Saksan "nettiauto.com" ???

Ostaja

Miltähän nettisivuilta löytyy saksalaisia YKSITYISIÄ automyyjiä..ts. Saksan "nettiauto.com"????

13

46091

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suhteessa muihin...
      • Experte

Höh, scoutissa on sekaisin yksityisiä ja kauppiaita, niinkuin mobile.de :ssäkin. Osittain samoja ilmoituksiakin. Hintataso on aivan sama. Ei ole halpoja tai kalliita forumeita, ainakaan näissä jokamiehen ilmoituskanavissa.

Ei ole sellaista forumia missä olisi pelkkiä yksityisiä. Jokapuolelle ne kaupalliset toimijat ulottavat lonkeronsa.

Ainoa keino on päätellä ilmoituksesta, jos myyjänä on Helmut Liebermann, ja ohessa herttainen kuvailu omasta autosta, niin mahdollisuudet osua aitoon yksityiseen tarjoukseen on hyvät.

• rikasmulkku

Kallista kallista.....hae kaatopaikalta lenkkarit.

• Luxilainen

Saksassakin on paikallisia keltaisia pörssejä lehtimuodossa mutteivät ole vielä netissä.
      Luxemburgissa ilmestyy www.luxbazar.lu , nettiversion päivitys aina maanantaisin kun lehti ilmestyy perjantaina. Parhaat autot yleensä myyty viikonlopun aikana ranskalaisille ja belgialaisille jobbareille.
      Minuun saa yhteyden mailitse [email protected]

• piste.de

Mobile.de :stä on (jos ei ole jo) omistajanvaihdon myötä alettu vähentämään suurella kädellä yksityisten ilmoituksia. Pian (jos ei ole jo) niitä ei ole ollenkaan

• Peräänkuuluttaja

En tiedä saksan nettiautosta, mutta suomessa tori.fi on jo syrjäyttänyt nettiauton. Syy tähän on selvästi nettiauton kallis ilmoitushinta kauppiaille. Tori.fi:ssä sitä ei ole ollenkaan. Laitoin autoni myyntiin molempiin yhtäaikaa ja yhden vuorokauden katsojamäärä oli: torissa vähän yli 400 ja nettiautossa 20.

Joten kyllä tori.fiissä auto saa paremman menekin. Toivotaan vaan että ne eivät ala periä mitään tyhmää ilmoitusmaksua, vaan rahoittavat toimintansa edelleen mainostuloilla

• 20055

10 vuoden takaisen aiheen nosto.

• saksalainen_porvari

12vuoden takainen aiheen nosto...... melkein

• likujhgfdfdghgj

avoautoa kun olisin ostamassa niiin näyttää että 600 eurolla saa kohtuu hyvän saksasta ja si suomessa halvin 1500 e

• Mad1

saksan hintoihin kun lyö suomrn verot päälle niin jäät miinukselle

• joko2018

Koska tämäkin verotus muuttuu suomi mulkku maassa?

• SeppäPrkl

Ostinpa saksasta 500 eurolla VW Golf 1998 avoauton vuonna 2015. vero oli 284€ ja myin auton suomessa 3700€ 2v myöhemmin. Iha kivasti pärjäsi siis kun alunperin ei ollut tarkoitus ostaa lomareissulta autoa lainkaan.

• Tähtikeula

Miten mobileen saa kauppiastunnukset?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2785
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2012
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1747
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1658
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      945
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe