Henna

En ymmärrä miksi ihmiset äänestää aina Hennan jatkoon kun Idols on nimenomaan laulukilpailu eikä mikään sympatiakeräys. Henna on tähän asti pärjänny vaan säälipisteiden ansiosta. Ei tässä kisassa voi pärjätä pelkällä kivalla luonteella ja mukavalla olemuksella vaan pitää olla hyvä lauluääni ja laulutaito.

8

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

nii et sillei...

• sanh

musta Henna laulaa ihan hyvin,muttei ehkä ihan rittävän hyvin kumminkaan tälläisiin kisoihin.Vaikka onkin kehittynyt hyvin matkan varrella!Siitä Hennalle :saa

• Nimetön

SAMAA OLEN MIETTINY MYÖS TÄÄLLÄ.

• Only me

en usko että ihmiset haluaa tuhlata rahoja jonkun äänestykseen säälistä...hei haloo!ette tekään nii tekis!!Hennalla on vahva ja kaunis ääni jonka takia ihmiset häntä varmaan äänestää...Mut en usko tohon sääli juttuun...älkääkä te tota miettikö :) Sama asia on kuin että joku ihminen joka ei tykkää Ilkasta väittäisi että ihmiset äänestää häntä vaan koska hän on niin hauska...laulaminen se pää asia on siks ne ihmiset äänestää...siis jo laulaa hyvin :) eiks se niin mee et ihmiset äänestää SUOSIKKIAAN...ei sitä jota säälii...eikä Hennassa ole mitään säälittävääkään..

• minua M30

kun katsoo muita kirjoituksiasi tästä asiasta, ymmärrän kai sinua. säälikin pilkahtaa mielessäni.

• Minkä...

...ihmeen takia ihmiset sitten äänestävät Ilkkaa joka ei osaa laulaa yhtään? Henna on sentään laulaja sen rinnalla.

• jyppi-fani90

Finaalissa lauloi viimeksi todella hyvin ja oli jopa parhaimpia esityksiä. Esim Ron tippui sen takia ettei osannut laulaa finaalissa kovin hyvin. Hennalla on myös ollut aika huonoja biisi valintoja alkuerissä , mutta laulaa hän myös osaa. TÄMÄ on nimenomaa laulukilpailu eikä ääniäkään varmaan muun perusteela anneta.

• tyttö

hennalla on todella musikaalinen ääni.
      kuka jaksaisi äänestää säälistä??
      ei kukaan.
      ännestäisitkö itse?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe