ihmisoikeusjärjestöt ulos!

Ulkomaisia ihmisoikeusjärjestöjä häädetään Venäjältä, kuri ja järjestys pitää olla näillä maailmanparantajillakin sanoo Putin:)
23.11.2005

Venäjän duuma on asettunut kannattamaan uutta kansalaisjärjestölakia, jonka ihmisoikeusaktivistit näkevät "jälleen yhdeksi uhriksi Kremlin säätelemässä yhteiskunnassa". Venäläisillä on kuitenkin oikeus tehdä omassa maassaan niinkuin he haluavat, kukaan ei heitä määrää.

Uutistoimisto Interfaxin mukaan laki tarjoaa viranomaisille keinoja estää sekä kotimaisten että ulkomaisten kansalaisjärjestöjen toiminta Venäjällä. Suomessakin tietyt järjestöt pitäisi kieltää, Pakolais- ja ihmisoikeusjärjestöt (mm. pakolaistyön kattojärjestö ECRE, Amnesty International, Human Rights Watch, Save the Children ja kaikki tällaiset ovat turhia. Ketä näissä työskentelee, heimonsa ja maansa pettäneitä maailmanparantajia, lahjakkuundenvastustajia.

Tshetshenian sodan ihmisoikeusrikoksia seuranneet järjestöt, kuten Amnesty International ja Human Rights Watch, arvelevat olevansa ensimmäisten toimilupansa menettävien organisaatioiden joukossa. Nämä järjestöt eivät ymmärrä, että sota sinänsä on jo ihmisoikeuksien rikkomista, syyttömiä ihmisiä kuolee.

– Meille jää kaksi vaihtoehtoa: joko suljemme toimistomme tai yritämme rekisteröityä uudella nimellä venäläiseksi kansalaisjärjestöksi, mikä on melko toivoton yritys, kertoo ihmisoikeusjärjestö Human Rights Watchin edustaja Aleksandr Petrov radioasema Eho Moskvylle.

Lakiehdotus on peräisin presidentti Vladimir Putinia tukevasta Yhtenäinen Venäjä -puolueesta. Se on saanut tuekseen myös yltiökansallismieliset Isänmaa-puolueen sekä liberaalidemokraatit.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/sahkeet/Ulkomaisia ihmisoikeusj%E4rjest%F6j%E4 h%E4%E4det%E4%E4n Ven%E4j%E4lt%E4/1087361

12

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomessakin nämä tahot huutelevat asiattomuuksia, moittivat sisäpolitiittisia päätöksiä, vaativat ottamaan uusia ja taas uusia elättejä. Yksi yhteinen piirre näissä järjestöissä on, ovat käsi pitkällä rahaa ruikuttamassa. Miksi me maksamme näille ikuisille itkijöille ja toteutamme heidän tahtonsa.

Lähes päivittäin saa lukea kuinka politikkojamme syyllistetään täysin turhaan.

- maahanmuuttajat ja pakolaiset eivät työllisty, syy on suomalaisten yrittäjien rasismissa.

- maahanmuuttajat ja pakolaiset syrjäytyvät, vika on suomalaisten asenteissa. Kyllähän se on niin, että monille on se mahdollisuus tarjottu näyttää kykynsä ja halunsa sopeutua, esimerkiksi somalien sopeutumattomuus on heidän omaa aikaansaannostaan.

- maahanmuuttajat ja pakolaiset ovat terroristijärjestöissä, syy on elämäntapojemme. Eihän syy voi olla teokraattisen maailmanvallan tavoittelussa, uskonnon jonka normit ylittävät kansallisetkin lait.

- maahanmuuttajat ja pakolaiset syyllistyvät kymmenenkertaa useammin rikoksiin, syy on sosiaaliturvassa, vaikka se usein on parempi kuin suomalaisilla. Ei näitä kovin usein näe vaeltamassa asunnottomina.

- maahanmuuttajat ja pakolaiset toimivat pedofilin omaisesti, syy on suomalaisissa isissä ja veljissä, miksemme valvo puukkojen kanssa tyttäriämme, siskojamme. Voisimme poimia satoja syitä millä suomalaisia alistetaan haukutaan ja syyllistetään. Olemme takapajuisia, huonosti käyttäytyviä, juntteja, sulkeutuneita, emme osaa pakolaisjärjestöjen mukaan tehdä kuin itsemurhia. Osa kansasta vielä uskoo tällaista mädättämistä:)

- maahanmuuttajat ja pakolaiset eivät jaksa käydä kouluja, syy on suomalaisten ruokavaliossa. No tämä viimeinen oli vain heitto, mutta en ihmettelisi vaikka karjalanpiirakkaa tai hernekeittoakin kohta syyllistettäisiin.

• hoitsu

on sairastuttanut sinut!
        Hae apua; et ilmiselvästi muuten löydä tietä ulos umpikujastasi!

• hoitsu kirjoitti:

on sairastuttanut sinut!

Hei äläs nyt, en ole ollenkaan katkera. Enhän minä tätäkään uutista keksinyt omasta päästäni. Mielenkiintoinen aihe keskustella:)

• Veronmaksaja
        hoitsu kirjoitti:

on sairastuttanut sinut!

Nationalhan kirjoittaa asiaa, näinhän se meillä menee. Turvapaikkaturistit (usein somalit) ovat koko ajan kuppaamassa meiltä rahaa.

Eihän tässä vihaisia turhasta olla, veronmaksajien pinna kiristyy. Yhteiskunta vähentää koko ajan palvelujaan.
        Vanhukset joutuvat jo heitteille, kouluissa luokat ovat liian isoja. Yhteiskunta säästää. Lääkäriinkin pääsee vain, jos maksaa siitä itse. Yksityislääkärin vastaanotolle vain kaikki, sillä terveyskeskuksessa ei vastaanottoaikoja ole.

Minä ainakin vastustan näitä maahanmuuttaja-loisia Enkä ole yksin tässä joukossa, meitä taitaa olla melkoinen joukko.
        Halonen ei minun ääntäni saa.

• vaaleissa
        Veronmaksaja kirjoitti:

Nationalhan kirjoittaa asiaa, näinhän se meillä menee. Turvapaikkaturistit (usein somalit) ovat koko ajan kuppaamassa meiltä rahaa.

Eihän tässä vihaisia turhasta olla, veronmaksajien pinna kiristyy. Yhteiskunta vähentää koko ajan palvelujaan.
        Vanhukset joutuvat jo heitteille, kouluissa luokat ovat liian isoja. Yhteiskunta säästää. Lääkäriinkin pääsee vain, jos maksaa siitä itse. Yksityislääkärin vastaanotolle vain kaikki, sillä terveyskeskuksessa ei vastaanottoaikoja ole.

Minä ainakin vastustan näitä maahanmuuttaja-loisia Enkä ole yksin tässä joukossa, meitä taitaa olla melkoinen joukko.

ainut joka haluaa vähemmän mamuja.

• hoitsu
        wwwnational kirjoitti:

Hei äläs nyt, en ole ollenkaan katkera. Enhän minä tätäkään uutista keksinyt omasta päästäni. Mielenkiintoinen aihe keskustella:)

myöskin jakomielisyyttä?
        Voisitko miettiä, kuka, tai ketkä "teistä" kirjoittaa tällä palstalla!

• propagandaakin...

Tulihan se rasismi-osuuskin! Ja niinhän rassunatsi oli sen suunnitellutkin, ensin copy-pastaa uutisen, ja sitten kuin huomaamatta lisää rasistisen osuuden... Propagandisti työssään!

• Haloo
        Veronmaksaja kirjoitti:

kokoomushan on juuri kaiken leikkaamisen ja säästämisen kannalla. "Maksa ite ja olet laiska paska jos ei ole rahaa. Hahaa. Ei tää mikään sossu oo." Somalit maksavat meille noin 500 000euroa vuodessa. Saman verran kuin Timo Koivusalon mitäänsanomaton elokuva saa Elokuvasäätiöltä veronmaksajien tukea.

• RajatonValta

Eurooppalaisten pakolaistyötä tekevien järjestöjen kattojärjestö ECRE edustaa 78 järjestöä 31 Euroopan maassa. ECRE:n jäsenjärjestöt Suomessa ovat Pakolaisneuvonta ry ja Suomen Punainen Risti.

Varsinkin Punainen Risti on unohtanut omat periaatteensa. - Puolueettomuus
      Voidakseen nauttia kaikkien osapuolten luottamusta ja auttaa kaikkia uhreja järjestö pidättäytyy kannanotoista vihollisuuksien yhteydessä eikä milloinkaan sekaannu poliittisiin, aatteellisiin, uskonnollisiin tai kansallisiin ristiriitoihin.

Suomen politiikkaan he ainakin osallistuvat, hyvin usein myös aatteellisiin ja kansallisiin ristiriitoihin.

• punikkejaKaivataan

Missä palstan punikit, Mikes, Grustnij ja kumppanit piileksivät. Tässä olisi hyvä rako ottaa osaa Venäjä keskusteluun?

• punikkejaKaivataan

Puutuuko jalat kyykyssä?

• mitä tekemistä "punikeilla" on venäjän kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2615
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      47
      1805
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      146
      1397
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      350
      1326
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      345
      1264
    6. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1176
    7. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      57
      1113
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1022
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      976
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      893
    Aihe