olla täällä se Miss Ylimielinen Synnitön.
Ylimielinen Henna?
5
739
Vastaukset
- Justiina
Hennako ylimielinen? Kyllä se kuule oli se Roni Ping pang pong ylimielinen, eikä Henna! Meneppäs kuule itse laulamaan sinne satojen ihmisten ja televisiokameroiden eteen 16 vuotiaana. Pitkällekkö pääsisit... Tuskin... Sun ei edes tarttis laulaa, niin tippuisit heti kisasta... (Luojan kiitos) Oletko kuullut sellaista lausetta kuin: "Heittele ennemmin vaikka pienillä kivillä"... Sopisi sinulle ;)
- kyllä
Ihminen joka viisastelee noin 16 vuotiaana kuin vanhus on aika suuret luulot. Mutta kun se taivaanisä on isompi kuin toisten isi...?
- hei
kyllä kirjoitti:
Ihminen joka viisastelee noin 16 vuotiaana kuin vanhus on aika suuret luulot. Mutta kun se taivaanisä on isompi kuin toisten isi...?
joka ikinen viikko ja melkein joka päivä täällä kertomassa sitä, että Henna tippuu. Heh ja buaah... ei oo sun ennusteet ihan pitäneet paikkaansa. Lopeta jo, oot niin onneton luuseri. Haaveile vaan siitä olemattomasta poikaystävästäsi joka on "lentämässä".
- dorkapentu:))
kyllä kirjoitti:
---
- PÄIN P:TÄ
Huhhuh,
En oo Henna fani, mutta ei siitä mikään ylimielisyys todellakaan loista eikä loistanut. Siitä loistaa selvä VATUTUS ja KYPSYYNTYMINEN ainaisiin tuomareiden arvosteluihin. Kyllä sen näkee ilmeestä mikä on aina fiilis, kun tuomarit laukoo, tosin yrittäen hellentää sävyä, että 'nyt on niin kova taso että sä olit heikoin'. Kyllä mä tiedän ton paineen ja jos sä sitä kestää vielä yhdenkin lusikallisen, niin on ihan saletisti Suomen QUEEN OF PAINE!!! Jänski sinänsä, että jos tuomarit kehuisivat Hennan, niin en usko että saisi niin paljon ääniä. Tuomarien vastasia ääniä annetaan vaan, 'Terhimäisesti sanottuna', 'NIIN, IHAN VAAN NIIN HIRVEESTI'.
Toisaalta, jos Henna nyt kerrankin laulais taas 'HALLELUJA'-maisen biisin, joka vie miehen ku miehen sydämen, niin tuomaritkin heltyis, mutta tällöin jäis "NIIN, IHAN NIIN HIRVEESTI', äänet saamatta... who knows...
-PÄIN P:TÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057