Aurauskulmat ja eturenkaat pitäisi tasapainottaa..
Osaattako sanoa paljon kustantaisi ?
Köyhä kun oon.
piia
aurauskulma...
5
392
Vastaukset
- ...........
Tasapainotus kaikille renkaille noin 20-30e, aurauskulmien säätö, eli nelipistesuuntaus 70e.
- tasapainotus
Turhaa hommaa tasapainotus. Kannattaa ostaa uudet renkaat eikä yrittää painottaa loppuunkuluneita mutkaisia renkaita. Jos on köyhä ei tarvii ajaa lujaa.
- autokymppilö
Siinä se on tonnin pintaan. Ens viikolta löytyis pari aikaa.
suuntaan aurauksen varttitunnissa asfaltilla rullamitan ja liidunpätkän kiintolenkkien kanssa. Ei siinä mitään nelipyöräsuuntauksia tarvita, ne tulee kolari- tms isomman korjauksen jälkeen ellei muuta vikaa ole kuin etupyörien kuluminen sisä- tai ulkoreunoista. Sitten jos auraus on OK ja epänormaalia renkaitten kulumista ilmenee, niin sitten on aiheellista tarkastaa etupyöristä muutkin kulmat. Kaikki tietenkin edellyttää, että väljät nivelet yms korjataan ensin.
On pelkkää rahastusta kiinnittää aurauksen mittauksen takia mitään mittalaitteita pyöriin.
Ja tämä on sitten tosiasia eikä provo.
- Auraus
Miksi aurausta pitäisi säätää??? Jos renkaat eivät ole kuluneet toispuoleisesti, ei ole mitään syytä tuhlata rahojaan turhaan hommaan, kuten yksi edellä kirjoittikin!
Jos sitten ovat kuluneet, köyhä ottaa itse perustyökalut (kaksi jakoavainta tai kiintoavainta) kätöseen, irroittaa renkaan ja kiertää raidetankoa neljänneskierroksen molemmilta puolilta. Tietysti siihen suuntaan, että tangot pitenevät, jos kuluma oli sisäreunassa, ja tangot lyhenevät, jos kuluma oli ulkoreunassa.
Jos taas ratti oli vinossa ajettaessa suoraan, lyhennetään toisen puolen tankoa neljänneskierros ja pidennetään toisen puolen tankoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575880
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465207Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323195- 552749
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252581- 432270
- 232060
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131870On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151781