Agnes

tinde

Kuinka "nöyrä" ja esimerkillinen voi olla faneilleen, jos on pystynyt jättämään lapsensa.Agnes on asunut Suomessa noin 2,5 vuotta ja käy kuulemma kaksi kertaa vuodessa katsomassa poikaansa. Mitä se kertoo äidinrakkaudesta? Kaksi kertaa vuodessa, vaikka lento Varsovaan kestää 1,5 tuntia!! Nyt kun lehdet alkoivat kirjoittaa, niin hädissään tyttöparka kertoo, että poika tulee vuodenvaihteessa Suomeen. Jos lapsi jäi kielitaidon vuoksi 2,5 vuotta sitten Puolaan, jotta aloitti viime syksynä siellä koulun ja nyt tulisi Suomeen ja jatkaisi vuoden alusta täällä koulussa, niin nythän ne kieliongelmat todella syntyvätkin. Jos olisi tuonut pojan mukanaan itse tänne tullessaan olsi poika ehtinyt kahdessa vuodessa oppia suomea siten, että olisi ollut helppo aloittaa ala-aste Suomessa. Lapsi oppii kieltä hyvin nopeasti, paljon nopeammin kuin aikuiset. Nyt Agnes-parka yrittää paikkailla mainettaan kertomalla tuovansa pojan pian Suomeen. Ei ole valitettavasti vieläkään kypsä äidiksi. Lehdet saavat materiaalia, jolla voivat mollata Agnesta, kuten Seiska tänään: "Raaka totuus". Agnesille tsemppiä ja toive, että laittaisi nyt perhe-elämänsä ensin kuntoon ja sitten vasta pyrkisi laulu-uralle.
Vaikka Agnesilla on aivan OK ääni, niin kuka tahansa muista Idols-finalisteista on tällä hetkellä kypsempi ehdokas Idoliksi kuin hän.

2

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet sinä

aika tavalla tekopyhä!

• Salli mun nauraa! Kun katsoo esim. Ilkan touhuja niin sitä ei voi ainakaan kypsäksi sanoa.
      Niin ja muuten, onkohan kellään käyny mielessä, että Puola on katolinen valtio, ja tiedättekö että se vaikuttaa melkoisesti ihmisten elämään ja valintoihin! Että ei se oo niinku Suomessa jossa saa tehdä noin vain ihan mitä huvittaa eikä kukaan tule siitä sanomaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4776
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2179
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1823
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      190
      1792
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      168
      1560
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      283
      1431
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      206
      1260
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1179
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1162
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1124
    Aihe