Kysyn Sinulta:
Oletko jo valmistautunut Taivasta varten? Onko Jeesus Sinun Herrasi? -
Ethän vain odota kuolemaasi valmistautumattomana, ilman Jeesusta?
Mitä sanookaan Sinulle rakas lapsesi, puolisosi, äitisi tai isäsi viimeisellä tuomiolla? - - - ”Miksi et kertonut minulle, että on olemassa helvetti? Miksi et sanonut, että voin päästä Taivaaseen ottamalla vastaan Jeesuksen? Miksi, äiti? Miksi rakas lapseni? Nyt olen kadotettu, ikuisesti kadotettu. Jouduin helvettiin sinun välinpitämättömyytesi tähden.” - - -
Niin rakas ystävä, kuka oletkin! - Tee ratkaisusi tänä päivänä, juuri nyt. Soita, niin sovitaan aika tapaamiselle. Voimme kahden kesken rukoilla ja pyytää Jeesusta tulemaan elämäsi Herraksi. Näin tulet uskoon, eikä Sinun sitten enää tarvitse kauhulla ajatella loppuasi. Sinulla on oleva turva tuomiopäivänä. Uskoon tulleena voit auttaa lähimmäisesikin taivastielle.
Usko Ylösnousseeseen Jeesukseen Kristukseen Raamatun opettamalla tavalla, niin sinä pelastut.
Jeesus tahtoo antaa anteeksi kaikki syntisi.
Jumala rakastaa Sinua!
Puh. 040 556 32 97
E-mail:
http://[email protected]
http://groups.msn.com/Seurakunta
Oletko valmistautunut kohtaamaan Jumalasi?
13
534
Vastaukset
- silminnähden
Seurattuani jonkun aikaa kirjoitteluasi ja tutustuttuani aineistoihin, olen vähitellen vakuuttunut asiasta.
Jeesuksen usko on eri asia kuin usko Jeesukseen.
Sinulla on usko Jeesukseen.
Jeesuksen usko on Jeesuksen tapaan uskomista.
Jeesuksella ei ollut usko Jumalaan.
Jeesuksella oli Jumalan usko ja sen vuoksi Jeesus teki Jumalan tekoja.
Meidän tulee löytää Jeesuksen usko joka tekee meistä Jeesuksen työtovereita ja palvelijoita Hänen työssään.
Usko on se denari joka meille on annettu Jumalalta ja se on meidän palautettava takaisin korkojen kera, niinkuin Jeesus meille kertoi.
Jeesus teki meille esimerkin omalla toiminnallaan.
Me emme ole tekemässä itsellemme samaa tehtävää maailman vapahtajana, mutta meidän tehtävämme on kuitenkin meidän oma osuutemme Jeesuksen auttamina apostolien tapaan seurata Jeesuksen antamaa esimerkkiä.
Siihen tehtävään me valmistumme Sanan kasvattaessa meitä Hengen ohjauksessa täyteen miehuuteen ja täyteen varustukseen Jumalan asian eteenpäinviemiseksi omassa toimintaympäristössämme.
Joillekin se voi olla vain lähin perhepiiri.- Lumihiutale
Eiköhän sinulla mene aika lailla pilkun viilaamiseksi! Veijo on puhtaan Evankeliumin viettelemä, jotenka ei aihetta kysenalaistaa harhaoppiseksi.
- annu42
Lumihiutale kirjoitti:
Eiköhän sinulla mene aika lailla pilkun viilaamiseksi! Veijo on puhtaan Evankeliumin viettelemä, jotenka ei aihetta kysenalaistaa harhaoppiseksi.
Kyllä usko Jeesuksen on eri asia kuin Jeesuksen usko. Riivaajatkin Jeesukseen "uskovat ja vapisevat", sanoi Jaakob. (Jaak. 2:19) Heillä ei kuitenkaan ole Jeesuksen uskoa, koska he vastustavat Jumalaa.
Jeesus
1) uskoi Raamattuun eli kirjoituksiin (VT), sillä hän tunsi kirjoittajan, Jumalan, joka innoitti kirjoittajia.
2) tunsi myös vastustajansa, saatanan, joka kiusasi häntä koko hänen elämänsä ajan.
3) antoi kautta aikain profetioita ihmisille, jotka toivat ne Jumalan lapsille tiedoksi.
4) antoi täydellisen uhrin. Hän kärsi jokaisen ihmisen puolesta ristin kuoleman. Hän tuli ja vapahti meidät kaikki synneistämme vapaaksi, ei elämään synneissämme.
5) kunnioitti Isänsä antamia käskyjä, joista ei ole kadonnut yksikään kirjain ei pieninkään piirto.
6) tiesi, että hänen nimeensä kastetaan miljoonia ihmisiä, jotka ovat "hänen kuolemaansa kastetut" (Room. 6:3).
7) on ylimmäinen pappimme, joka aina elää rukoillakseen meidän puolestamme.
8) omistaa seurakunnan, jonka jäsenet vain hän itse tietää, ja jossa ei ole tahraa, ei ryppyä, koska Jeesus puhdisti ja pyhitti sen itselleen.
8) on kuoleman voittaja, joka tulee takasin noutamaan omansa.
Tämä on minun evankeliumini, jota suosittelen kaikille. annu42 kirjoitti:
Kyllä usko Jeesuksen on eri asia kuin Jeesuksen usko. Riivaajatkin Jeesukseen "uskovat ja vapisevat", sanoi Jaakob. (Jaak. 2:19) Heillä ei kuitenkaan ole Jeesuksen uskoa, koska he vastustavat Jumalaa.
Jeesus
1) uskoi Raamattuun eli kirjoituksiin (VT), sillä hän tunsi kirjoittajan, Jumalan, joka innoitti kirjoittajia.
2) tunsi myös vastustajansa, saatanan, joka kiusasi häntä koko hänen elämänsä ajan.
3) antoi kautta aikain profetioita ihmisille, jotka toivat ne Jumalan lapsille tiedoksi.
4) antoi täydellisen uhrin. Hän kärsi jokaisen ihmisen puolesta ristin kuoleman. Hän tuli ja vapahti meidät kaikki synneistämme vapaaksi, ei elämään synneissämme.
5) kunnioitti Isänsä antamia käskyjä, joista ei ole kadonnut yksikään kirjain ei pieninkään piirto.
6) tiesi, että hänen nimeensä kastetaan miljoonia ihmisiä, jotka ovat "hänen kuolemaansa kastetut" (Room. 6:3).
7) on ylimmäinen pappimme, joka aina elää rukoillakseen meidän puolestamme.
8) omistaa seurakunnan, jonka jäsenet vain hän itse tietää, ja jossa ei ole tahraa, ei ryppyä, koska Jeesus puhdisti ja pyhitti sen itselleen.
8) on kuoleman voittaja, joka tulee takasin noutamaan omansa.
Tämä on minun evankeliumini, jota suosittelen kaikille.Unohdit luettelostasi niin usein täällä opettamasi asian, että Jeesus on enkeli Miikael.
- ei kai vaan
uskova_1 kirjoitti:
Unohdit luettelostasi niin usein täällä opettamasi asian, että Jeesus on enkeli Miikael.
Sanooko joku et Jeesus ja ylienkeli Mikael ovat yksi ja sama henkilö? Se kyllä on suurta puppua.
- valitettavasti
ei kai vaan kirjoitti:
Sanooko joku et Jeesus ja ylienkeli Mikael ovat yksi ja sama henkilö? Se kyllä on suurta puppua.
Näin voidaan sanoa ellenin saaneen enkeliltä sanomansa.
Keitä ne kaksi muuta enkeliä olivat, siitä he eivät suostu edes neuvottelemaan. - tunteva
Lumihiutale kirjoitti:
Kyllä on totta, että evankeliumi on siinä sanomassa puhdasta ja selvää. Vai mitä tämä kertoo?
http://www.jeesus-on-herra.com/kirjoitukset/seontautettu.htm - aivan.....
tunteva kirjoitti:
Kyllä on totta, että evankeliumi on siinä sanomassa puhdasta ja selvää. Vai mitä tämä kertoo?
http://www.jeesus-on-herra.com/kirjoitukset/seontautettu.htmsamaa.
Jeremia:
23:28 Se profeetta, jolla on uni, kertokoon unensa; mutta se, jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti. Mitä tekevät oljet jyvien seassa? sanoo Herra. - kristitty.ihminen
aivan..... kirjoitti:
samaa.
Jeremia:
23:28 Se profeetta, jolla on uni, kertokoon unensa; mutta se, jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti. Mitä tekevät oljet jyvien seassa? sanoo Herra.kaikkia etsiviä sieluja.
"Etsivä löytää..."
Mutta voiko etsivä sielu löytää, jos lähtee etsimään mistä tahansa ihmisryhmästä? Mitä tapahtuu, jos etsivä sielu etsii Jeesusta sellaisista joukoista, jotka eivät pitäydy alkuperäiseen kristinuskoon? Heidän keskellään Jeesus ei ole.
"Huutakaa Häntä avuksi kun Hän läsnä on." Jes. 55.
Jeesus on uskoon tulleitten keskuudessa läsnä. Siellä Hänet voidaan löytää. Hän ei ole siellä missä pelkästään huulilla hoetaan Hänen nimeään.
Minun mielestäni pelastumista ei voi kokea uskonnollisissa piireissä. Tarvitaan hengellinen toiminta. - Timo Flink
uskova_1 kirjoitti:
Unohdit luettelostasi niin usein täällä opettamasi asian, että Jeesus on enkeli Miikael.
Ja sinä "unohdat" taas vaihteeksi, että tähän on jo annettu vastaus, mutta jotta muut tietäisivät, mistä on kyse niin tiedoksi, että Mikael tulkintoja on kolme eikä kaksi!
1) Mikael on luotu olento, Jeesus ei ole Mikael (Martti Luther, Origenes)
2) Mikael on luotu olento, Jeesus on Mikael (areiolaiset, jehovan todistajat)
3) Mikael on Jumalan messiaaninen nimi, Jeesus on Mikael, Messias, Jumala (Hippolytos, Jean Calvin, Ellen White, adventistit)
Adventistien ja jehovan todistajien Mikael-käsitys EI ole sama. Heprean enkeli-sanalla on kolme käyttötarkoitusta VT:ssa: 1) luotu henkiolento, 2) profeetta, 3) Jumala itse. Johtuu sanan perusmerkityksestä "sanansaattaja". Ylienkeli- sanan ymmärrämme tarkoittavan enkelien ylipäällikköä eikä kirjaimellista enkeliä.
Timo Flink - ekana toinen
kristitty.ihminen kirjoitti:
kaikkia etsiviä sieluja.
"Etsivä löytää..."
Mutta voiko etsivä sielu löytää, jos lähtee etsimään mistä tahansa ihmisryhmästä? Mitä tapahtuu, jos etsivä sielu etsii Jeesusta sellaisista joukoista, jotka eivät pitäydy alkuperäiseen kristinuskoon? Heidän keskellään Jeesus ei ole.
Jeesus on uskoon tulleitten keskuudessa läsnä. Siellä Hänet voidaan löytää. Hän ei ole siellä missä pelkästään huulilla hoetaan Hänen nimeään.
Minun mielestäni pelastumista ei voi kokea uskonnollisissa piireissä. Tarvitaan hengellinen toiminta.Sain tietää asiasta eräältä firmalta, joka
pahoitteli asiaa. - näinollen
kristitty.ihminen kirjoitti:
kaikkia etsiviä sieluja.
"Etsivä löytää..."
Minun mielestäni pelastumista ei voi kokea uskonnollisissa piireissä. Tarvitaan hengellinen toiminta.Lakia ja evankeliumia ei ole lupa yhdistää.
"Mitä tekevät ruumenet jyvien joukossa"?
21. Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
22. se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
23. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
24. ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
25. jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
26. jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.
27. Missä siis on kerskaaminen? Se on suljettu pois. Minkä lain kautta? Tekojenko lain? Ei, vaan uskon lain kautta.
Uskon lakiin ei kuulu tekojen laki.
Ei siihen myöskään kuulu tekojen lain saarnaaminen.Sen säännön rikkominen on laittomuuden tekemistä.Jeesus sanoi mitä pitää opettaa eikä lain opettaminen ja lain käyttämine Evankeliumin yhteydessä kuulunut Jeesuksen kehoitukseen.
Room.3:3:19 Mutta me tiedämme, että kaiken, minkä laki sanoo, sen se puhuu lain alaisille, että jokainen suu tukittaisiin ja koko maailma tulisi syylliseksi Jumalan edessä;
3:20 sentähden, ettei mikään liha tule hänen edessään vanhurskaaksi lain teoista; sillä lain kautta tulee synnin tunto.
Lainalaisilla Paavali kaikissa kirjoituksissaan tarkoittaa juutalaisia, joilla oli Mooseksen laki.
Mooseksen laki ei ole koskaan ollut meidän pakanoiden laki.
Siksi sen käyttö ei ole laillista Evankeliumin yhteydessä saarnattavasi.
Lisäksi kukaan ei tule edes lakia noudattamalla Jumalalle otolliseksi.
Room.9:9:4 ovat israelilaisia; heidän on lapseus ja kirkkaus ja liitot ja lain antaminen ja jumalanpalvelus ja lupaukset;
10:4 Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.
Näethän että kristus on lain loppu myös juutalaisille. Eihän sellaisen saarnaaminen ole oikein, mikä ei ole voimassa.
Synti on sydämen luopumista Jumalasta.
Uudessa liitossa syntiä on olla erossa Jeesuksen liitosta.
Tekojen merkitystä ei ole niillä ,jotka ovat ulkona Kristuksesta. Näin teoista puhminenkin onturhaa.
Jokainen joka on Kristuksen tullut tuntemaan,Tekee Jeesuksen tahdon mukaan, ja Jeesuksen tahto on, että teemme vain hyvää lähimmäisillemme.
Lähimmäisille hyvän tekemistä ei ole syyttää heitä sellaisen lain rikkomisesta, joka ei koske pakanoita eikä Jeesuksen opetuslapsia. - Katso vaikka Raamatusta
Timo Flink kirjoitti:
Ja sinä "unohdat" taas vaihteeksi, että tähän on jo annettu vastaus, mutta jotta muut tietäisivät, mistä on kyse niin tiedoksi, että Mikael tulkintoja on kolme eikä kaksi!
1) Mikael on luotu olento, Jeesus ei ole Mikael (Martti Luther, Origenes)
2) Mikael on luotu olento, Jeesus on Mikael (areiolaiset, jehovan todistajat)
3) Mikael on Jumalan messiaaninen nimi, Jeesus on Mikael, Messias, Jumala (Hippolytos, Jean Calvin, Ellen White, adventistit)
Adventistien ja jehovan todistajien Mikael-käsitys EI ole sama. Heprean enkeli-sanalla on kolme käyttötarkoitusta VT:ssa: 1) luotu henkiolento, 2) profeetta, 3) Jumala itse. Johtuu sanan perusmerkityksestä "sanansaattaja". Ylienkeli- sanan ymmärrämme tarkoittavan enkelien ylipäällikköä eikä kirjaimellista enkeliä.
Timo FlinkDaniel:
10:13 Persian valtakunnan enkeliruhtinas seisoi vastustamassa minua kaksikymmentäyksi päivää, mutta katso, Miikael, yksi ensimmäisistä enkeliruhtinaista, tuli minun avukseni, sillä minä olin jäänyt yksin sinne, Persian kuningasten tykö.
10:21 Mutta minä ilmoitan sinulle, mitä on kirjoitettuna totuuden kirjassa. Eikä ole ketään muuta vahvistamassa minua heitä vastaan paitsi teidän enkeliruhtinaanne Miikael.
12:1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
Miikael on Israelin enkeliruhtinas
Juudaan kirje:
1:9 Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"
Ilmestyskirja:
12:7 Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat,
Danielin kanssa oli toinen olento, joka oli "Jumalan poika".
Dan:10:5. Minä nostin silmäni ja näin, ja katso: oli eräs mies, puettuna pellavavaatteisiin ja kupeet vyötettyinä Uufaan kullalla.
6. Hänen ruumiinsa oli kuin krysoliitti, hänen kasvonsa olivat kuin salaman leimaus, hänen silmänsä kuin tulisoihdut, hänen käsivartensa ja jalkansa kuin kiiltävän vasken välke; ja hänen sanojensa ääni oli kuin suuren kansanjoukon pauhina.
7. Ja minä, Daniel, yksin näin sen näyn, mutta miehet, jotka olivat minun kanssani, eivät näkyä nähneet; kuitenkin valtasi heidät suuri pelko, ja he pakenivat ja lymysivät.
8. Ja minä jäin yksin. Ja kun minä näin tämän suuren näyn, meni minulta kaikki voima; minun verevä muotoni muuttui kaamean näköiseksi, eikä minussa ollut voimaa mihinkään.
9. Ja minä kuulin hänen sanainsa äänen; ja kuullessani hänen sanainsa äänen minä vaivuin horroksiin kasvoilleni, kasvot maata vasten.
10. Ja katso, käsi kosketti minua ja ravisti minut hereille, polvieni ja kätteni varaan.
11. Ja hän sanoi minulle: "Daniel, sinä otollinen mies, ota vaari niistä sanoista, jotka minä sinulle puhun, ja nouse seisomaan, sillä minut on nyt lähetetty sinun tykösi". Ja hänen puhuessansa minulle tämän sanan minä nousin vavisten.
12. Ja hän sanoi minulle: "Älä pelkää, Daniel, sillä ensimmäisestä päivästä asti, jona sinä taivutit sydämesi ymmärrykseen ja nöyryyteen Jumalasi edessä, ovat sinun sanasi tulleet kuulluiksi; ja sinun sanojesi tähden minä olen tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti35438897Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1037336Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315620Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214138Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi593412Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673279Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D662629- 232227
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182221En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122164