K: Mikä on 4 metriä pitkä ja haisee vanhalta viinalta?
V: Kaikki 16 SKP:n listoilta kunnanvaltuustoihin valittua kommunistia vappumarssilla.
Kysymys
9
409
Vastaukset
- xxxxxx
Niitä on 17,yksi vasemmistoliittolainen loikkasi
Jyväskylässä SKP.n riveihin.- Liberaali
No sitten on haju on vaan pahempi!
- Kalle
Eipäs yritetä liiotella yhtään. Eikö niitä ollutkin vain 16, jotka valittiin SKP:n listoilta. Heistähän tässä on kysymys ja he, ja vain he, ovat vappumarsilla avausviestin mukaan.
/Kalle, joka oikaisee mielellään kommunistien virheitä palstalla
Myöhä ollaa nii pal huumormiehii! Mut syväntäi kuitennii kornventaa nii pirust noie kommu-
nistie metkut!!!
vom- LAOSKOSOLA
Se oli fakta.
Tai oikeastaan oli siinä pieni vitsikin piilotettuna. Löydät sen lyhenteestä SKP.
SKP...hih hih.. ÄSKOOPEE ...buhaahhaha...
ESKOB ....heeehhehehheh.... SKOP ..... hiiihihihi...
- Wäinä
Ei tuolla tavalla tehdä vitsillä propagandaa.Asiassa pitää olla siteeksi totta.Nurkan takaa iskeminen on tehokkaampaa,näin sen teki Radio Jerevan Gorbatshovin aikaan.
Äiti antaa Petruskalle rahaa,käskee menemään lehtikioskille.Tuot isälle Pravdan,itsellesi Komsomolskaja Pravdan, minulle Iskran.Petruska lähtee,matkalla isä tulee vastaan,kysyy mihin poika on menossa.Poika selittää ja isä sanoo,uutiset kuulee radiostakin,annappa rahat ja mene kotiin.Isä ostaa rahalla vodkaa.
Petruska tekee kuten käskettiin,selittää asian äidille.Äiti antaa Petruskalle rahaa,sanoo:tuot minulle Iskran ja itsellesi Komsomolskaja Pravdan,isi pyyhkiköön radiolla.
Kas tällä tavalla leimataan kommunistit juopoiksi,yhteiskunta autoritääriseksi ja sen teollisuus tehottomaksi.Halvennetaan perhe,yhteisö ja valtiojärjestys muutamalla rivillä.Jätetään kalvava epäilys kannattajienkin mieleen.
Miten helvetissä te porvarit olette tuollaisia.Siksikö ettette itse kärsi omia lääkkeitänne?
Samat matalaotsat jotka kyselivät 70-luvulla onko Neuvostoliitossa farkkuja,kuulakärkikyniä ja purukumia tai Leningradissa huoria,vaikka olisi pitänyt kysyä asuntoasioista,kevyestä teollisuudesta ja Sverdlovskin taudista,jatkavat samalla linjalla.Ja Neuvostoliitto kaatui jo toistakymmentä vuotta sitten!
Asiat eivät oikein kohdennu jos asiat liikkuvat klimppeinä korvien väleissä.Tämä on jo ties monesko neukkuvitsi jonka kerron,miten ne olisivat meitä suomalaisia kommunisteja loukanneet ja miten ne enää voisivat loukata.
Tilkuttaako nyt edes vähän siinä päähäsi lorotetussa inhottavassa,ruskeassa aineessa,miksi minä niitä kerron?- LAOSKOSOLA
Se on korkeintaan 3,5 metriä pitkä.
- Kalle
LAOSKOSOLA kirjoitti:
Se on korkeintaan 3,5 metriä pitkä.
Taisi toveri "Wäinä" saada herneen nenäänsä avausviestistäsi. Mistä ihmeestä hän mahtoi löytää Neukkulan tähän juttuun mukaan??
/Kalle, joka hymähtelee tyytyväisenä toverin "Wäinä" viestiä lukiessaan... - Wäinä
Kalle kirjoitti:
Taisi toveri "Wäinä" saada herneen nenäänsä avausviestistäsi. Mistä ihmeestä hän mahtoi löytää Neukkulan tähän juttuun mukaan??
/Kalle, joka hymähtelee tyytyväisenä toverin "Wäinä" viestiä lukiessaan...Herneet loppuivat jo 5:nen Viisivuotissuunnitelman 2:na vuotena.
Mukaeltu Jerevan juttu.
Kallelta kysytään: Kuka on palstan fiksuin keskustelija.
Kalle vastaa: Kalle tietysti.
Kallelta kysytään:Millä voimalla Kallea on lyötävä pesäpallomailalla päähän,että Kalle pysyisi 7 minuuttia pois palstoilta.
Kalle vastaa: Myös ystäni Liberaali on erittäin fiksu keskustelija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523