Kuulkaahan niitä suomalaisia jotka ovat saapuneet maahamme vasta äskettäin mollaajat:
Suomi on ollut jääkauden aikaan asuttamaton ja muualta tänne ollaan talsittu joka suku. Vielä kauan oli vaan koltat ja saamelaiset ja muut heimot ajoivat ne pohjoiseen.
Monenkaan teidän suku ei ole 1600 - l pidempäänkään enää suosmalaisia. Vaan tulleita maahamme.
Joten pitäkääpä turpanne kiinni vaan. Ei ole rajaa tai väliä KOSKA on tullut suomalaiseksi. Kaikki olemme tulleet joskus.
Suomalaiset olemme muualta
4
248
Vastaukset
- Föntse
Totta turiset.
- Look!
Kukas sä oot? Tai mistä pikemminkii?
- Nimetön
Look! kirjoitti:
Kukas sä oot? Tai mistä pikemminkii?
samaa mieltä olen!suomalaiset eivät oikeasti ole suomalaisia!!
- juups
Nimetön kirjoitti:
samaa mieltä olen!suomalaiset eivät oikeasti ole suomalaisia!!
mun isä on Romaniasta joten olen puoleksi suomalainen ja puoleksi romanialainen..juu mutta kyllä tässä ajan saatteessa olemme kenellä on sukua suomesta niin on kanssa sitten suomalainen!
1600-luvulta on ehtinyt tulla monta sukupolvea tänne saakka ja siinä sitten ollaan tultu suomalaisiksi..en vaikka mää oo kiinasta tai mun kamu afrikasta...ei siin mitää välii ooi jos mun kamu ois afrikast tai mä kiinast....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760