En ymmärrä miksi ihmiset äänestää aina Hennan jatkoon kun Idols on nimenomaan laulukilpailu eikä mikään sympatiakeräys. Henna on tähän asti pärjänny vaan säälipisteiden ansiosta. Ei tässä kisassa voi pärjätä pelkällä kivalla luonteella ja mukavalla olemuksella vaan pitää olla hyvä lauluääni ja laulutaito.
Henna
8
687
Vastaukset
- ...
nii et sillei...
- sanh
musta Henna laulaa ihan hyvin,muttei ehkä ihan rittävän hyvin kumminkaan tälläisiin kisoihin.Vaikka onkin kehittynyt hyvin matkan varrella!Siitä Hennalle :saa
- Nimetön
SAMAA OLEN MIETTINY MYÖS TÄÄLLÄ.
- Only me
en usko että ihmiset haluaa tuhlata rahoja jonkun äänestykseen säälistä...hei haloo!ette tekään nii tekis!!Hennalla on vahva ja kaunis ääni jonka takia ihmiset häntä varmaan äänestää...Mut en usko tohon sääli juttuun...älkääkä te tota miettikö :) Sama asia on kuin että joku ihminen joka ei tykkää Ilkasta väittäisi että ihmiset äänestää häntä vaan koska hän on niin hauska...laulaminen se pää asia on siks ne ihmiset äänestää...siis jo laulaa hyvin :) eiks se niin mee et ihmiset äänestää SUOSIKKIAAN...ei sitä jota säälii...eikä Hennassa ole mitään säälittävääkään..
- minua M30
kun katsoo muita kirjoituksiasi tästä asiasta, ymmärrän kai sinua. säälikin pilkahtaa mielessäni.
- Minkä...
...ihmeen takia ihmiset sitten äänestävät Ilkkaa joka ei osaa laulaa yhtään? Henna on sentään laulaja sen rinnalla.
- jyppi-fani90
Finaalissa lauloi viimeksi todella hyvin ja oli jopa parhaimpia esityksiä. Esim Ron tippui sen takia ettei osannut laulaa finaalissa kovin hyvin. Hennalla on myös ollut aika huonoja biisi valintoja alkuerissä , mutta laulaa hän myös osaa. TÄMÄ on nimenomaa laulukilpailu eikä ääniäkään varmaan muun perusteela anneta.
- tyttö
hennalla on todella musikaalinen ääni.
kuka jaksaisi äänestää säälistä??
ei kukaan.
ännestäisitkö itse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417