Ravintolan Wanhan kellari 19.11.2005

Muistoihini jäit

Ravintolan Wanhan kellari 19.11.2005 ilta. Olin ollut siellä hetken aikaa kun tapasin sinut. Kerroit olleesi naisseurueessa liikkeellä ja olleesi juuri lähdössä pois. Jäit kuitenkin, tanssimme, istahdimme alas hetkeksi ja sait mukaasi jotakin minulta, mitä ? Sovimme että tapaamme seuraavana päivänä jossakin, missä ? Ja tulinkin tuolloin paikalle klo 13 mutta en löytänyt sinua. Olet kahden lapsen yksinhuoltajaäiti Helsingin Hietalahdesta jonne sanoit meneväsi raitiovaunulla. Jos tunnistat itsesi niin voisitko ystävällisesti vastata noihin asettamiini kysymyksiin että tiedän sen olevan Sinun. Jos joku joka lukee tätä tuntee em alueelta kahden lapsen yh-äitiä, voisitko kysyä tältä oliko hän tuolloin Wanhan kellarissa. Itseni koen todella hölmöksi kun en voinut huomata antaa sinulle puh numeroani kun lähdit. Koko sydämmestani toivon että löydän sinut näin sillä tuo lyhyt tapaaminen tuolloin jätti minun sydämmeeni aukon jonka vain sinä voit sulkea tai ainakin minun pitää saada kuulla että se ei sitten johda mihinkään. Odotan..... Vastaa tai joku joka tuntee tämän ihmisen, vastatkaa os [email protected]

1

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivon

Vielä sen verran lisää että tuona seuraavana päivänä meillä oli tarkoitus harjoittaa yhdessä jotain tanssia, halusit oppia sen kanssani. Muistatko vielä mikä tuon tanssin nimi oli ? Voi kun joku yliluonnollinen voima toisi sinun tämän viestin ääreen ja vastaisit siitä minulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen