Kipu rinnassa?

Syöpääkö?

Parin päivän ajan tuntunut vasemmassa rinnassa satunnaisesti kipua, sellainen pistävä tunne. Painelin eilen rintaa eikä mitään kyhmyjä tuntunut, joten mietinkin että mitä muita syitä rintakivulle voi olla kuin syöpä? Vai onko muita syitä?

6

19910

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H-L

Itselläni kans pistävää ja kiristävää kipua vasemmassa rinnassa. Syöpä kävi mielessä ja hormonihäiriö. Kumpaakaan ei löytynyt, mutta syy löytyi Kireistä lihaksista (rinta- niska-hartia- ja kyljet). Kainalossa paljon hermopisteitä ja rintaan ja kainaloon saattaa kipu säteillä jopa jalasta jos hermovaivaa. Mulla auttanut fysioterapia ja ahkera venyttely.

• Alkup.

Juuri tänään nauroin kaverille, kun töissä on ollut kova stressi että onkohan mulla stressitissi. :) Eli on tosiaan myös hartiat jäykät ja niskat kipeät, varasin nyt kuitenkin varuiksi huomisaamulle lääkärin jotta hän voi vielä tutkia tilanteen.

• kkamilla

mulla kanssa vasemmassa rinnassa ollut erittäin pistävää kipua . välillä iha lepoasennossakin, mutta etenkin silloin kun liikkuu esim. lenkkeilee, ja kun hengittaa oikein syvään sattuu sekä kovasti nauraessa.

• eeeeH

Mulla samaa ollut kanssa, se alkoi ekan kerran syksyllä, mutta nyt alkanut tiheään tahtiin, varsinkin jos on pientä rasitusta, ja jos nousen tuolilta, kävelen portaat alaspäin. Sellaista jomottavaa pistelyä/puristusta enimmäkseen vasemmalla puolella mut välillä oikeallakin. Mistä johtuu? :\

• -Siru

Mulla on ollut sama juttu, nyt kun aloitin taas säännöllisemmän urheilun viikko sitten (melkein 1 v- taukoa), sama vaiva on palannut takaisin. EI ole kyhmyjä eikä muuta, mutta sellainen yhdessä kohdassa tuntuva pistävä kipu.

• ex emblikko

pistävä kipu liittyy myös emboliaan . varsinkin jos siihen liittyy hengitysvaikeuksia
      ja lisääntyy rasituksessa tai sen jälkeen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      154
      2079
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      308
      1779
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1577
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      80
      1241
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1220
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1160
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1091
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      976
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      23
      967
    Aihe