Vaikka en ole aikoihin kirjoittanut tällä palstalla, on minun nyt mainittava tämän palstan lukijoille päivän HS:ssa olleesta loistavasta Jakobsonin kirjoituksesta koskien Suomen sodanjälkeistä "torjuntavoittoa" muun Euroopan myllerryksen keskellä.
Tulee samalla vain miettineeksi, menettikö maailma hyvän YK:n pääsihteerin N-liiton torpedoinnin takia sen hylätessä Jakobsonin ehdokkuuden pääsihteerikilvassa.
Samoin voi kysyä, olisiko Jakobsonista voinut tulla arvostettu presidentti Suomelle, jos Kekkonen olisi malttanut tyytyä vähän lyhyempään valtakauteen.
Löytyneekö tältä palstalta asiasta samaa mieltä olevia lukijoita?
Erinomainen analyysi Max Jakobsonilta
5
783
Vastaukset
- Sologdin.
ainesta. Jo kultaisella 70-luvulla häneltä kysyttiin Reporadiohaastattelussa:"Kuka on syyllinen talvisotaan?" Max J:"Miten olisi Stalin?" Haastattelija:"Änk...pih...öööö...tota".
- Hekottelija
Mahtoi toimittajan kaulusta kiristää! Hehehehee!!!
Tampereen punaisen yliopiston käyneet toimittajaplantut näkivät Stalinissa suuren ihanteensa ja maailman hyväntekijän!
Hehehehee... Itä on veri-punainen! Hohoohoo....!!!
- samaa
mieltä olen minä!
- kun alkoi puhumaan
7 viisaan klubista. Ei kiitos paluuta Tsaarin kasaarivaltaan
- Anders
Eikai presidentiksi voida valita henkilöä, joka antaa uskonnon mennä maan asioiden edelle. Käsittääkseni juutalaiset asettavat omiensa puolustamisen aina muiden edelle. Presidentin tulee olla tasapuolinen.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862