Ne on tässä:
1, 3, 4, 19, 29, 38
Lisänumerot: 7, 9, 31
Jokeri: 1643894
Älkääkä kyselkö, että mistä tiedän numerot? Sitä on mahdotonta selittää näin lyhyesti, ja aikaa ei ole juuri nyt enempää.
PS. Kun näillä antamillani numeroilla olette voittaneet, pyydän saada provikkaa 10 %. Kiitos!
Ensi lauantain lottonumerot ja jokeri !!!
29
5361
Vastaukset
- Elmeri
Perkele, puuttuu yks numero, tavallisessa lotossa arvotaan 7 numeroa!!! Koitahan selvittää vielä se yks numero, vai puhutko sittenkin viikinkilotosta?
- Ihime-Ilimari
Totta puhut. Mulla jäi yksi numero epähuomiossa pois. Tekniikka varmaan takkuilee.
Puuttuva Lotto-numero on tämä: 16
Kertauksen vuoksi sanon 7 oikein kokonaisuudessan:
1, 3, 4, 16, 19, 29, 38
Tällä riville joku voittaa varmasti! - Elmeri
Ihime-Ilimari kirjoitti:
Totta puhut. Mulla jäi yksi numero epähuomiossa pois. Tekniikka varmaan takkuilee.
1, 3, 4, 16, 19, 29, 38
Tällä riville joku voittaa varmasti!Ei kai tässä auta kuin kokeilla, kun olet noin vakuuttunut asiasta. Odotan mielenkiinnolla lauantaita. Etkö meinaa itse kokeilla?
- Ihime-Ilimari
Elmeri kirjoitti:
Ei kai tässä auta kuin kokeilla, kun olet noin vakuuttunut asiasta. Odotan mielenkiinnolla lauantaita. Etkö meinaa itse kokeilla?
Kyllä mä itsekkin kokeilen, mut ajattelin et muutkin voittas lotosta kerrankin vähän enemmän.
Ite oon jo voittanut aivan tarpeeksi ja en sen takia enää paljoa tarvi.
Jos tosiaan kaikki tekevät antamani oikean rivin, niin silloin potti pienenee selvästi, mutta jäähän sitä kuitenkin vielä jotain käteen. - Elmeri
Ihime-Ilimari kirjoitti:
Kyllä mä itsekkin kokeilen, mut ajattelin et muutkin voittas lotosta kerrankin vähän enemmän.
Ite oon jo voittanut aivan tarpeeksi ja en sen takia enää paljoa tarvi.
Jos tosiaan kaikki tekevät antamani oikean rivin, niin silloin potti pienenee selvästi, mutta jäähän sitä kuitenkin vielä jotain käteen.Voittanut aivan tarpeeksi...Olet vissiin keksiny aikakoneen tai olet selvännäkijä :)
No, anyway, katotaan kuis käy! Kyllä tässä olisi rahalle käyttöä. Täytyy kysellä sitten maksuosoitetta, jos potti napsahtaa kohdalle. - Ihime-Ilimari
Elmeri kirjoitti:
Voittanut aivan tarpeeksi...Olet vissiin keksiny aikakoneen tai olet selvännäkijä :)
No, anyway, katotaan kuis käy! Kyllä tässä olisi rahalle käyttöä. Täytyy kysellä sitten maksuosoitetta, jos potti napsahtaa kohdalle.Olen tosiaankin keksinyt aikakoneen, jolla voin käydä pikaisesti tulevaisuudessa.
Kävin juuri aamulla ens sunnuntaissa katsomassa teksti-TV:stä lauantain Lotto- ja Jokerinumerot. :)
Harmi ku en ehtinyt Keno-numeroita kattoon, mutta eiköhän sekin vielä joskus onnistu?
PS. Laitan sunnuntaina tänne tilinumeroni, jonne provikat sitten voi laitella. :) - kappasta vaan
Ihime-Ilimari kirjoitti:
Olen tosiaankin keksinyt aikakoneen, jolla voin käydä pikaisesti tulevaisuudessa.
Kävin juuri aamulla ens sunnuntaissa katsomassa teksti-TV:stä lauantain Lotto- ja Jokerinumerot. :)
Harmi ku en ehtinyt Keno-numeroita kattoon, mutta eiköhän sekin vielä joskus onnistu?
PS. Laitan sunnuntaina tänne tilinumeroni, jonne provikat sitten voi laitella. :)Juu, kiitosta vaan. Viime lauantaina en voittanukkaan lotossa niin piti perua coupemersun tilaus, no nyt minä voin mennä taas tilaamaan sen, kiitos antamiesi lottonumeroiden :)
- Elmeri
kappasta vaan kirjoitti:
Juu, kiitosta vaan. Viime lauantaina en voittanukkaan lotossa niin piti perua coupemersun tilaus, no nyt minä voin mennä taas tilaamaan sen, kiitos antamiesi lottonumeroiden :)
...meitä saattaa olla aikas monta jakamassa sitä pottia :)...ettei jäis mersu vieläkin haaveeksi :)
- Ihime-Ilimari
Elmeri kirjoitti:
...meitä saattaa olla aikas monta jakamassa sitä pottia :)...ettei jäis mersu vieläkin haaveeksi :)
Jos rivini on liian suosittu, niin ei ainakaan ihan uutta Mersua ehkä kannata mennä tilaamaan? :)
Vanhassa vara parempi, sanovat. :)
Katsotaan lauantai-iltana sitten... :) - Ihime-Ilimari
kappasta vaan kirjoitti:
Juu, kiitosta vaan. Viime lauantaina en voittanukkaan lotossa niin piti perua coupemersun tilaus, no nyt minä voin mennä taas tilaamaan sen, kiitos antamiesi lottonumeroiden :)
Niin ku tuo Elmeri tuossa sanoi, voi olla että rivistäni tulee liiankin suosittu ja silloin ei voitto-osuus ole kovin suuri per nenä.
Tilaa mieluummin se Mersu vasta ens viikon maanantaina. Silloin on voittajien määrä ja voitto-osuus tiedossa. :)
Kiitos! - kappasta vaan
Ihime-Ilimari kirjoitti:
Jos rivini on liian suosittu, niin ei ainakaan ihan uutta Mersua ehkä kannata mennä tilaamaan? :)
Vanhassa vara parempi, sanovat. :)
Katsotaan lauantai-iltana sitten... :)ei muuta kun taas puhelinsoitto veholle ja tilauksen peruutus...
- Ihime-Ilimari
kappasta vaan kirjoitti:
ei muuta kun taas puhelinsoitto veholle ja tilauksen peruutus...
Näin kannattaa tehdä ja odota muutama päivä vielä. Sitten tiedät, että kuinka paljon oikein voititkaan. :)
- kappasta vaan
Ihime-Ilimari kirjoitti:
1, 3, 4, 16, 19, 29, 38
Tällä riville joku voittaa varmasti!Eipäs voittanutkaan näillä nummeroilla, jospa pesisit ja vahaisit sen kristallipallosi niin ehkä ensi lauantaina voisi osuakin ;)
- Ihime-Ilimari
kappasta vaan kirjoitti:
Eipäs voittanutkaan näillä nummeroilla, jospa pesisit ja vahaisit sen kristallipallosi niin ehkä ensi lauantaina voisi osuakin ;)
Täytynee pestä ja vahata kristallipallini oikein huolella, ettei enää menis näin pahasti numerot pieleen. :)))
- äijä
jos me kaikki lototaan tolla samalla rivillä, niin eihän me voiteta paskaakaan, koska potti jakautuu meille kaikille =(
- Elmeri
Sehän tässä huonona puolena on todettava. Kun sais jotenkin poistettua viestit :)
- $$
voihan sitä tehdä vaikka sata kertaa tuon saman rivin, niin silloin voitat monikrtaisesti vain yhden rivin veikannesta.
- Ihime-Ilimari
$$ kirjoitti:
voihan sitä tehdä vaikka sata kertaa tuon saman rivin, niin silloin voitat monikrtaisesti vain yhden rivin veikannesta.
Antamallani rivillä voittaa aivan varmasti ja eikun riviä vaan tekemään oikein urakalla, niin johan rahaa pukkaa. :)
- Elmeri
Ihime-Ilimari kirjoitti:
Antamallani rivillä voittaa aivan varmasti ja eikun riviä vaan tekemään oikein urakalla, niin johan rahaa pukkaa. :)
...Tuleeko tänä iltana yli 700 kpl:tta täysosumia! :)
- Ihime-Ilimari
Elmeri kirjoitti:
...Tuleeko tänä iltana yli 700 kpl:tta täysosumia! :)
Täytyy myöntää, että pikkasen jännittää itseänikin. Täytynee selvitellä ensi viikonkin Lotto-numerot, jos vaikka joku voittaisi taas tai jokuhan voittaa aivan varmasti aina.
Vielä on odotettava reilu tunti ja sitten selviää se mahtava voittajien määrä ja voitto-osuus. :)) - Elmeri
Ihime-Ilimari kirjoitti:
Täytyy myöntää, että pikkasen jännittää itseänikin. Täytynee selvitellä ensi viikonkin Lotto-numerot, jos vaikka joku voittaisi taas tai jokuhan voittaa aivan varmasti aina.
Vielä on odotettava reilu tunti ja sitten selviää se mahtava voittajien määrä ja voitto-osuus. :))...Viking loton numeroitakin selvittämään, ois jännitettävää pitkin viikkoa! :)
- Ihime-Ilimari
Elmeri kirjoitti:
...Viking loton numeroitakin selvittämään, ois jännitettävää pitkin viikkoa! :)
...pysty Viking-numeroita selvittämään, koska käynti tulevaisuudessa on niin lyhytaikainen, etten ehdi kaikkia numeroita katsomaan teksti-TV:stä...vielä.
Kehittelen koko ajan laitetta ja uskon ihan pikapuoliin onnistuvani katsomaan Ne Viking-numerot ja jopa Keno-numerotkin.
Sitten ne rahapelit ovat yhtä juhlaa. :))) - Elmeri
Ihime-Ilimari kirjoitti:
...pysty Viking-numeroita selvittämään, koska käynti tulevaisuudessa on niin lyhytaikainen, etten ehdi kaikkia numeroita katsomaan teksti-TV:stä...vielä.
Kehittelen koko ajan laitetta ja uskon ihan pikapuoliin onnistuvani katsomaan Ne Viking-numerot ja jopa Keno-numerotkin.
Sitten ne rahapelit ovat yhtä juhlaa. :)))Sen jos pystyt tekemään, niin kohta on varmaan Veikkauksen "gorillat" koputtelemassa ovellesi:)
- Ihime-Ilimari
Elmeri kirjoitti:
Sen jos pystyt tekemään, niin kohta on varmaan Veikkauksen "gorillat" koputtelemassa ovellesi:)
Vois Veikkauksen pamput tykätä vähän "kyttyrää" jos numerot jo ennakkoon olis tiedossa. :)))
Täytyis varmaan voittojen turvin kaikota äkkiä johonkin lämpöseen maahan nauttimaan rahoista, ettei ne gorillat ihan silmille hypi. :))
Jasso. Kohta se on se totuuden hetki käsillä. :)) - Ihime-Ilimari?
Ihime-Ilimari kirjoitti:
Vois Veikkauksen pamput tykätä vähän "kyttyrää" jos numerot jo ennakkoon olis tiedossa. :)))
Täytyis varmaan voittojen turvin kaikota äkkiä johonkin lämpöseen maahan nauttimaan rahoista, ettei ne gorillat ihan silmille hypi. :))
Jasso. Kohta se on se totuuden hetki käsillä. :))Ei nyt osunut numerot kohdalleen. Se johtuu varmaan siitä, että katsoinkin teksti-TV:stä vanhat numerot, johtuen siitä, että vanha on televisiokin. :)
No, parempaa onnea ensi kerralla.
Olihan sentään kolme täysosumaa ja Oy Veikkaus Ab voittaa aina ja varmasti.
:)))
Palailen vielä asiaan. - Elmeri
Ihime-Ilimari? kirjoitti:
Ei nyt osunut numerot kohdalleen. Se johtuu varmaan siitä, että katsoinkin teksti-TV:stä vanhat numerot, johtuen siitä, että vanha on televisiokin. :)
No, parempaa onnea ensi kerralla.
Olihan sentään kolme täysosumaa ja Oy Veikkaus Ab voittaa aina ja varmasti.
:)))
Palailen vielä asiaan.Rahat meni kansanterveyteen ja jännää oli, parempi "tuuri" ensi kerralla! :)
- Ihime-Ilimari
Elmeri kirjoitti:
Rahat meni kansanterveyteen ja jännää oli, parempi "tuuri" ensi kerralla! :)
Jospa ne numerot olikin ens viikon numerot? Onneksi laitoin rivin kestona, eli kyllä se sieltä vielä tulee.
On kuitenkin puolustuksena sanottava, että olihan sentään Lotossa yksi numero oikein ja joku numero sai sivuosuman eli osui ihan viereen. :))
Jokerissa oli eka numero ihan oikein eli aika lähelle oikea rivi meinas mennä. :)))
Toinenkin oli lähellä, mutta niitähän ei ikävä kyllä lasketa.
Mutta kansanterveys voi taas entistä paremmin ja saattaa olla, että ensi viikolla yritän uudestaan. :))
Kiitos osallistumisestasi. :)))
- lottokeisari
Mä kuulin että ne ois: 3,7,12,26,28,32,42
Lisät: 12,17,32
Jokeri: 1743782- tpakfkföööö
harvemmin sama numero esiintyy varsinaisissa numeroissa sekä lisänumeroissa, onkohan vähän pölyn peitossa kristallipallonne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666