Siis onkohan ihan marginaalia, kun on semmoinen 25v kaunis lääkäri ja olin vuorossa ja tuli peruutusaika ja sitten vaan se rupesi riisuuntumaan ja sanoi, että maksatko käteisellä vai luonnossa (oli ollut jo erinäistä silmäpeliä ennemmillä kerroilla) joo siinä meikäläinen sitten suu auki sönkötti jotain ja 45min kesti!!!
Onko kokemuksia?
hammaslääkärin kanssa "silleen"
9
2928
Vastaukset
- "Silleen"
testing
- marginaalia
kai te sitten peruutitte, jos oli peruutusaika
- on...
päiväunta. Ja sulla jotakin uneksittavaa sillä aikaa, kun hampaita ronkitaan. Muista kumminkin pitää kädet kurissa.
- Sattuiko
PORATESSA???
- Hurjapää
On kokemuksia. Olin juurenpään leikkauksessa ja suukirra ei päästänyt lähteen heti leikkauksen jälkeen vaan jäätiin silleen sinne vielä...
Sillä seisoi koko leikkauksen ajan.- Hurjapää
...niin pitimän lisätä, että suhdehan siitä meidänkin touhusta syntyi. Oltiin yhdessä monta vuotta, mutta nyt se on menneen talven lumia.
- siis todellakin
Hurjapää kirjoitti:
...niin pitimän lisätä, että suhdehan siitä meidänkin touhusta syntyi. Oltiin yhdessä monta vuotta, mutta nyt se on menneen talven lumia.
poraus pitempään... :)
- hampulääkärin kanssa
tosin tämä lääkäri on mun vaimo mutta kyllä sitä on tultu tehtyä ja paljon.ei kylläkään vastaanotolla valitettavasti.tutustuin vaimooni hammaslääkärissä kun olin laitattamassa hampaat kuntoon ja itse rakastuin jo ekalla kerralla mutta meni pitkään ennen kuin homma oli molemminpuolista.ennen tätä suhdetta olin ihastunut hoitajaan meidän kaupungin sairaalassa mutta siitä ei tullut mitään vaikka flirttiä oli molemmin puolin.
- kylläkyllä
on hammaslääkäris aika monta kertaa tullu porattua ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964774Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1082220Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321258
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621246- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4931059