Afganistanissa tehdyn tieteellisen tutkimuksen mukaan maailmassa on tasa-arvo toteutunut jo 99% ainut särö suomessa on se että naisilla ei ole vieläkään asevelvollisuutta!!!!! lisäksi jos tasa-arvoa haetaan niin naisen päiväraha armeijassa on suurempi kuin miehen!!!! armoton epäkohta joka jää huomaamatta kun nuristaan ja vaaditaan samapalkkaisuutta.
TASA-ARVO TOTEUTUNUT
10
281
Vastaukset
- janne
tälle ihmsiarvoa loukkaavalle asevellisuudelle voitaisiin tehdä?
- Tytsy
No tuollaien velli pitää heti heittää pois.
- Tytsy
No katsoitkos tänään ohjelman I:seltä Pakistanin naisten avioeroprosesseista paikan päällä?
Ei ole vielä yhtä hyvin tasa-arvoasiat ainakaan siellä kuin tutkimuksesi mukaan ovat naapurimaassa Afganistanissa.
Sinulla on tietenkin antaa minulle linkki tuosta Afganistanin yli yön tapahtuneesta hurjasta kehitysksestä tasa-arvo-alueella?- DE SADE
miten kuvittelet voivasi auttaa pakistanilaisia????? ihmettelen vaan olisiko aihetta pysyä pienemmissä tavoitteissa,että saavuttaisi edes jotain. linkkiä afganistaniin ei ole mutta en tiedä noista rutsalaisista tutkimuksistakaan joita olet tällä palstalla viljellyt ahkerasti,että olisko niihinkään linkkiä?
- caroline
Noin kirjoittaa vain tasa-arvosta ja naisista piittaamaton mies.
- DE SADE
DE SADE huomio naisensa mahdollisimman hyvin. tasa-arvohömpötyksistä en piittaa,siinä olit oikeassa. feministit saavat sitä mitä ovat tilanneet=sekasortoa.
- NeitiF
Ai että "tasa-arvo toteutunut jo 99%."Mikähän tutkimus tämä nyt oli?Hahah!Tuo 99%:a on kyllä liioiteltu tulos.Ei ne naiset ole vieläkään tasa-arvoisia.Pukeuduhan joskus naiseksi ja huomaat miten epäoikeuden mukainen tämä maailma on naisille.
- DE SADE
Hyvä neiti. Jos yrität yllyttää minua pukeutumaan naiseksi,niin ilmoitan täten että seksuaalinen suuntautumiseni johtaa hieman muualle. Pidättäydyn yhä näissä perinteikkäissä SM.jutuissa. Se tutkimus oli ihan yhtä luotettava kuin nämä ruotsalaistutkimukset joita näillä palstoilla tasaseen viljellään. Niin ja se poika on tosiaan vasta 3vuotias joten itse pidän jo itseäni kuitenkin MIEHENÄ.
- DE SADE
että tasa-arvohan on jo edennyt tasolle että te tytötkin voitte pissiä seisaaltaa,älkää enää ruikuttako
- NeitiF
DE SADE kirjoitti:
Hyvä neiti. Jos yrität yllyttää minua pukeutumaan naiseksi,niin ilmoitan täten että seksuaalinen suuntautumiseni johtaa hieman muualle. Pidättäydyn yhä näissä perinteikkäissä SM.jutuissa. Se tutkimus oli ihan yhtä luotettava kuin nämä ruotsalaistutkimukset joita näillä palstoilla tasaseen viljellään. Niin ja se poika on tosiaan vasta 3vuotias joten itse pidän jo itseäni kuitenkin MIEHENÄ.
En yllyttänyt sinua pukeutumaan naiseksi.Tarkoitus oli saada sinut AJATTELEMAAN mitä vaikeuksia ja epäoikeuden mukaisuutta kohtaisit naisena maailmalla.Tutkimuksen luvut (voin sanoa) valehtelevat.Olet tainut poikaseni keksiä tuon omasta päästäsi.Ja minä nauran sille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933524Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562478Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142404Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632264Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162148Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.871169Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671087Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik261996Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142949