Nyt kun seuraavana on vuorossa Suomirokki tai Suomipoppi ja pitäisi laulaa suomeksi, niin nythän Agnesilla on sitten flunssa ja ääni uhkaa kokonaan mennä... Hän ilmiselvästi jännittää esiintymistä suomeksi ja sitä että laulu kuulostaisi hupaisalta, koska ei osaa kunnolla suomea.Yleensähän tuollaiset ääniongelmat ovat psykologisia.Minulla ei ole muuten mitään Agnesta vastaan, mutta harmittaa kun viime Idolsissa Alan tiputettiin nimenomaan siksi pois,(vaikka oli hyvä ääni) että hän ei puhunut tarpeeksi hyvin suomea. Ja hän puhui paremmin suomea kuin Agnes.
Agnesilla kuulemma ääniongelmia
7
374
Vastaukset
- olla
Alan olikin tosi hyvä.
- Laulaja
Ei ihme, et on ääniongelmia. Monilla kova stressi aiheuttaa niitä ja kukapa on ollut eniten median hampaissa? Agnes. Psykologisia tietysti, mut jos itse laulajana joutuisin tuollaiseen ryöpytykseen, varmaan vaikuttaisi ääneen. Monesti sairastelu on osittain psykologisperäistä. Toivoisin kaikille kilpailijoille annettavan harjoittelu- ja esiintymisrauha, paineita on ilman paskajuttujakin.
- riittääHEI!
Ai nyt Agnesilla on ääniongelmia. Milloin sillä on lapsiongelmia, ääniongelmia tai ääntämisongelmia.
Voi teitä pikkusieluiset suomalaiset! Minä luulen että Alan putosi siksi että tuomarit olettivat ilman muuta kaikkien laulavan suomeksi. Mitä tolloja...
- who?
Siis kuka Alan? Seurasin viime Idolsia mutta en muista ketään Alania. Vai oliko se Popstarsissa?
- koko
who? kirjoitti:
Siis kuka Alan? Seurasin viime Idolsia mutta en muista ketään Alania. Vai oliko se Popstarsissa?
Alan oli pari vuotta sitten Idolsissa, mutta oli myös viimeksi Popstarsissa. Molemmista putosi sen syyn vuoksi, että suomen kieli ei ollut tarpeeksi hyvä. Niin tuomarit kummallakin kertaa perustelivat. Alanilla oli myös erittäin hyvä ääni ja puhui suomea paljon paremmin kuin Agnes.
- lääkekuurilla minäkin
Kyllä sillä on joku flunssa kun sille oli määrätty antibioottia eikä lääkäri huvikseen määrää lääkekuuria, jos ei ole oikeasti sairas. Normaali nuha menee niistämällä, mutta jos on vaikka influenssa tai kurkku tulehtunut, pitää syödä antibioottikuuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815057- 794869
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522699
- 402606
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850