En ymmärrä miksi ihmiset äänestää aina Hennan jatkoon kun Idols on nimenomaan laulukilpailu eikä mikään sympatiakeräys. Henna on tähän asti pärjänny vaan säälipisteiden ansiosta. Ei tässä kisassa voi pärjätä pelkällä kivalla luonteella ja mukavalla olemuksella vaan pitää olla hyvä lauluääni ja laulutaito.
Henna
8
699
Vastaukset
- ...
nii et sillei...
- sanh
musta Henna laulaa ihan hyvin,muttei ehkä ihan rittävän hyvin kumminkaan tälläisiin kisoihin.Vaikka onkin kehittynyt hyvin matkan varrella!Siitä Hennalle :saa
- Nimetön
SAMAA OLEN MIETTINY MYÖS TÄÄLLÄ.
- Only me
en usko että ihmiset haluaa tuhlata rahoja jonkun äänestykseen säälistä...hei haloo!ette tekään nii tekis!!Hennalla on vahva ja kaunis ääni jonka takia ihmiset häntä varmaan äänestää...Mut en usko tohon sääli juttuun...älkääkä te tota miettikö :) Sama asia on kuin että joku ihminen joka ei tykkää Ilkasta väittäisi että ihmiset äänestää häntä vaan koska hän on niin hauska...laulaminen se pää asia on siks ne ihmiset äänestää...siis jo laulaa hyvin :) eiks se niin mee et ihmiset äänestää SUOSIKKIAAN...ei sitä jota säälii...eikä Hennassa ole mitään säälittävääkään..
- minua M30
kun katsoo muita kirjoituksiasi tästä asiasta, ymmärrän kai sinua. säälikin pilkahtaa mielessäni.
- Minkä...
...ihmeen takia ihmiset sitten äänestävät Ilkkaa joka ei osaa laulaa yhtään? Henna on sentään laulaja sen rinnalla.
- jyppi-fani90
Finaalissa lauloi viimeksi todella hyvin ja oli jopa parhaimpia esityksiä. Esim Ron tippui sen takia ettei osannut laulaa finaalissa kovin hyvin. Hennalla on myös ollut aika huonoja biisi valintoja alkuerissä , mutta laulaa hän myös osaa. TÄMÄ on nimenomaa laulukilpailu eikä ääniäkään varmaan muun perusteela anneta.
- tyttö
hennalla on todella musikaalinen ääni.
kuka jaksaisi äänestää säälistä??
ei kukaan.
ännestäisitkö itse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895