Rakas päiväkirja

NH.

Taas eilen jäin miettimään Häntä. Mietin missä Hän nyt on, mitä tekee ja kenen kanssa. Muistelin aikaa jolloin olimme yhdessä. Muistin myös miksi erottiin. Voisitko kertoa, minkä takia ajattelen Häntä yhä? Erosta on kohta 5 vuotta, olen jo kihloissa, mutta silti Hän valtaa ajatukseni. Mistä se johtuu?

No okei, olisihan sen eron voinu hoitaa "hieman" tyylikkäämmin, selittää enemmän. Ja olisin voinut jättää eräät teot tekemättä.

Miksi hän eron jälkeen antoi turhia lupauksia? Antoi ymmärtää että meillä olisi jotain...
Halusiko Hän vain kostaa?

En usko Hänen muuttavan mieltään vaikka Hän tietäisi mitä ajattelen. Jos joskus vielä tapaan Hänet, lupaan sinulle, rakas päiväkirja, että kerron hänelle mitä olen näiden 5 vuoden aikana ehtinyt ajattelemaan. En jätä ajatustakaan kertomatta. Sillä tapahtui mitä tapahtui, rakas päiväkirja, minulla on häntä ikävä.

Tiedän, rakas päiväkirja, että on päiviä jolloin Hänkin ajattelee minua. Tiedän, hän on vieläkin katkera tekemästäni. Toivoisin hänen ymmärtävän, että olin silloin vielä niin lapsi. En tajunnut mitä arvokasta minulla oli.

Minulla oli Hänet.

5

2031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hartsa

      Ich bin der Reiter
      du bist das Ross
      ich steige auf
      wir reiten los
      du stöhnst
      ich sag dir vor
      ein Elefant im Nadelöhr

      Rein Raus

      Ich bin der Reiter
      du bist das Ross
      ich hab den Schlüssel
      du hast das Schloß
      die Tür geht auf
      ich trete ein
      das Leben kann so prachtvoll sein

      Rein Raus

      Tiefer tiefer
      sag es sag es laut
      tiefer tiefer
      ich fühl mich wohl in deiner Haut
      und tausend Elefanten brechen aus

      Der Ritt war kurz
      es tut mir leid
      ich steige ab
      hab keine Zeit
      muss jetzt zu den anderen Pferden
      wollen auch geritten werden

      Rein Raus

      Rein (tiefer)
      Raus (tiefer)

      • Dora

        Kaksi puhujaa, kaksi tarinaa...


    • *liian...

      ihanaa.voiko ihanammin enää kirjoittaa.toivon että saat kertoa Hänelle kaiken!!!

    • *****NAINEN******

      Kuulostaa kamalalta mun mielestä, anteeks vaan. Mullakin oli joskus nuorempana poikaystävä, joka kohteli mua kaltoin ja jättikin. Jälkeenpäin ajatellen kammottava tyyppi muutenkin. Ja sen todistaa se, että vielä yli 5 vuoden päästäkin se hullu stalker seuraa mun tekemisiä: lähettää viestejä, ottaa selville muuttuneet puhelinnumerot yms. Ällöttää! En aio ikinä tavata sitä äijää, vaihdan puolta kun se tulee vastaan kadulla. Paska mikä paska ja mulla on nyt, onneks!, ihan eri ihminen ja parempaa seuraa. Olen onnellinen enkä todellakaan kaipaa mitään kuolaavaa stalkeria enkä edes muistutusta suhteesta, joka oli kokonaan erehdys. Enhän mä voinut silloin tietää, mitä kaikkea tuolla liikkuu vapaana ja mihin juuri mun pitää törmätä. En tiennyt nuorempana silloin, että tuollasia ääliöitä on edes olemassa. No nyt se on nähty ja edelleen se kuolaa mun perään ja ehkä muidenkin, vaikka seurustelee. YÖK!

      t. vahingosta viisastunut

    • Nimetön

      en tiedä miten sulle kirjottaisin mutta sen voin sinulle sanoa että elämä jatkuu.itse sain kokea onnen viikon ja yritän tässä jatkaa elämääni.olen asumus erossa ja ero astuu voimaan ensi vuoden helmikuussa meillä on kaksi lasta mutta rakkaus ex mieheeni loppu jo ajat sitten sen alkoholin ja muihin naisiin.että sillein minulla elämä kolhii meitä kaikkia sen verran mitä pystymme kantamaan.voimia sinulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      287
      3192
    2. 202
      2898
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2484
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      14
      1392
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe