vatsahapoilla voi

..puhdistaa pöntön ja avata tukoxet.. nyt mäkin sen sitte tiedän.. tämän toimenpiteen suorittamiseen tarvitaan ainakin täälläpäin muutaman päivän rankka ryyppyputki johon sisältyy USEITA ERI JUOMIA:: JA TIETYSTI ALKOHOLIPITOISIA.. ei siinä mitää kodin putkimiestä tarvita..

24

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyörremyrsky

      mitää PUTKIMIEST leikki!! en en en!!! Ja jos sul on noinkii hyvä idea nii...ÄKKIÄ PATENTTII hakee...hysss!! Ei täällä noin hyvii ideoit kande PALJASTAA...siis housut jalkaa. HETI!! :)))

      • ..mistä tiedät ettei mulla oo housuja??.. takapuolessakin kauhee reikä.. siis kalsareissa..


      • pyörremyrsky
        pervokki kirjoitti:

        ..mistä tiedät ettei mulla oo housuja??.. takapuolessakin kauhee reikä.. siis kalsareissa..

        NÄKYY TÄNNE ASTI!!!!! ja se reikäkii!!! Nyt meet laittaa jotai sidettä siihen!!! höh


      • pyörremyrsky kirjoitti:

        NÄKYY TÄNNE ASTI!!!!! ja se reikäkii!!! Nyt meet laittaa jotai sidettä siihen!!! höh

        ..tähän tepsii vain.. neula.. ja lanka..


      • pyörremyrsky
        pervokki kirjoitti:

        ..tähän tepsii vain.. neula.. ja lanka..

        ja parsii...HYVÄ pervokki!!! Varoo tietty ettei tuu PIPI!!!!


      • pyörremyrsky kirjoitti:

        ja parsii...HYVÄ pervokki!!! Varoo tietty ettei tuu PIPI!!!!

        ..huolen etten tökkäile persuksiin.. ei kuulu tapoihini.. semmoset jutut..


      • pyörremyrsky
        pervokki kirjoitti:

        ..huolen etten tökkäile persuksiin.. ei kuulu tapoihini.. semmoset jutut..

        ku ottais housut POIS eka...mut ei se mitää...jatkavaa ku alotit...HYVIN se menee.Eikä saa ikinä työnellä MITÄÄ neulaa isompaa sinne...reikää.Mut tietenkii vahinkoj SATTUU!! au!!!


      • pyörremyrsky kirjoitti:

        ku ottais housut POIS eka...mut ei se mitää...jatkavaa ku alotit...HYVIN se menee.Eikä saa ikinä työnellä MITÄÄ neulaa isompaa sinne...reikää.Mut tietenkii vahinkoj SATTUU!! au!!!

        ..mä oonki ihan alasti.. höh juu ei tietenkään.. kuten sanoin ettei oo tapana semmoset jutut.. joten ei kai huolta?? turvallisempaa varmaan ku on kalsarit pois..


      • pyörremyrsky
        pervokki kirjoitti:

        ..mä oonki ihan alasti.. höh juu ei tietenkään.. kuten sanoin ettei oo tapana semmoset jutut.. joten ei kai huolta?? turvallisempaa varmaan ku on kalsarit pois..

        HUOLISTA!!! On niit isompiikii ku joku PARSINNEULA PERSEES!!! höh. Ai alasti??? Mutta kuules ku on nuha-aikaa nii laitas vaik joku..ööö...käsipyyhe ympärilles...jookos kookos??


      • pyörremyrsky kirjoitti:

        HUOLISTA!!! On niit isompiikii ku joku PARSINNEULA PERSEES!!! höh. Ai alasti??? Mutta kuules ku on nuha-aikaa nii laitas vaik joku..ööö...käsipyyhe ympärilles...jookos kookos??

        ..jo krapulan takia helvetinmoisista kylmänväristyksistä.. vai oikso se sittenkin kuumetta liikkeellä??


      • pyörremyrsky
        pervokki kirjoitti:

        ..jo krapulan takia helvetinmoisista kylmänväristyksistä.. vai oikso se sittenkin kuumetta liikkeellä??

        tää yrittää ennustaa... (katsoo palloo??)... no nii ON SE!!! ON ON!! jotai niist... nii ON!!


      • pyörremyrsky kirjoitti:

        tää yrittää ennustaa... (katsoo palloo??)... no nii ON SE!!! ON ON!! jotai niist... nii ON!!

        ..kuumetta veressä.. pistänpäs soimaan matonnan hung up..


      • pyörremyrsky
        pervokki kirjoitti:

        ..kuumetta veressä.. pistänpäs soimaan matonnan hung up..

        TANSSII....siis susien kaa!!!! wow


      • pyörremyrsky kirjoitti:

        TANSSII....siis susien kaa!!!! wow

        ..et sit ihmisseuraa keksinyt??.. no ei hätää ..kalsarit lentää tanssilattialle.. viuuuhhhh


      • pyörremyrsky
        pervokki kirjoitti:

        ..et sit ihmisseuraa keksinyt??.. no ei hätää ..kalsarit lentää tanssilattialle.. viuuuhhhh

        ihmeissää ku se tuli niin nopeesti mukaa... wow...ja kalsarit parsittuna!!!...ja ihan mieletön REIKÄ!!! paikattuna siis!! wow wow...Ja susii lisää....


      • pyörremyrsky kirjoitti:

        ihmeissää ku se tuli niin nopeesti mukaa... wow...ja kalsarit parsittuna!!!...ja ihan mieletön REIKÄ!!! paikattuna siis!! wow wow...Ja susii lisää....

        ..ihmeestä niitä susii tulee tanssilattialle.. eivoi ymmärtää.. no antaa tanssii vaa.. nyt soi express yourself..


      • pyörremyrsky
        pervokki kirjoitti:

        ..ihmeestä niitä susii tulee tanssilattialle.. eivoi ymmärtää.. no antaa tanssii vaa.. nyt soi express yourself..

        joor vaa self... Nii nää sudet tulee itä-rajalt...tai voipi olla että jostai tarhasta...onx niil tarha Reput??...mut eihän se meitä haittaa mist ne tulee??? Ei jotenkii nyt kiinnosta!!!...jee...


      • pyörremyrsky kirjoitti:

        joor vaa self... Nii nää sudet tulee itä-rajalt...tai voipi olla että jostai tarhasta...onx niil tarha Reput??...mut eihän se meitä haittaa mist ne tulee??? Ei jotenkii nyt kiinnosta!!!...jee...

        ..tanssahtelee tästä kohta keittiöön..


      • pyörremyrsky
        pervokki kirjoitti:

        ..mistä tiedät ettei mulla oo housuja??.. takapuolessakin kauhee reikä.. siis kalsareissa..

        poistuu tanssilattialt???...tää jatkaa...ja se tulee sitte takas VAATTEE PÄÄLLÄ ettei sudet pelkää sitä!!! kitox...ja laita kovemmalle musaa!!!


    • testaan asian lauantaina........
      Mutta rahallisesti kodin putkikies tulisi halvemmaksi....=;0))))))))

      • ..laimentaminen vedellä mahassa on suositeltavaa jos suussa on herkkä nahka..


      • BBrunetti
        pervokki kirjoitti:

        ..laimentaminen vedellä mahassa on suositeltavaa jos suussa on herkkä nahka..

        siis...laimentaa......=:0))))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        siis...laimentaa......=:0))))))

        ..leukaa jumittaa.. makuaisti katoaa ja on semmonen ikävä tunne suussa..


      • pervokki kirjoitti:

        ..leukaa jumittaa.. makuaisti katoaa ja on semmonen ikävä tunne suussa..

        mä muuten aina laimennan.....
        Mutta nyt on sellainen tilanne että ajattelin kertoa vaikka tuskin kiinnostaa.....=;0)))))))
        meen saunaan lämpimään.......
        Törmäillään Pervokki.....=:0))))))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe