Taas eilen jäin miettimään Häntä. Mietin missä Hän nyt on, mitä tekee ja kenen kanssa. Muistelin aikaa jolloin olimme yhdessä. Muistin myös miksi erottiin. Voisitko kertoa, minkä takia ajattelen Häntä yhä? Erosta on kohta 5 vuotta, olen jo kihloissa, mutta silti Hän valtaa ajatukseni. Mistä se johtuu?
No okei, olisihan sen eron voinu hoitaa "hieman" tyylikkäämmin, selittää enemmän. Ja olisin voinut jättää eräät teot tekemättä.
Miksi hän eron jälkeen antoi turhia lupauksia? Antoi ymmärtää että meillä olisi jotain...
Halusiko Hän vain kostaa?
En usko Hänen muuttavan mieltään vaikka Hän tietäisi mitä ajattelen. Jos joskus vielä tapaan Hänet, lupaan sinulle, rakas päiväkirja, että kerron hänelle mitä olen näiden 5 vuoden aikana ehtinyt ajattelemaan. En jätä ajatustakaan kertomatta. Sillä tapahtui mitä tapahtui, rakas päiväkirja, minulla on häntä ikävä.
Tiedän, rakas päiväkirja, että on päiviä jolloin Hänkin ajattelee minua. Tiedän, hän on vieläkin katkera tekemästäni. Toivoisin hänen ymmärtävän, että olin silloin vielä niin lapsi. En tajunnut mitä arvokasta minulla oli.
Minulla oli Hänet.
Rakas päiväkirja
5
2057
Vastaukset
- Hartsa
Ich bin der Reiter
du bist das Ross
ich steige auf
wir reiten los
du stöhnst
ich sag dir vor
ein Elefant im Nadelöhr
Rein Raus
Ich bin der Reiter
du bist das Ross
ich hab den Schlüssel
du hast das Schloß
die Tür geht auf
ich trete ein
das Leben kann so prachtvoll sein
Rein Raus
Tiefer tiefer
sag es sag es laut
tiefer tiefer
ich fühl mich wohl in deiner Haut
und tausend Elefanten brechen aus
Der Ritt war kurz
es tut mir leid
ich steige ab
hab keine Zeit
muss jetzt zu den anderen Pferden
wollen auch geritten werden
Rein Raus
Rein (tiefer)
Raus (tiefer)- Dora
Kaksi puhujaa, kaksi tarinaa...
- *liian...
ihanaa.voiko ihanammin enää kirjoittaa.toivon että saat kertoa Hänelle kaiken!!!
- *****NAINEN******
Kuulostaa kamalalta mun mielestä, anteeks vaan. Mullakin oli joskus nuorempana poikaystävä, joka kohteli mua kaltoin ja jättikin. Jälkeenpäin ajatellen kammottava tyyppi muutenkin. Ja sen todistaa se, että vielä yli 5 vuoden päästäkin se hullu stalker seuraa mun tekemisiä: lähettää viestejä, ottaa selville muuttuneet puhelinnumerot yms. Ällöttää! En aio ikinä tavata sitä äijää, vaihdan puolta kun se tulee vastaan kadulla. Paska mikä paska ja mulla on nyt, onneks!, ihan eri ihminen ja parempaa seuraa. Olen onnellinen enkä todellakaan kaipaa mitään kuolaavaa stalkeria enkä edes muistutusta suhteesta, joka oli kokonaan erehdys. Enhän mä voinut silloin tietää, mitä kaikkea tuolla liikkuu vapaana ja mihin juuri mun pitää törmätä. En tiennyt nuorempana silloin, että tuollasia ääliöitä on edes olemassa. No nyt se on nähty ja edelleen se kuolaa mun perään ja ehkä muidenkin, vaikka seurustelee. YÖK!
t. vahingosta viisastunut - Nimetön
en tiedä miten sulle kirjottaisin mutta sen voin sinulle sanoa että elämä jatkuu.itse sain kokea onnen viikon ja yritän tässä jatkaa elämääni.olen asumus erossa ja ero astuu voimaan ensi vuoden helmikuussa meillä on kaksi lasta mutta rakkaus ex mieheeni loppu jo ajat sitten sen alkoholin ja muihin naisiin.että sillein minulla elämä kolhii meitä kaikkia sen verran mitä pystymme kantamaan.voimia sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808