Jumala auta

Teemu

mä olen tällänen 20 vuotias poika jonka elämä on menny kaikkilta osin perseelleen. mä olen yrittäny kolme kertaa itse murhaa ja en oo onnistunu kertaakaan...ja mä oon monta kertaa itkeny itseni uneen ja toivonu et joku auttas mua..

5

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • know it all

No itsemurha on muutenkin aika turha. Sun pitää vaihtaa ajatusmaailmaas. Voit vaikka kertoa Jumalalle mitä haluat ja sen myös saat. Kuten nyt saat apua. Muista siis pyytää mitä haluat. Kirjoita paperille, sano ääneen, rukoile mielessäsi, miten vain, kunhan vain pyydät. Jos et pyydä, niin kukaan ei tiedä mitä haluat.

Älä kuitenkaan panikoi, jos et heti huomaa sitä mitä haluat elämässäsi tai elämääsi, et vain silloin ole vielä valmis siihen. Ole iloinen, hymyile, käy ulkona. Ajattele vahvuuksiasi ja ne vahvistuvat entisestään ja ne alueet missä olet heikko, eivät enää tunnu niin heikoilta, koska kasvavat vahvuutesi auttavat heikkouksiasi muuttumaan vahvuuksiksi.

Sitten kun saat jotain mitä pyydät, muista kiittää siitä.

• 20-vuotiaana sinulla on vielä kaiken todennäköisyyden mukaan elämä vasta edessäsi. Vaikka tähän astinen elämäsi olisi mennyt kuinka "perseelleen" tahansa, tulevaisuudessasi voi olla ties kuinka paljon hyvää edessäsi, kunhan vain jatkat elämääsi.

Mikäli snulla on ystävä tai edes tuttava, johon luotat, yritä keskustella hänen kanssaan, pohtia ja kartoittaa nykyistä tilannettasi sekä niitä mahdollisuuksia, joita sinulla on käytettävissä paremman tulevaisuuden suhteen.

Mikäli mahdollista, (varsinkaan, jos sinulla ei ystävätukea ole saatavissa) ammattiauttajien (erilaiset terapeutit, psykologit, mielenterveystoimistot, kirkon sielunhoitajat=papit) puoleen kääntyminen ei varmaankaan myöskään olisi pahitteeksi. Tärkeintä ehkä kuitenkin on, ettet jää yksin hautomaan "perseelleen" mennyttä elämääsi.

Jokaisella ihmisellä on yleensä enemmän mahdollisuuksia kuin hän itse epätoivossaan voi havaita. Toinen/toiset ihmiset voivat olla apuna ja tukena tällaisessa tilanteessa.

Parempaa jatkoa elämääsi! Viel´ uusi päivä kaiken muuttaa voi!

• an.ka

Täältä ovat monet löytäneet avun:

http://www.greatcom.org/laws/finnish/

Herra Jeesus Kristus näkee sinut ja tilanteesi.
      Hänellä on kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Käänny Hänen puoleensa ja saat avun.

"...yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
      Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
      (Room. 10:12-13)

Herra Jeesus siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua ja auttakoon sinua löytämään turvallisen yhteyden Häneen.

• elämä ei todellakaan ole helppoa ja solmuja tulee, mutta niitätulee jotta voisit kasvaa niitä avatessasi. Jos todella kaipaat hyvää ystäväporukkaa ja paljon kivaa ja tervettä toimintaa elämääsi mee näille sivuille. Ei muute oo kuvassa mitää hihhulointia vaan voimakkaita nuoria miehiä.
      http://www.mormonit.fi/
      tai käväise lähimmässä MAP- kirkon seurakunnassa katsomassa. Saat varmasti apua tilanteeseesi oli se mikä tahansa. Netti osoittessa on postitus osoite tunnen erään joka niitälukee ja hän varmasti haluaa auttaa jos kirjoitat kontakti osoitteeseen! Rukoilen sulle rohkeutta ottaa yhteyttä!

• mie vain

Ainakin yksi asia jonka voit tehdä on rukoilla Jeesukselle ja purkaa hänelle koko sydämmesi asiat. Sinulle tulee vähän helpompi olo kun voit kertoa jollekkin kaikki asiat.
      Voit myös laittaa rukouspyynnön asioidesi puolesta tähän seurakunnan sähköpostiosoitteeseen että ne tietävät siellä rukoilla sinun puolestasi!
      Jos taas tarvitset jotain ammattiauttajaa joka on koulutettu sinua varten, voit ottaa yhteyttä paikkakunnallasi johonkin terapeuttiin, ja jos ylpeytesi antaa periksi niin ehkä voisit jutella jollekkin psykologlle? Ainakin terapeutista on hyviä kokemuksia minun hyvällä ystävälläni, joten sitäkin voi yrittää.
      Älä ainakaan jää ongelmiesi kanssa yksin vaan ota yhteyttä johonkin jolle voit purkaa kaikki huolesi ja joka voi sinua auttaa.
      Minä turvaan Jeesukseen, ja olen itse saanut sitä kautta apua isompiinkin ongelmiin.

Muistan sinua rukouksissani!

Esirukouksen voit jättää vaikka tänne, (mutta on toinenkin paikka tietääkseni, ja se on www.patmos.fi)

http://www.lahdenhelluntaiseurakunta.org/index.php?st=1&ss=a77

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      290
      11392
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7030
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      101
      5803
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      41
      5151
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4301
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4019
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3544
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3531
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3055
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      79
      3050
    Aihe