Kuinka "nöyrä" ja esimerkillinen voi olla faneilleen, jos on pystynyt jättämään lapsensa.Agnes on asunut Suomessa noin 2,5 vuotta ja käy kuulemma kaksi kertaa vuodessa katsomassa poikaansa. Mitä se kertoo äidinrakkaudesta? Kaksi kertaa vuodessa, vaikka lento Varsovaan kestää 1,5 tuntia!! Nyt kun lehdet alkoivat kirjoittaa, niin hädissään tyttöparka kertoo, että poika tulee vuodenvaihteessa Suomeen. Jos lapsi jäi kielitaidon vuoksi 2,5 vuotta sitten Puolaan, jotta aloitti viime syksynä siellä koulun ja nyt tulisi Suomeen ja jatkaisi vuoden alusta täällä koulussa, niin nythän ne kieliongelmat todella syntyvätkin. Jos olisi tuonut pojan mukanaan itse tänne tullessaan olsi poika ehtinyt kahdessa vuodessa oppia suomea siten, että olisi ollut helppo aloittaa ala-aste Suomessa. Lapsi oppii kieltä hyvin nopeasti, paljon nopeammin kuin aikuiset. Nyt Agnes-parka yrittää paikkailla mainettaan kertomalla tuovansa pojan pian Suomeen. Ei ole valitettavasti vieläkään kypsä äidiksi. Lehdet saavat materiaalia, jolla voivat mollata Agnesta, kuten Seiska tänään: "Raaka totuus". Agnesille tsemppiä ja toive, että laittaisi nyt perhe-elämänsä ensin kuntoon ja sitten vasta pyrkisi laulu-uralle.
Vaikka Agnesilla on aivan OK ääni, niin kuka tahansa muista Idols-finalisteista on tällä hetkellä kypsempi ehdokas Idoliksi kuin hän.
Agnes
tinde
2
168
Vastaukset
- olet sinä
aika tavalla tekopyhä!
Salli mun nauraa! Kun katsoo esim. Ilkan touhuja niin sitä ei voi ainakaan kypsäksi sanoa.
Niin ja muuten, onkohan kellään käyny mielessä, että Puola on katolinen valtio, ja tiedättekö että se vaikuttaa melkoisesti ihmisten elämään ja valintoihin! Että ei se oo niinku Suomessa jossa saa tehdä noin vain ihan mitä huvittaa eikä kukaan tule siitä sanomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013