- rahtari1
tuputuu kirjoitti:
Meinaan mun pyllystä ei sit joka häiskä nosta kun siinä on sitä pinta- alaa!
heivaan sut aikas nopee kuule sinne hyttaan,johan mä välil joudun trukiki nostaa lavalle et saa kuorman purettuu
rahtari1 kirjoitti:
heivaan sut aikas nopee kuule sinne hyttaan,johan mä välil joudun trukiki nostaa lavalle et saa kuorman purettuu
sellaset isot kädet:))))
- rahtari1
tuputuu kirjoitti:
sellaset isot kädet:))))
kuule pistolapioki on pienempi
- rahtari1
tuputuu kirjoitti:
Ne kourat kyllä pitää nähdä:))))
tuol toises paikkaa ne sit tiiät kyl mis
rahtari1 kirjoitti:
tuol toises paikkaa ne sit tiiät kyl mis
Hihiii mua jo jänskättää että mitä sitä sieltä löytyy:))))))))))))
- rahtari1
tuputuu kirjoitti:
Hihiii mua jo jänskättää että mitä sitä sieltä löytyy:))))))))))))
tiiät sit paikan ,jokos sä oot siel käyny
rahtari1 kirjoitti:
tiiät sit paikan ,jokos sä oot siel käyny
Mä en sit tosissaan kässää miks tää suomi24 aina pöllii mun nikin. Ei sitä luulis että kukaan haluu esiintyä meikän paikalla jos ei oo pakko.
- rahtari1
tuputuu kirjoitti:
Mä en sit tosissaan kässää miks tää suomi24 aina pöllii mun nikin. Ei sitä luulis että kukaan haluu esiintyä meikän paikalla jos ei oo pakko.
ku on tullu jo yöstä asti hilluttuu
- ku kerra
lupasin tulla leuhottaa jos lottopotti ossuu kohalle
nysse osu
nysse osu
viis oikeen heh
mun pörssi liho vähäsen mut laihtuu saman tien ku sitä tupakkaa pittää etelleen ostaa
pakkastaki pisaa nii että niile oravannahkoile ois ny käyttöö vaa iliman niitäki on ny pakko poistuu pihalle. soon moro sitte.- rahtari1
joo nyt muistan ,äläs ny heti sinne handelliin lähe ja nehän on tänään kiinni ,vai etkö muistanu
- mittää
rahtari1 kirjoitti:
joo nyt muistan ,äläs ny heti sinne handelliin lähe ja nehän on tänään kiinni ,vai etkö muistanu
vikkaa oo sulla ku mullakaa
tosa kadul on viis bubii peräperää
eikä tartte ku kävellä katua eestaas ja joka ovesta poiketa sissää menne tulle ni johan kummasti alakaa ramasee
kyl sää ny mun sunnuntai kiiruut ymmrrät - rahtari1
mittää kirjoitti:
vikkaa oo sulla ku mullakaa
tosa kadul on viis bubii peräperää
eikä tartte ku kävellä katua eestaas ja joka ovesta poiketa sissää menne tulle ni johan kummasti alakaa ramasee
kyl sää ny mun sunnuntai kiiruut ymmrrätnyt sun kiiruut ymmärrän ,mut ennenku alat sahaa sitä bupien välii nii käy ny peskule ekaks ostaa sitä tupakkii ja ostakkin kunnon hivakka ettei het lopu ja sit lähet sil bupilenkin ja koitas huomen aamul sit muistella et montaks kertaa pääsit eri bupeihin illanmittaan
- sweet_lemon
en oo perskuleen omaisuutta, enkä rökäle, mutta huomenta kuitenkin :) Täällä pohjosessa voi hiihdellä eikä sukset kulu, voiteet vaan niinku pitääkin. Tuossa sun hommassa kyllä kunto kohoo paremmin...
- rahtari1
joo kyl mul viel tusina kerkee mennä suksii ennenku lumi tulloo,kyl toi asvaltti syö sukset per 10pin lenkki
- sweet_lemon
rahtari1 kirjoitti:
joo kyl mul viel tusina kerkee mennä suksii ennenku lumi tulloo,kyl toi asvaltti syö sukset per 10pin lenkki
lähtee varmaan nousuun tuolla sun tempauksella, heh. Pian oot olyympia-ainesta, mutta älä sitten kajoa hemohessiin sun muihin, kyllä tuolla keinoin kunto nousee muutenkin...
- leidi_10
Mäkin just tulin hiihtämästä..:)) Vai oliko se vaan unta...tais olla..painajaista!!
- rahtari1
mä se hiihdin kympin lenkin jo aamul ja tein terveellisen aamupalan ,pistin hk.oon sinisen lenkin uuniin kokonaisena ja uuni 750asteeseen ja koko reikälreipä jä sen päälle 2ks senttii flooraa mä nääs pidän teveydestä kii
- leidi_10
rahtari1 kirjoitti:
mä se hiihdin kympin lenkin jo aamul ja tein terveellisen aamupalan ,pistin hk.oon sinisen lenkin uuniin kokonaisena ja uuni 750asteeseen ja koko reikälreipä jä sen päälle 2ks senttii flooraa mä nääs pidän teveydestä kii
susta on noin terveellisten elämäntapojen orja tullu..? ;)) Floorakii vaan 2 senttii..
- rahtari1
leidi_10 kirjoitti:
susta on noin terveellisten elämäntapojen orja tullu..? ;)) Floorakii vaan 2 senttii..
mulle HYKSistä ton ruokavalion ja käski nyt jo alkaa harrastaa hiihtoo,et pysyy toi pumppu kunnossa
- leidi_10
rahtari1 kirjoitti:
mulle HYKSistä ton ruokavalion ja käski nyt jo alkaa harrastaa hiihtoo,et pysyy toi pumppu kunnossa
on tietenki noudatettava! Hehee!! :)))
- varatartsan
rahtari. Huomenia vaan muillekkin. Sulla siis loppumatka meni sauvakavelyksi. :o)
- leidi_10
Kyl kateeks käy toi rahtari kun sillä noin hyvä kunto ja terveellinen aamupalaki...:))))
- rahtari1
joo mä kun oon alkanu harrastaa tota hiihtoo ,mut tusina menee viel suksii ennenku lunta tulee ,mut ei se mitään mul on suhteita inter-sporttiin,tänään hiihdin hai-saappailla ku ne myötääntyy nois hirveis alamäjis paremmin ku monot kuhan vautiin pääsee
- varatartsan
leidi_10 kirjoitti:
Kyl kateeks käy toi rahtari kun sillä noin hyvä kunto ja terveellinen aamupalaki...:))))
leidi hei! ;o) On todellakin terveellinen aamupala. Lenkkimakkarahan on tunnetusti suomalaisen miehen vihannes.:o) Olispa ollut hauska katsella sitä rahtarin hiihtomatkaa. Siinä on ponnari heilunut ja hiki lentänyt. Eipäs ole antanut periksi. :o)))
- varatartsan
rahtari1 kirjoitti:
joo mä kun oon alkanu harrastaa tota hiihtoo ,mut tusina menee viel suksii ennenku lunta tulee ,mut ei se mitään mul on suhteita inter-sporttiin,tänään hiihdin hai-saappailla ku ne myötääntyy nois hirveis alamäjis paremmin ku monot kuhan vautiin pääsee
varmaallisillä hiihdit? Siis sellaset siteet, mihin jalka vaan tökatään, siis se saapas, Hai...saapas.:o\ Tuliko edes hiki? On siinä läpse käynyt asvaltilla! :o|
- leidi_10
varatartsan kirjoitti:
leidi hei! ;o) On todellakin terveellinen aamupala. Lenkkimakkarahan on tunnetusti suomalaisen miehen vihannes.:o) Olispa ollut hauska katsella sitä rahtarin hiihtomatkaa. Siinä on ponnari heilunut ja hiki lentänyt. Eipäs ole antanut periksi. :o)))
on terveellisiä kyl.Ja sit pitäs jotain vihreetä syödä joka päivä kuulema. Mäkin ostin vihreitä kuulia ja oon kiltisti joka päivä niitä popsinu.. Kyl tuntuu terveelliseltä olo! ;)))
- varatartsan
leidi_10 kirjoitti:
on terveellisiä kyl.Ja sit pitäs jotain vihreetä syödä joka päivä kuulema. Mäkin ostin vihreitä kuulia ja oon kiltisti joka päivä niitä popsinu.. Kyl tuntuu terveelliseltä olo! ;)))
on sopimus jäniksien kanssa. Mä en syö niiden ruokia, eikä jänikset syö mun eväitä. Hmmm, kyllä mä salaa niitä syön... ;o\ Vai että marmelaardia pistelet poskeen? ;o)))
- rahtari1
varatartsan kirjoitti:
varmaallisillä hiihdit? Siis sellaset siteet, mihin jalka vaan tökatään, siis se saapas, Hai...saapas.:o\ Tuliko edes hiki? On siinä läpse käynyt asvaltilla! :o|
on rotanloukkusiteet ja oon saanu ne perinnöks isoäidin isoäidiltä, kyl viimiset kaks kilsaa oli melkosta lätinää
- varatartsan
rahtari1 kirjoitti:
on rotanloukkusiteet ja oon saanu ne perinnöks isoäidin isoäidiltä, kyl viimiset kaks kilsaa oli melkosta lätinää
kai ne saappaat pari numeroo suuremmat kuin jalka? Se on muuten pitkä ja kivulias hiihdellä, jos varpaatkin on siteissä! :o|
- leidi_10
varatartsan kirjoitti:
on sopimus jäniksien kanssa. Mä en syö niiden ruokia, eikä jänikset syö mun eväitä. Hmmm, kyllä mä salaa niitä syön... ;o\ Vai että marmelaardia pistelet poskeen? ;o)))
pupujen ruokaa syöt..! Hih hih! Kylläpäs sä oot tuhma jos teil sopimuskin on ettet syö..;))) Mut marmeladin täytyy olla terveellistä koska se on vihreetä..enhän mä muuten..;)))
- rahtari1
varatartsan kirjoitti:
kai ne saappaat pari numeroo suuremmat kuin jalka? Se on muuten pitkä ja kivulias hiihdellä, jos varpaatkin on siteissä! :o|
mut tuli senverran tuhdinkokoset et yhes alamäeski menin takaperin alas ku pääs koko jätkä kääntyy saappais
- varatartsan
leidi_10 kirjoitti:
pupujen ruokaa syöt..! Hih hih! Kylläpäs sä oot tuhma jos teil sopimuskin on ettet syö..;))) Mut marmeladin täytyy olla terveellistä koska se on vihreetä..enhän mä muuten..;)))
porkkanoita ja tomaatteja ja... Ne ei kyllä ole vihreitä. Mites tuo minttulikööri? Sehän on kans vihreetä. :o) Onkos sekin terveellistä? ;o)))
- varatartsan
rahtari1 kirjoitti:
mut tuli senverran tuhdinkokoset et yhes alamäeski menin takaperin alas ku pääs koko jätkä kääntyy saappais
saappaisiin mahtuu sitten useammat villasukat ja vaikka tanssikengätkin. Vanhat on siteet sulla.
Mä sain perintönä tosi vanhan repun. Perimätietojen mukaan se on isoisäni isän repunrepun reppu. :o| - leidi_10
varatartsan kirjoitti:
porkkanoita ja tomaatteja ja... Ne ei kyllä ole vihreitä. Mites tuo minttulikööri? Sehän on kans vihreetä. :o) Onkos sekin terveellistä? ;o)))
on kyl hyvii keitettynä ja voisulaa päälle..nam! ;)) Mä en niin terveellistä elämäntapaa noudata et minttulikööriä ottasin..:( Mut tietty jos lääkäri määrää ni sit..;)))
- varatartsan
leidi_10 kirjoitti:
on kyl hyvii keitettynä ja voisulaa päälle..nam! ;)) Mä en niin terveellistä elämäntapaa noudata et minttulikööriä ottasin..:( Mut tietty jos lääkäri määrää ni sit..;)))
löytyis lääkäri, joka suosittelis minttulikööriä? Mahtais olla tuntua vastaanotolle. ;o)))
Taidanpas lähtee hakee kaupasta porkkanoita. Keittää ne ja sitä voisulaa päälle. Se on tosiaan hyvää. :o) Parempi porkkana, kuin porkbroileri. ;o))) - leidi_10
varatartsan kirjoitti:
löytyis lääkäri, joka suosittelis minttulikööriä? Mahtais olla tuntua vastaanotolle. ;o)))
Taidanpas lähtee hakee kaupasta porkkanoita. Keittää ne ja sitä voisulaa päälle. Se on tosiaan hyvää. :o) Parempi porkkana, kuin porkbroileri. ;o)))sellasta lääkärii löytyykään ku mä en tykkää minttulikööristä. Sillohan se tuntus oikeesti lääkkeeltä..yök! ;)) Mä taidan kans pistää porkkanoit kiehuu ku alko tekee mieli..ja eilen ostin voitakin.. :))) Vatsa kurisee jo..:))))
- rahtari1
varatartsan kirjoitti:
saappaisiin mahtuu sitten useammat villasukat ja vaikka tanssikengätkin. Vanhat on siteet sulla.
Mä sain perintönä tosi vanhan repun. Perimätietojen mukaan se on isoisäni isän repunrepun reppu. :o|jo tosi vanha mut menin laskuis jo sekasin ,et kenes se niinku oli sit viimitteeks ennensuo
- varatartsan
leidi_10 kirjoitti:
sellasta lääkärii löytyykään ku mä en tykkää minttulikööristä. Sillohan se tuntus oikeesti lääkkeeltä..yök! ;)) Mä taidan kans pistää porkkanoit kiehuu ku alko tekee mieli..ja eilen ostin voitakin.. :))) Vatsa kurisee jo..:))))
laittamassa porkkanat tulille. Hyvää ruokahalua. ;o)
- leidi_10
varatartsan kirjoitti:
laittamassa porkkanat tulille. Hyvää ruokahalua. ;o)
samoin! :)))))
- varatartsan
rahtari1 kirjoitti:
jo tosi vanha mut menin laskuis jo sekasin ,et kenes se niinku oli sit viimitteeks ennensuo
tää repunrepun reppuko? Ilmeisesti se on keikkunut ennen minua isäni selkäpuolella pilkkireissuilla. Mut vanha reppu se kuitenkin on! :o|
- leidi_10
varatartsan kirjoitti:
tää repunrepun reppuko? Ilmeisesti se on keikkunut ennen minua isäni selkäpuolella pilkkireissuilla. Mut vanha reppu se kuitenkin on! :o|
pakko kertoo et mullakin on vanha perintökirves liiteris.Jostain viime vuosituhannelta.Siihen on vaan varsi vaihdettu joka toinen vuosi ja terä joka vuosi. :))
- rahtari1
varatartsan kirjoitti:
toiki homma,mut mun piti viel kertoo sulle niist kumisaappaist senverran et ikävin puoli niis oli ku ne hiersi kainalot verille
- varatartsan
leidi_10 kirjoitti:
pakko kertoo et mullakin on vanha perintökirves liiteris.Jostain viime vuosituhannelta.Siihen on vaan varsi vaihdettu joka toinen vuosi ja terä joka vuosi. :))
todella vanha kirves leidillä! ;o))))))))))))
- varatartsan
rahtari1 kirjoitti:
toiki homma,mut mun piti viel kertoo sulle niist kumisaappaist senverran et ikävin puoli niis oli ku ne hiersi kainalot verille
kookkaat saappaat ovat todellakin olleet, kun haisaappaissa se varren pituus suhteessä jalanpesään on lyhyempi, kuin vaikkapa Nokian kontiosaappaissa. Oletpas varannut tuota kasvunvaraa ihan kiitettävästi. :o\
- leidi_10
varatartsan kirjoitti:
todella vanha kirves leidillä! ;o))))))))))))
on kulkenut suvussa kauan ja nyt mulle joutunu. Pidän siitä hyvää huolta. ;))))
- rahtari1
varatartsan kirjoitti:
kookkaat saappaat ovat todellakin olleet, kun haisaappaissa se varren pituus suhteessä jalanpesään on lyhyempi, kuin vaikkapa Nokian kontiosaappaissa. Oletpas varannut tuota kasvunvaraa ihan kiitettävästi. :o\
kontiosaappaat mut mä en oo ihan varma kummasta päästä mä oon jääny vähän lyhyeks ylä vai alapäästä
- varatartsan
leidi_10 kirjoitti:
vaihtaa se varsi sitten jokatoinen vuosi ja terä joka vuosi. Perinteet velvoittavat.;o)))
- varatartsan
rahtari1 kirjoitti:
kontiosaappaat mut mä en oo ihan varma kummasta päästä mä oon jääny vähän lyhyeks ylä vai alapäästä
Hiukset kasvaa päälaella, niinkuin sulla kasvaa, se yläpää on silloin normaalin mittainen. Alapään kokoon sen verran, että jos tytöt tykkää, ei vika ole sielläkään. Outo juttu...
- leidi_10
varatartsan kirjoitti:
vaihtaa se varsi sitten jokatoinen vuosi ja terä joka vuosi. Perinteet velvoittavat.;o)))
perinteitä. Terän oon jo kertaalleen vaihtanu,en tiiä mistä uuden varren saisin..:((
- rahtari1
varatartsan kirjoitti:
Hiukset kasvaa päälaella, niinkuin sulla kasvaa, se yläpää on silloin normaalin mittainen. Alapään kokoon sen verran, että jos tytöt tykkää, ei vika ole sielläkään. Outo juttu...
ne on kovasti kiittäneet,ja joskus on tullu kyl jälkeenpäin kortteja mis ne on maininnu ettei pystyny viikkoon kävelee ja oonha mä poseerannu henry saaren kanssa alastonkuvissa lehdessä KIRKKO JA KAUPUNKI viel keskiaukeemalla ja kunnon värikuvat viel ,kyl mä ihmettelin suuresti miks toi henkka on päässy ees niihin eurooppalaisiin pokkeleffoihin ,ku mulle tuli tarjous hollywoodista asti ron jeremin tilalle
- varatartsan
leidi_10 kirjoitti:
perinteitä. Terän oon jo kertaalleen vaihtanu,en tiiä mistä uuden varren saisin..:((
puuvarsia saa vanhasta puusta. Tuossa lähellä kasvaa tosi vanha puu. Siitähän sen sais. ;o)))
- varatartsan
rahtari1 kirjoitti:
ne on kovasti kiittäneet,ja joskus on tullu kyl jälkeenpäin kortteja mis ne on maininnu ettei pystyny viikkoon kävelee ja oonha mä poseerannu henry saaren kanssa alastonkuvissa lehdessä KIRKKO JA KAUPUNKI viel keskiaukeemalla ja kunnon värikuvat viel ,kyl mä ihmettelin suuresti miks toi henkka on päässy ees niihin eurooppalaisiin pokkeleffoihin ,ku mulle tuli tarjous hollywoodista asti ron jeremin tilalle
stuntiksi, vai ihan miespääosan esittäjäksi? Ja siitä lystistä vielä maksetaan. :o)
- leidi_10
varatartsan kirjoitti:
puuvarsia saa vanhasta puusta. Tuossa lähellä kasvaa tosi vanha puu. Siitähän sen sais. ;o)))
ku sä siel niitä puita näet enemmänki! ;)) Tarviiko puu kaataa vai oksastako sen sais..? Kai sä autat mua..? :))))
- rahtari1
varatartsan kirjoitti:
stuntiksi, vai ihan miespääosan esittäjäksi? Ja siitä lystistä vielä maksetaan. :o)
ihan höyläämään 15 varvii per päivä ja kunnon taksat viel päälle
- varatartsan
leidi_10 kirjoitti:
ku sä siel niitä puita näet enemmänki! ;)) Tarviiko puu kaataa vai oksastako sen sais..? Kai sä autat mua..? :))))
että sen sais oikein paksusta oksasta, ettei tarvii koko puuta kaataa. Mä pidän puista. :o))) Tottakai mä autan sinua. ;o)))
- leidi_10
varatartsan kirjoitti:
että sen sais oikein paksusta oksasta, ettei tarvii koko puuta kaataa. Mä pidän puista. :o))) Tottakai mä autan sinua. ;o)))
sit ettimään sopiva oksa...Kai sulla saha on et sen saa poikki? Mul ei muuta ku toi kirves vaan...;)) Kiva ku autat!!! :)))
- varatartsan
rahtari1 kirjoitti:
ihan höyläämään 15 varvii per päivä ja kunnon taksat viel päälle
Tuo päiväannos vaikuttaa ihan kohtuulliselta, jos eteenottovieteri on moitteettomassa kunnossa. Onkos niissä kuvioissa ns. kilometrikorvaus? Entäs tuo palkka? Urakka- vai tuntipalkka?
- varatartsan
leidi_10 kirjoitti:
saha, ota myös kirves mukaan, niin etsitään sopiva oksa. Otetaan eväät mukaan. Mä teen notskin ja paistetaan makkaraa tai sitten niitä porkkanoita. ;o)))
- rahtari1
varatartsan kirjoitti:
Tuo päiväannos vaikuttaa ihan kohtuulliselta, jos eteenottovieteri on moitteettomassa kunnossa. Onkos niissä kuvioissa ns. kilometrikorvaus? Entäs tuo palkka? Urakka- vai tuntipalkka?
kilometrikorvauksiin ku toi varvimäärä on kumminki tommosel 30senttisel pelil liian vähä ja mitä taas palkkaan tulee niin höylään kyl niit urakkapalkal ,pitäs pystyy tommoset 25 varvii vetää päiväs ni pääsis kunnon tileille ,mut oon senverran joskus vetänykki mut 25 varvin jälkee ei tuu kyl piipusta ku pelkkää savua
- leidi_10
varatartsan kirjoitti:
saha, ota myös kirves mukaan, niin etsitään sopiva oksa. Otetaan eväät mukaan. Mä teen notskin ja paistetaan makkaraa tai sitten niitä porkkanoita. ;o)))
kirveen niin saa sit samal sovittaa sitä vartta..;) Toi kuulosti tosi mukavalta toi notski..Mä tuun viivana...;))))))))
- varatartsan
rahtari1 kirjoitti:
pian jo takit tyhjenee? Otahan lisää sitä flooraa leivän päälle. Kyllä se siitä. :o|
Mä lähen nyt ulkoilemaan... - varatartsan
leidi_10 kirjoitti:
kirveen niin saa sit samal sovittaa sitä vartta..;) Toi kuulosti tosi mukavalta toi notski..Mä tuun viivana...;))))))))
Meinäsin kutsua rahtarin sinne makkaranpaistoon. Meni viesti sille. Onneksi pustyi poistamaan. Heh... Mä lähen nyt ulkoilemaan ja ostan notskimakkarat samalla.Palataan pian. Tuu vaan. :o)))))
kiiltää kun ketun munat pakkasella,mut tätii ei vaan kuulu ei näy,tekiköhän oharin?
- rahtari1
kyselin et vieläks sul on elossa semmosii mul on kans mut ne on japanilaisii ja mä pienenä kirjotin niille piirustustunnil kirjeen jostain miestenlehdestä SIIS MATKIN niis ei oo kuulunu sen kirjeen jälkeen mitään
rahtari1 kirjoitti:
kyselin et vieläks sul on elossa semmosii mul on kans mut ne on japanilaisii ja mä pienenä kirjotin niille piirustustunnil kirjeen jostain miestenlehdestä SIIS MATKIN niis ei oo kuulunu sen kirjeen jälkeen mitään
niit 3 viäl hengissä,mut ei ne japseja oo.ne on tuolta kalmukiasta kotoisin,vai olikohan ne sittenkään en nyt muista kun on niin kauan ku on nähty.
- rahtari1
pienil päikkäreil ja yritän saada tänään viel laitettuu sen paketin ja jos saan sen huomen lähtee
- varatartsan
oikein hyvin. Mullakin nyt menoja...
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071163
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621123Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146846- 68747
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107649Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto92603- 54588
- 78561
- 39528