..puhdistaa pöntön ja avata tukoxet.. nyt mäkin sen sitte tiedän.. tämän toimenpiteen suorittamiseen tarvitaan ainakin täälläpäin muutaman päivän rankka ryyppyputki johon sisältyy USEITA ERI JUOMIA:: JA TIETYSTI ALKOHOLIPITOISIA.. ei siinä mitää kodin putkimiestä tarvita..
vatsahapoilla voi
24
538
Vastaukset
- pyörremyrsky
mitää PUTKIMIEST leikki!! en en en!!! Ja jos sul on noinkii hyvä idea nii...ÄKKIÄ PATENTTII hakee...hysss!! Ei täällä noin hyvii ideoit kande PALJASTAA...siis housut jalkaa. HETI!! :)))
- pyörremyrsky
pervokki kirjoitti:
..mistä tiedät ettei mulla oo housuja??.. takapuolessakin kauhee reikä.. siis kalsareissa..
NÄKYY TÄNNE ASTI!!!!! ja se reikäkii!!! Nyt meet laittaa jotai sidettä siihen!!! höh
pyörremyrsky kirjoitti:
NÄKYY TÄNNE ASTI!!!!! ja se reikäkii!!! Nyt meet laittaa jotai sidettä siihen!!! höh
..tähän tepsii vain.. neula.. ja lanka..
- pyörremyrsky
pervokki kirjoitti:
..tähän tepsii vain.. neula.. ja lanka..
ja parsii...HYVÄ pervokki!!! Varoo tietty ettei tuu PIPI!!!!
pyörremyrsky kirjoitti:
ja parsii...HYVÄ pervokki!!! Varoo tietty ettei tuu PIPI!!!!
..huolen etten tökkäile persuksiin.. ei kuulu tapoihini.. semmoset jutut..
- pyörremyrsky
pervokki kirjoitti:
..huolen etten tökkäile persuksiin.. ei kuulu tapoihini.. semmoset jutut..
ku ottais housut POIS eka...mut ei se mitää...jatkavaa ku alotit...HYVIN se menee.Eikä saa ikinä työnellä MITÄÄ neulaa isompaa sinne...reikää.Mut tietenkii vahinkoj SATTUU!! au!!!
pyörremyrsky kirjoitti:
ku ottais housut POIS eka...mut ei se mitää...jatkavaa ku alotit...HYVIN se menee.Eikä saa ikinä työnellä MITÄÄ neulaa isompaa sinne...reikää.Mut tietenkii vahinkoj SATTUU!! au!!!
..mä oonki ihan alasti.. höh juu ei tietenkään.. kuten sanoin ettei oo tapana semmoset jutut.. joten ei kai huolta?? turvallisempaa varmaan ku on kalsarit pois..
- pyörremyrsky
pervokki kirjoitti:
..mä oonki ihan alasti.. höh juu ei tietenkään.. kuten sanoin ettei oo tapana semmoset jutut.. joten ei kai huolta?? turvallisempaa varmaan ku on kalsarit pois..
HUOLISTA!!! On niit isompiikii ku joku PARSINNEULA PERSEES!!! höh. Ai alasti??? Mutta kuules ku on nuha-aikaa nii laitas vaik joku..ööö...käsipyyhe ympärilles...jookos kookos??
pyörremyrsky kirjoitti:
HUOLISTA!!! On niit isompiikii ku joku PARSINNEULA PERSEES!!! höh. Ai alasti??? Mutta kuules ku on nuha-aikaa nii laitas vaik joku..ööö...käsipyyhe ympärilles...jookos kookos??
..jo krapulan takia helvetinmoisista kylmänväristyksistä.. vai oikso se sittenkin kuumetta liikkeellä??
- pyörremyrsky
pervokki kirjoitti:
..jo krapulan takia helvetinmoisista kylmänväristyksistä.. vai oikso se sittenkin kuumetta liikkeellä??
tää yrittää ennustaa... (katsoo palloo??)... no nii ON SE!!! ON ON!! jotai niist... nii ON!!
pyörremyrsky kirjoitti:
tää yrittää ennustaa... (katsoo palloo??)... no nii ON SE!!! ON ON!! jotai niist... nii ON!!
..kuumetta veressä.. pistänpäs soimaan matonnan hung up..
- pyörremyrsky
pervokki kirjoitti:
..kuumetta veressä.. pistänpäs soimaan matonnan hung up..
TANSSII....siis susien kaa!!!! wow
pyörremyrsky kirjoitti:
TANSSII....siis susien kaa!!!! wow
..et sit ihmisseuraa keksinyt??.. no ei hätää ..kalsarit lentää tanssilattialle.. viuuuhhhh
- pyörremyrsky
pervokki kirjoitti:
..et sit ihmisseuraa keksinyt??.. no ei hätää ..kalsarit lentää tanssilattialle.. viuuuhhhh
ihmeissää ku se tuli niin nopeesti mukaa... wow...ja kalsarit parsittuna!!!...ja ihan mieletön REIKÄ!!! paikattuna siis!! wow wow...Ja susii lisää....
pyörremyrsky kirjoitti:
ihmeissää ku se tuli niin nopeesti mukaa... wow...ja kalsarit parsittuna!!!...ja ihan mieletön REIKÄ!!! paikattuna siis!! wow wow...Ja susii lisää....
..ihmeestä niitä susii tulee tanssilattialle.. eivoi ymmärtää.. no antaa tanssii vaa.. nyt soi express yourself..
- pyörremyrsky
pervokki kirjoitti:
..ihmeestä niitä susii tulee tanssilattialle.. eivoi ymmärtää.. no antaa tanssii vaa.. nyt soi express yourself..
joor vaa self... Nii nää sudet tulee itä-rajalt...tai voipi olla että jostai tarhasta...onx niil tarha Reput??...mut eihän se meitä haittaa mist ne tulee??? Ei jotenkii nyt kiinnosta!!!...jee...
pyörremyrsky kirjoitti:
joor vaa self... Nii nää sudet tulee itä-rajalt...tai voipi olla että jostai tarhasta...onx niil tarha Reput??...mut eihän se meitä haittaa mist ne tulee??? Ei jotenkii nyt kiinnosta!!!...jee...
..tanssahtelee tästä kohta keittiöön..
- pyörremyrsky
pervokki kirjoitti:
..mistä tiedät ettei mulla oo housuja??.. takapuolessakin kauhee reikä.. siis kalsareissa..
poistuu tanssilattialt???...tää jatkaa...ja se tulee sitte takas VAATTEE PÄÄLLÄ ettei sudet pelkää sitä!!! kitox...ja laita kovemmalle musaa!!!
testaan asian lauantaina........
Mutta rahallisesti kodin putkikies tulisi halvemmaksi....=;0))))))))pervokki kirjoitti:
..laimentaminen vedellä mahassa on suositeltavaa jos suussa on herkkä nahka..
siis...laimentaa......=:0))))))
BBrunetti kirjoitti:
siis...laimentaa......=:0))))))
..leukaa jumittaa.. makuaisti katoaa ja on semmonen ikävä tunne suussa..
pervokki kirjoitti:
..leukaa jumittaa.. makuaisti katoaa ja on semmonen ikävä tunne suussa..
mä muuten aina laimennan.....
Mutta nyt on sellainen tilanne että ajattelin kertoa vaikka tuskin kiinnostaa.....=;0)))))))
meen saunaan lämpimään.......
Törmäillään Pervokki.....=:0))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368
